Δύσκολες ασκήσεις εκτός λογικής πανελληνίων

Ξεκίνησε από Κωστας τζιαννης, 06 Μαΐου 2017, 02:55:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κωστας τζιαννης

Παράθεση από: angrits στις 26 Μαΐου 2018, 06:21:20 ΜΜ
Wooooowwwww mind blown συνάδελφε. :D  :D  :D Θα το ελένξω και θα περιμένω και δικό σου αλγόριθμο...

δεν ειμαι καθηγητης σε φροντιστηριο η σχολειο.εχω κανει ιδιαιτερα οσο σπουδαζα κτλ αλλα ως εκει χαχ.ωραιος παντως

angrits

Παράθεση από: Κωστας τζιαννης στις 26 Μαΐου 2018, 06:32:51 ΜΜ
δεν ειμαι καθηγητης σε φροντιστηριο η σχολειο.εχω κανει ιδιαιτερα οσο σπουδαζα κτλ αλλα ως εκει χαχ.ωραιος παντως

Δεν παύει να είσαι συνάδελφος εφόσον σου αρέσει το ίδιο αντικείμενο. Λοιπόν το έκανα στα γρήγορα λίγο "μπακαλέ" θα έλεγα. Πρώτον βάζω περιόρισμό έναν άρτιο έως το 20 γιατί το έλυσα στον διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ δεν είναι και τρομερά γρήγορος. Το καλό όμως είναι ότι εμφανίζει όλα τα πιθανά ζευγάρια. Πχ 3+13=16, 5+11=16. Βέβαια το λέω μπακάλικο γιατί έχει περιορισμό μνήμης.

Κωστας τζιαννης

ωραιος .εγω απλα το βαλα να βρισκει ενα ζευγαρι και να σταματαει αλλα αν βγαλεις την φλαγκ στη συνθηκη τα βρισκει ολα.  το δικο σου εχει κι αλλα κολπα χαχ

pvs

Με όλο το σεβασμό και χωρίς καμία δόση υπόδειξης θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο επειδή μας διαβάζουν και μαθητές να περιοριστούμε σε ασκήσεις "κανονικές" γιατί τελευταίες ημέρες τα παιδιά πιάνονται από το παραμικρό με αποτέλεσμα να ξεκινάει μια απίστευτη ανασφάλεια. Ας κρατήσουμε τις ασκήσεις μας για τη νέα φουρνιά. Και πάλι τονίζω ότι δεν έχω πρόθεση να υποδείξω κάτι ούτε να την πω σε κάποιον.

Κωστας τζιαννης

Παράθεση από: pvs στις 26 Μαΐου 2018, 08:35:32 ΜΜ
Με όλο το σεβασμό και χωρίς καμία δόση υπόδειξης θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο επειδή μας διαβάζουν και μαθητές να περιοριστούμε σε ασκήσεις "κανονικές" γιατί τελευταίες ημέρες τα παιδιά πιάνονται από το παραμικρό με αποτέλεσμα να ξεκινάει μια απίστευτη ανασφάλεια. Ας κρατήσουμε τις ασκήσεις μας για τη νέα φουρνιά. Και πάλι τονίζω ότι δεν έχω πρόθεση να υποδείξω κάτι ούτε να την πω σε κάποιον.

οχι δικιο εχεις πανω απο τις 'τρελες' ασκησεις τροποποιησα και εγραψα  οτι ειναι εκτος λογικης πανελληνιων.καλα εκανες και το ειπες.αυτη με τους πρωτους αριθμους την αφησα ως εχει γιατι νομιζω οτι δεν ειναι τοσο δυσκολη και ακυρη


Κωστας τζιαννης

ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΞΙΣΩΣΗΣ
Α*Χ^2+Β*Χ+Γ=Δ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΙΓΑΔΙΚΕΣ)

Κωστας τζιαννης

ΑΣΚΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
ριχνουμε ενα ζαρι 6 φορες.να βρειτε καθε πιθανο συνδυασμο τιμων που μπορει να εφερε το ζαρι καθε φορα.διευκρινηση
το 1,2,1,1,1,1,θεωρειται διαφορετικο απο το 2,1,1,1,1,1.ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ 6 "ΓΙΑ" το ενα μεσα στο αλλο.


Κωστας τζιαννης

#38
ΑΣΚΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

να φτιαξετε προγραμμα σε γλωσσα που θα διαβαζει 2 λεξεις απο το χρηστη με μηκος χαρακτηρων για καθε μια <=40 .θα τις
διαβαζει χαρακτηρα-χαρακτηρα και θα τις καταχωρει σε 2 πινακες.
επειτα θα υπολογιζει την αποσταση levenshtein. η αποσταση levenshtein μας λεει ουσιαστικα ποσες διαγραφες,αντικαταστασεις και εισαγωγες συνολικα πρεπει να κανουμε συνολικα στη μια λεξη για να γινει ιδια με την αλλη.ο τροπος υπολογισμου της μας επιτρεπει ακομα να γνωριζουμε ακριβως ποιες και ποσες αντικαταστασεις,εισαγωγες και διαγραφες πρεπει να κανουμε για να το επιτυχουμε αυτο.
παραδειγμα:
λεξη1:γαλλια
λεξη2:δανια

για να μετατρεψω τη δανια σε γαλλια κανω
α)το δ το κανω γ (αντικατασταση)
β)το ν το κανω λ(αντικατασταση)
γ)προσθετω ενα ακομη λ πριν το ι(εισαγωγη)
αρα 1αντικ+1αντικ+1εισαγ=3 κινησεις οποτε η αποσταση levenshtein =3

πληροφοριες θα δειτε εδω

https://www.youtube.com/watch?v=We3YDTzNXEk

Κωστας τζιαννης

#39
την πετυχα σε ενα ξενο σαιτ εχει αρκετα ωραια για οποιον ενδιαφερεται.Δεν τη θεωρω τοσο ακραια ακομα και για μαθητες.οι μαθητες εχουν το δικαιωμα της ταξινομησης αρα ειναι αρκετα πιο απλη.
https://csacademy.com/contest/interview-archive/?ref=quora

ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ:
θα διαβαζει πινακα ακεραιων 100 θεσεων και θα βρισκει τον μικροτερο μη αρνητικο ακεραιο που ΔΕΝ υπαρχει στον πινακα.ΝΑ μην χρησιμοποιηθει ταξινομηση

παραδειγμα αν ειχα πινακα 4 θεσεων και τις τιμες 3,1,0,7  ο μικροτερος ακεραιος>=0 που δεν υπαρχει στον πινακα ειναι ο 2
β εκδοση πιο δυσκολη)το ιδιο με πανω δηλαδη παλι ψαχνω τον μικροτερο ακεραιο>=0 που δεν υπαρχει στον πινακα αλλα αυτη τη φορα ο πινακας δεχεται πραγματικες τιμες

Κωστας τζιαννης

#40
--------------------------ΑΣΚΗΣΑΡΑΑΑ (ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ)
ΠΗΓΗ: https://www.geeksforgeeks.org/

αν βαλω σε αυξουσα σειρα ολους τους αριθμους που αποτελουνται μονο απο τους αριθμους 1,4,6,9 τοτε οι πρωτοι 24 θα ειναι
1, 4, 6, 9, 11, 14, 16, 19, 41, 44, 46, 49, 61, 64, 66, 69, 91, 94, 96, 99, 111, 114, 116, 119
να φτιαξετε προγραμμα σε γλωσσα που θα διαβαζει απο το χρηστη εναν ακεραιο αριθμο κ>0. θα βρισκει ποσα ψηφια εχει ο αριθμος της παραπανω ακολουθιας(παραπανω εχουμε μονο τους πρωτους 24 σαν παραδειγμα.εννοουμε οτι η ακολουθια εχει απειρους αριθμους)
που βρισκεται στη θεση κ.Να υπολογιζει τον αριθμο αυτον και θα εμφανιζει στον χρηστη τελικα το μυνημα"ειναι ο ταδε με ψηφια τοσα"πχ
πχ αν κ=5 τοτε ειναι ο 11 με 2 ψηφια
αν κ=2 τοτε ειναι ο 4 με 1 ψηφιο
αν κ=120 τοτε? κτλ κτλ

παρακατω βρισκεται μια λυση που εκανα αλλα καλο θα ειναι καποιος που του αρεσουν τετοιου ειδους
προβληματα (δεν ειναι για μαθητες) να το προσπαθησει πρωτα μονος του.στη λυση εξηγω με αρκετα σχολια τον τροπο
σκεψης βημα-βημα

Κωστας τζιαννης

#41
ΕΥΚΟΛΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ
https://csacademy.com/contest/interview-archive/task/donkey-paradox/
ενα  χωραφι αναπαρισταται ως δισδιαστατος πινακας 500*800 θεσεων.σε μια θεση του πινακα υπαρχει ενας σκυλος(μοναδικος)  και σε καποιες αλλες θεσεις υπαρχουν μπριζολες.
ο σκυλος πειναει και θελει να φτασει οσο πιο γρηγορα μπορει σε καποια απο τις μπριζολες για να φαει αλλιως θα πεθανει απο την πεινα.παρολα αυτα αν 2 μπριζολες βρισκονται στην ιδια αποσταση απο τον σκυλο και δεν υπαρχει αλλη πιο κοντα του, αυτος δεν ξερει προς τα που να κινηθει και πεθαινει απο την πεινα.ο σκυλος μπορει να κινηθει πανω,κατω,δεξια,αριστερα μεσα στον πινακα.
ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ που θα διαβαζει τις θεσεις στις οποιες υπαρχει μπριζολα και το πληθος τους και θα εμφανιζει ολες τις θεσεις στις οποιες αν βρισκοταν ο σκυλος, θα πεθαινε απο την πεινα.


Κωστας τζιαννης

η λυση του 3ου θεματος απο το παλιο επαναληπτικο διαγωνισμα του στεκιου της χρονια 2008.αφορα το παιχνιδι με τα ζαρια ,απο οτι ειδα δεν εχει λυθει.ειναι ωραια ασκηση που θελει προσοχη.
τα θεματα με τζογο ομως εχουν μοναδικο στυλ και τροπο με τον οποιο πρεπει να λυνονται οποτε την αλλαξα καπως οταν την ελυνα και την εκανα κανονικο παιχνιδι με ολα τα παρελκομενα;) . χωρις πλακα ομως ηταν πολυ ωραιο θεμα και το ανεβαζω και εδω μαζι με τη διαφοροποιημενη λυση που εκανα.κατεβαστε την με δικη σας ευθυνη και καλη διασκεδαση.

Κωστας τζιαννης

#43
 ΑΣΚΗΣΗ μετριας δυσκολιας ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ
Δινεται μονοδιαστατος πινακας πραγματικων,100 θεσεων Α[100].να βρεις τη μικροτερη και τη μεγαλυτερη θεση του πινακα(θ1 και θ2)  που ικανοποιουν τη σχεση
Α[θ1]<=Α[θ2] και θ1<>θ2


Κωστας τζιαννης

#44
ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΣΚΗΣΗ(καταλληλη και για μαθητες)
https://practice.geeksforgeeks.org/problems/sorting-elements-of-an-array-by-frequency/0

Δινεται ενας πινακας ακεραιων 100 θεσεων.ταξινομηστε τον ως προς την συχνοτητα των στοιχειων του ως εξης:
1)το στοιχειο που υπαρχει περισσοτερες φορες στον πινακα μπαινει πρωτο και αυτο που υπαρχει τις λιγοτερες τελευταιο.
2)αν 2 η περισσοτεροι αριθμοι εχουν την ιδια συχνοτητα ταξινομουνται κατα αυξουσα σειρα δλδ πρωτος μπαινει ο μικροτερος

παραδειγμα 1:
εστω  πινακας 11 θεσεων με τα εξης στοιχεια:
2, 3, 2, 4, 5, 12, 2, 3, 3, 3, 12

οταν τελειωσει  ο αλγοριθμος ο πινακας αυτος θα ειναι ετσι:
3, 3, 3, 3, 2, 2, 2, 12, 12, 4, 5

παραδειγμα2:
ο πινακας με στοιχεια:
5 5 4 6 4

θα γινει:4,4,5,5,6