Ψηφοφορία
Ερώτηση:
Συμφωνειται με την καταργηση του i και του j κατα την προσπελαση ενος πινακα η σε αλλες ασκησεις οπως η αναζητηση ;
Επιλογή 1: Οχι δεν ειναι δυνατον να καταργηθει η χρηση τους
ψήφοι: 5
Επιλογή 2: Ναι , ειναι προτιμοτερο να μην χρησιμοποιουνται
ψήφοι: 5
Επιλογή 3: Δεν ειμαι σιγουρος αλλα χρησιμοποιω i και j
ψήφοι: 6
Επιλογή 4: Δεν ειμαι σιγουρος αλλα δεν τα χρησιμοποιω
ψήφοι: 0
Επιλογή 5: Δεν ξερω
ψήφοι: 1
Αγαπητοι πληροφορικοι
Στην πρωτη μου εμφανιση στο στεκι των πληροφορικων υστερα απο παροτρυνση του αγαπητου συναδελφου κυριου Τσιωτακη θα ηθελα να σας παρακαλεσω να με βοηθησετε με την ψηφο σας μια και διανυω την πρωτη μου χρονια σαν εκπαιδευτικος .
Σημειωση : Εχω μια αδυναμια στη ποιηση απο μικρος .Ελπιζω να μην ενοχλει τα μελη του στεκιου αν καπια φορα γραψω καποιους στιχους για να μας φτιαξω τη διαθεση...
Φιλικα
Ορεστης Τατσης
Καλώς ήρθες
Καλώς ήρθες και απο εμένα συνάδερφε. Καλή υπομονή και καλό κουράγιο.
Θέλω να ρωτήσω ως προς τι η ψηφοφορία που θέτεις;
Καλωσήρθες κι' από μένα!
Μας βάζεις δύσκολα, με την ψηφοφορία.
Να σε βοηθήσουμε σε τι?
Αντε και δεν χρησιμοποιούμε i,j αλλά α,β... Λύσαμε κάνα πρόβλημα?
Καλώς ήρθες και απο μένα :)
Νομίζω πως δεν έχουμε καταλάβει το ερώτημα. Αν θέλεις δώσε μας τις εναλλακτικές ή δώσε κάποιο παράδειγμα να καταλάβουμε.
Με συγχωρειτε για την καθυστερηση αλλα ειχα προβλημα με την συνδεση . Η ερωτηση νομιζω οτι ειναι σαφης .Θα σας δωσω παρ ' ολα αυτα ενα παραδειγμα . Εγω διδαχτηκα να χρησιμοποιω κατα την προσπελαση ενος πινακα μεταβλητες με το ονομα i και j . Ομως αγορασα το βιβλιο του αγαπητου συναδελφου κ Τζιου διαπιστωσα οτι δεν χρησιμοποιει τα ιδια ονοματα (i,j) ,αλλα ονοματα σχετικα με το προβλημα.Αρχικα πιστευα οτι αυτο αποτελει εμποδιο για το μαθητη γιατι τον βαζει στη διαδικασια να σκεφτει ποιο ονομα θα χρησιμοποιησει .Τωρα ομως μετα απο καποιες δοκιμες μπορω να πω οτι δεν ειμαι σιγουρος τι ειναι καλυτερο .Γι αυτο ζηταω τη γνωμη σας ..
Ορεστης Τατσης
Κι οπως σας ειπα στην αρχη εχω αδυναμια στην ποιηση . Γι αυτο σας αφιερωνω τους στιχους του Καρυωτακη απο την συλλογη Ελεγεια και Σατιρες (1927) :
Φύγε κι άσε με μοναχό, που βλέπω να πληθαίνει
απάνω η νύχτα, και βαθιά να γίνονται τα χάη.
Ούτε του πόνου η θύμηση σε λίγο πια δε μένει,
κι είμαι άνθος που φυλλοροεί στο χέρι σου και πάει
Φύγε καθώς τα χρόνια κείνα εφύγανε, που μόνον
μια λέξη σου ήταν, στη ζωή, για μένα σαν παιάνας.
Τώρα τα χείλη μου διψούν το φίλημα της μάνας,
της μάνας γης, και ανοίγοντας στο γέλιο των αιώνων
Φύγε, η καρδιά μου νοσταλγεί την άπειρη γαλήνη!
Ταράζει και η ανάσα σου τα μαύρα της Στυγός
νερά, που με πηγαίνουν, όπως είμαι ναυαγός,
εκεί, στο απόλυο Μηδέν, στην Απεραντοσύνη.
Αγαπητέ orestis το αν θα χρησιμοποιήσεις I ή J ως ονόματα δεικτών, ή ημέρα , πόλη κτλ δεν υπάρχει καμιά διαφορά ως προς την χρήση τους. Οποιοδήποτε όνομα δώσουμε σε έναν δείκτη πάντα θα κάνει την ίδια δουλειά: θα δείχνει ένα στοιχείο του πίνακα.
Δεν μας εμποδίζει κανένας να δώσουμε οποίο αποδεκτό όνομα θέλουμε. Απλώς τα ποιο συνηθισμένα ονόματα είναι τα I, J, K
Να το δούμε και αλλιώς... τελείως αναλυτικά.
Φαντάσου ότι έχει ένα μονοδιάστατο πίνακα πέντε θέσεων. Για να εκτυπώσεις τα περιεχόμενά του γράφεις:
Για ι από 1 μέχρι 5
Εμφάνισε α[ι]
Τέλος_επανάληψης
Αυτό ισοδυναμεί με τις παρακάτω 5 εντολές
Εμφάνισε α[1]
Εμφάνισε α[2]
Εμφάνισε α[3]
Εμφάνισε α[4]
Εμφάνισε α[5]
Αν το εκτελέσεις με το χέρι θα δεις ότι αυτό ακριβώς εκτελείς.
Τώρα αν γράψεις
Για κ από 1 μέχρι 5
Εμφάνισε α[κ]
Τέλος_επανάληψης
πάλι το ίδιο ακριβώς κάνεις.
ΕΝτελώς ανάλογα στα μαθηματικά μια μεταβλητή που μπαίνει σε μια εξίσωση μπορείς να την ονομάσεις χ ή ψ ή S ή t ή όπως θέλεις.
Εγώ προτιμώ ονόματα μεταβλητών που δηλώνουν και το σκοπό τους.
Σε ένα όμως είμαι απόλυτος: Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν πως ότι μεταβλητή και να χρησιμοποιήσουν στη σάρωση του πίνακα είναι το ίδιο... διαφορετικά δεν έχουν κατανοήσει κάτι πολύ σοβαρό... και σύντομα θα αρχίσουν να εμφανίσουν και άλλα συμπτώματα όπως πχ να μπλέκουν τα i, j της φυσαλλίδας με τους πίνακες 2 διαστάσεων κλπ
Αυτο ειναι το προβλημα μου ! Μπερδευουν το μαθητη; η τον βοηθανε
Τόσο πολύ τα σώματα κουράστηκαν,
που ελύγισαν, εκόπηκαν στα δύο.
Κι έφυγαν οι ψυχές, πατούνε μόνες των,
αργά, τη χλόη σαν ανοιχτό βιβλίο.
Τα σώματα κυλούν χάμου, συσπείρονται
στρεβλωμένα. και φαίνονται στο βάθος
τριαντάφυλλα κρατώντας, να πηγαίνουνε
με τ' όνειρο οι ψυχές και με το πάθος.
Χώμα στο χώμα γίνονται τα σώματα.
Μα κείθε απ' τον ορίζοντα, σαν ήλιοι
δύουν οι ψυχές, τον ουρανό που φόρεσαν,
ή σαν απλά χαμόγελα σε χείλη.
Μαγία δεν ειναι; :)
1. Βοηθάνε ...
2. Μαγεία
Αν τον μπερδεύουν σημαίνει ότι δεν έχει καταλάβει την έννοια της μεταβλητής - μετρητή της επανάληψης. Άρα καλώς κάνει και τον μπερδεύει
Παράθεση από: andreas_p στις 16 Μαρ 2009, 09:52:39 ΜΜ
1. Βοηθάνε ...
2. Μαγεία
1. Δεν ειμαι σιγουρος αν βοηθανε ολους τους μαθητες μου
2. Λαθοι ειμαστε ανθρωπους κανουμε
Και το
καθυαιρομαινο ποιηματακι μας
Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα
είδα το βράδυ αυτό.
Κάποια χρυσή, λεπτότατη
στους δρόμους ευωδιά.
Και στην καρδιά
αιφνίδια καλοσύνη.
Στα χέρια το παλτό,
στ' ανεστραμμένο πρόσωπο η σελήνη.
Ηλεκτρισμένη από φιλήματα
θα 'λεγες την ατμόσφαιρα.
Η σκέψις, τα ποιήματα,
βάρος περιττό.
Έχω κάτι σπασμένα φτερά.
Δεν ξέρω καν γιατί μας ήρθε
το καλοκαίρι αυτό.
Για ποιον ανέλπιστη χαρά,
για ποιες αγάπες
για ποιο ταξίδι ονειρευτό.
Δεν ξερω για εσας αλλα εγω δεν χορταινω να το διαβαζω .Ηρεμω και βλεπω την ζωη αισιοδοξα . Χρωσταμε μεγαλη χαρη στους ποιητες μας ...
Αν μπορούσες να μας λες και ποιανού είναι...
Το τελευταίο πάντως, πρέπει νάναι του Καρυωτάκη.
Πολύ ανανεωτική η νότα των ποιημάτων Ορέστη.
Προτείνω ένας διαχειριστής να αλλάξει τον τίτλο του post σε
" Η ποίηση των Ι,J ...." :)