Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Προγραμματισμός Υπολογιστών => Μήνυμα ξεκίνησε από: Λαμπράκης Μανώλης στις 28 Μαΐου 2016, 10:06:18 ΠΜ

Τίτλος: Θέματα 2016
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 28 Μαΐου 2016, 10:06:18 ΠΜ
https://www.minedu.gov.gr/themata-panelladikwn-exetasewn-2016/ta-themata-me-xronologiki-seira

Αν δεν κάνω λάθος αρκετά εύκολα ...
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 28 Μαΐου 2016, 10:28:30 ΠΜ
Πολύ πολύ απλά....και η εμμονή να μην βάλουν ούτε ένα απλό υποπρόγραμμα παραμένει...
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 28 Μαΐου 2016, 10:35:29 ΠΜ
Γιάννη φέτος τα θέματα ήταν όλα αρκετά εύκολα ... το ίδιο και εδώ
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 28 Μαΐου 2016, 10:55:39 ΠΜ
Ανεβάζω σε λίγο λύσεις να τσεκάρουμε
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 28 Μαΐου 2016, 11:01:47 ΠΜ
ήθελα και εγώ αλλά έλεγα μήπως δεν πρέπει....οκ τις περιμένω για ένα τσεκάρισμα
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 28 Μαΐου 2016, 11:10:32 ΠΜ
https://docs.google.com/document/d/193RUq630MbqsCl2-aJtZpP6eConVD3qrpl4J4Rxb0kY/edit?usp=sharing
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 28 Μαΐου 2016, 11:16:51 ΠΜ
Γιάννη το πρώτο σωστό λάθος δεν το καταλαβαίνω ... λαθος θα το έβαζα αλλά δεν έχω μπροστά στο σχολικό ..επίσης στο Α5β 5 δεν βγάζει αποτέλεσμα ?
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 28 Μαΐου 2016, 11:18:53 ΠΜ
Το πρώτο είναι ακριβώς φράση του σχολικού(εννοεί μία ροή εισόδου και μία ροή εξόδου)

το α5 β λέει

x:=4;
y:=3 + 6 MOD (6-x);
writeln(y);

εγω πάντως 3 το βρίσκω...
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 28 Μαΐου 2016, 11:25:11 ΠΜ
Ναι Γιάννη οκ μια χαρά και τα δύο άλλη πράξη έκανα εγώ
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: fkoutsakas στις 28 Μαΐου 2016, 01:08:07 ΜΜ
Μέτριας δυσκολίας (σε σχέση με τις δυνατότητες των μαθητών μου). Μου αρέσει η διαβάθμιση δυσκολίας μεταξύ των Γ και Δ.

Ήταν στο μοτίβο των θεμάτων των τριών τελευταίων ετών:

ΘΕΜΑ Γ με δομή επιλογής, ΘΕΜΑ Δ με συνδυασμό δομής επιλογής και επανάληψης.

Ελάχιστα πιο δύσκολα από περσινά λόγο του Θέματος Γ που ζητούσε έλεγχο ορθότητας τιμών.

Προτεινόμενες λύσεις έχω ανεβάσει εδώ:

http://okiriostonipologiston.blogspot.gr/2016/05/blog-post_12.html

φιλικά
Φίλιππος
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: ChrisT στις 30 Μαΐου 2016, 02:50:36 ΠΜ
Αν το θεμα Β2 γραφεί ετσι:
x:=10;
y:=10;
i:=0;
While i<>4 do
Begin
        If y mod 2=0 then
        Begin
                x:=x+5;
                y:=y+1;
         End
         Else
         Begin
                 x:=x*2;
                 y:=y+3;
         End;
         i:=i+1;
End;
Υπάρχει περίπτωση να χαθουν μοναδες; (Τα αποτελεσματα του πινακα διατηρούνται ίδια με αυτον τον τροπο).
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Κατερίνα Μ στις 31 Μαΐου 2016, 01:50:58 ΜΜ
Παράθεση από: ChrisT στις 30 Μαΐου 2016, 02:50:36 ΠΜ
Αν το θεμα Β2 γραφεί ετσι:
x:=10;
y:=10;
i:=0;
While i<>4 do
Begin
        If y mod 2=0 then
        Begin
                x:=x+5;
                y:=y+1;
         End
         Else
         Begin
                 x:=x*2;
                 y:=y+3;
         End;
         i:=i+1;
End;
Υπάρχει περίπτωση να χαθουν μοναδες; (Τα αποτελεσματα του πινακα διατηρούνται ίδια με αυτον τον τροπο).

Γιατί να χαθούν μονάδες; Αφού εξασφάλισες πως η while θα κάνει 4 επαναλήψεις όπως και η for δε νομίζω πως υπάρχει θέμα. Εκτός κι αν μου διαφεύγει κάτι άλλο.
Τίτλος: Απ: Θέματα 2016
Αποστολή από: Maria G στις 31 Μαΐου 2016, 07:48:58 ΜΜ
Ένας μαθητής μου το έγραψε για το Β2:
x:=10;
y:=10;

While χ<70 do
Begin
        If y mod 2=0 then
        Begin
                x:=x+5;
                y:=y+1;
         End
         Else
         Begin
                 x:=x*2;
                 y:=y+3;
         End;
         i:=i+1;
End;
Τα αποτελέσματα του πίνακα διατηρούνται ίδια με αυτόν τον τρόπο αλλά θα του το βαθμολογήσουν  σωστό?