e-learning και ΟΛΜΕ

Ξεκίνησε από sensible, 20 Μαρ 2020, 01:20:27 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ilias_s

Είναι εμφανές ότι η Παρ. 2 της (ν)τροπολογίας έγινε έχοντας κατά νου το Αρ. 9Α του Συντάγματος. Στην Παρ. 3 μιλάει για τ

Από τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΝΠΔΔ

Άρθρο 25 - Νομιμότητα υπηρεσιακών ενεργειών.

Παράθεση2. Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του. Όταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η διαταγή δεν προσκτάται νομιμότητα εκ του ότι ο υπάλληλος οφείλει να υπακούσει σε αυτήν.

και

Παράθεση3. Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή. Όταν σε διαταγή, η οποία  προδήλως  αντίκειται  σε διατάξεις  νόμων  ή  κανονιστικών  πράξεων, διατυπώνονται επείγοντες και εξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος ή όταν, ύστερα από άρνηση υπακοής σε πρώτη διαταγή που προδήλως αντίκειται σε τέτοιες διατάξεις, ακολουθήσει δεύτερη διαταγή που εκθέτει επείγοντες και εξαιρετικούς λόγους γενικότερου συμφέροντος, ο υπάλληλος οφείλει να εκτελέσει τη διαταγή και να  αναφέρει  συγχρόνως  στην  προϊσταμένη  αρχή  εκείνου  που  τον  διέταξε.  Επί νομικών  προσώπων  δημοσίου  δικαίου,  εφόσον  εκείνος  που  διέταξε  είναι  το διοικητικό συμβούλιο  ή  το  ανώτατο  μονομελές  όργανο  διοίκησης,  η  αναφορά υποβάλλεται στον εποπτεύοντα Υπουργό. Εάν εκείνος που διέταξε είναι ο Υπουργός, η αναφορά υποβάλλεται στον Πρωθυπουργού.

Η λέξη "προδήλως" είναι κομβικής σημασίας. Προδήλως δηλ. εμφανώς, πολύ εύκολο να διαπιστωθεί! Η καταγραφή-αποθήκευση, όποιο τεχνικό μέτρο και να πάρει το ΥΠΑΙΘ, εφόσον είναι δυνατή (πολύ εύκολα) και μάλιστα χωρίς να γίνει αντιληπτή, δίνει ένα άριστο πάτημα σε εμάς. Έστω και αν ο προϊστάμενος (δ/ντής σχολείου/εκπαίδευσης) πει ότι δεν διαπιστώνει κάτι τέτοιο (παρανομία) με μία απλή επίδειξη καταγραφής δεν μπορεί να το αρνηθεί..! Εξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος δεν πιστεύω ότι είναι η παρακολούθηση live μαθήματος από μία μειοψηφία μαθητών ειδικά όταν σε αυτή τη διαδικασία θα θίγονται τα δικαιώματα της πλειοψηφίας αλλά δεν είμαι και νομικός.

Έστω και αν μας "κολλήσουν" στον τοίχο και μας υποχρεώσουν να το κάνουμε με το εν λόγω εγγραφάκι (αναφορά αντίθετης γνώμης), εμείς, μπορούμε πάλι να "εκτελέσουμε την εντολή" κάνοντας απλά "τηλεκπαίδευση" (όπως με το webex meetings, εκπομπή οθόνης και το πολύ της δικής μας φωνής από το μικρόφωνο) με τη μόνη διαφορά ότι οι οι περισσότεροι μαθητές θα βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Αργά η γρήγορα ένα καταγεγραμένο μάθημα θα βρεθεί όπου θα εμφανίζονται φάτσες ή θα ακούγονται φωνές να αναφέρουν κάποια προσωπικά δεδομένα (π.χ όνομα-επώνυμο, ηλικία, διεύθυνση κατοικίας κα) και κάποια μπορεί να είναι "ευαίσθητα" (κατάσταση υγείας, θρησκευτικές πεποιθήσεις, φυλετική ή εθνική προέλευση κτλ). Με το παραπάνω εγγραφάκι ο προϊστάμενος θα τρέχει σε δικαστήρια με μηνύσεις γονέων (και γιατί όχι και του εκπ/κού του ίδιου που αρχικά διατύπωσε την άρνηση).

Η ΟΛΜΕ δύο πράγματα έχει να κάνει :

α) βραχυπρόθεσμα να βάλει το νομικό σύμβουλο να τα ψάξει όλα αυτά και να μας ενημερώσει για τις υποχρεώσεις-δικαιώματά μας
β) μαροπρόθεσμα να κάνει τα πάντα για να καταργηθεί αυτό. Όχι να μην ενεργοποιηθεί ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.

Στο κάτω κάτω... όταν μας έκοψαν μισθούς απεργία σοβαρή δεν κάναμε... τώρα πάνε να μας μπλέξουν σε άλλα μονοπάτια, αν και τώρα δεν αντιδράσουμε τι να πω? Ας αλυσοδεθούμε μόνοι μας και να πάμε να τραβάμε κουπί σε κανένα κάτεργο σαν σκλάβοι!