επίκαιρα θέματα

Ξεκίνησε από Keep Growing, 01 Σεπ 2010, 04:29:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Σε λιγότερο από 2 μήνες οι μαθητές μας, καλούνται να εκλέξουν τους εκπροσώπους τους στα 15μελή συμβούλια.
Είναι μοναδική ευκαιρία, να συζητήσουμε (μέσα στα  πλαίσια της διαθεματικότητας θα ήταν το ιδανικό) με τους μαθητές μας για ζητήματα Δημοκρατίας.
Κάθισα λοιπόν και σκέφτηκα ένα θέμα που θα κέντριζε το ενδιαφέρον των παιδιών, έστω και μετά την εκλογική αναμέτρηση.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

zwoula

Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Keep Growing

#2
Μια λύση στο θέμα για την εκλογή του 15μελούς ...


ΥΓ. Η τροποποίηση έχει να κάνει με τον έλεγχο των διπλοεγγραφών κατά την εισαγωγή των υποψηφίων στο ψηφοδέλτιο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

#3
Μετεωρολογικός σταθμός.

Το θέμα είναι από παλιά ανάρτηση αποστολή στην ομάδα διαγωνισμάτων στο στέκι, αλλά η τωρινή έκδοση είναι αρκετά πιο βελτιωμένη.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Το παρακάτω θέμα, είναι μια "ελαφριά" εκδοχή του προηγούμενου θέματος (μετεωρολογικός σταθμός).
Το θέμα είναι αρκετά επίκαιρο (διαχρονικά).
...για να καλυφθεί και η περίπτωση: να ακούμε ψέματα πολιτικών, όταν ο καιρός είναι βροχερός.
...
Βάζει τους μαθητές μας να προβληματίζονται όχι μόνο για την αλγοριθμική, αλλά και για την εφαρμοσμένη πολιτική.
Είναι με απλά λόγια και δια θεματικό.


1. το θέμα
2. η λύση
3. μια εκτέλεση
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

#5
Πολιτικός χάρτης -> Οδικός χάρτης

Σημ: 1. Καλό κουράγιο στους μαθητές που θα αποφασίσουν να ασχοληθούν.  :)
        2. Η επιλογή της τιμής 7 (αδιάφορη τιμή) έγινε διότι το 7 το θεωρώ "κακό" αριθμό. Κάποιος άλλος, αντί για 7 μπορεί να επιλέξει το -2 για παράδειγμα.

edit: ούπς, έκανα ένα λαθάκι στο Σχήμα 2. Το ξαναστέλνω διορθωμένο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lykos

Συνάδελφε Παναγιώτη, όταν τη λύσω θα την προωθήσω στους μαθητές μου.
Μήπως στο 7. (πίνακας index) υπάρχει κάποιο μπέρδεμα; Δεν επιτρέπεται να δημιουργηθεί ο index κατευθείαν στην κατάσταση που ζητήται; Πρέπει να δημιουργηθεί ΠΡΩΤΑ με ταξινομημένο πλήθος (συμμετεχόντων); Αν ναι, νομίζω πως η διατύπωση μπορεί να βελτιωθεί.
Ευχαριστούμε για τον κόπο σου.

Keep Growing

Σκέφτηκα ότι ο πίνακας index θα δημιουργείται ταυτόχρονα με την εύρεση των 10 μεγαλύτερων τιμών του πίνακα πολιτικός_χάρτης[20,40] (θα γεμίζει κάθε φορά με την θέση του μεγαλύτερου στοιχείου του πίνακα πολιτικός_χάρτης[20,40]).
Έτσι εκ των πραγμάτων, ο πίνακας index θα είναι ταξινομημένος σε φθίνουσα σειρά εν τη γέννεση του.
Στη συνέχεια χρειάζεται να ταξινομηθεί όπως περιγράφεται, για να γίνει πίνακας αναφοράς για την κατασκευή του πίνακα οδικός_χάρτης[20,40].

Σημ: Ευχαριστώ πάντως για την παρατήρηση και οποιαδήποτε βελτίωση πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει, θα ήταν πολύ χρήσιμο και για μένα να γίνει, διότι έτσι βελτιώνομαι και γω.
 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

...πράγματι, έχεις δίκιο!
Πως μπορεί να είναι ταξινομημένος ως προς ένα πεδίο που δεν περιέχει;  :-[

Το διορθώνω αμέσως.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

...το ζήτημα, βελτιωμένο.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Μου ήρθε την ώρα που διόρθωνα γραπτά.  :)




Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

...θα μπορούσαν να προστεθούν και άλλα στατιστικά, όπως:
Ποιο είναι το πιο δημοφιλές θέμα και ποιο αυτό με τις λιγότερες απαντήσεις κλπ
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

ενδιαφέρον θα παρουσίαζε και η μελέτη αν υπάρχουν θέματα που είναι ταυτόχρονα "δημοφιλή" και "αποτυχημένα" (βαθμό κάτω από (20/6)/2 )
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing

Κωστή, αυτό το τελευταίο που είπες μήπως έχει και πολιτικές προεκτάσεις; Για να ξέρουμε δηλαδή.  ;D
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

...έκανα κάποιες τροποποιήσεις.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

Παράθεση από: Keep Growing στις 03 Ιουν 2011, 03:06:12 ΜΜ
Κωστή, αυτό το τελευταίο που είπες μήπως έχει και πολιτικές προεκτάσεις; Για να ξέρουμε δηλαδή.  ;D

έλα Παναγιώτη. πως κατάφερες και συνέδεσες τα δημοφιλή και αποτυχημένα με την πολιτική;  :police:
α παπαααα  >:D
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Sergio

Παράθεση από: Keep Growing στις 03 Ιουν 2011, 02:16:09 ΜΜ
Μου ήρθε την ώρα που διόρθωνα γραπτά.  :)

Πολύ καλό !!

Δε σκέφτεσαι να εισάγεις και παράλληλο μονοδιάστατο με σημαίες για να αποφύγεις την αρνητική βαθμολογία;;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Keep Growing

Το σκέφτηκα, αλλά ήθελα επίσης να σκεφτεί ο μαθητής τη χρήση λογικής μεταβλητής (προφορικά) κατά την εισαγωγή των βαθμών στον πίνακα exam.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).