Μετατάξεις

Ξεκίνησε από vtsakan, 13 Αυγ 2013, 04:25:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

odysseas

#1
Δε χρειάζεται λοιπόν να αναρωτιόμαστε πλέον με ποια κριτήρια γίνεται η "αναδιάρθρωση" της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ούτε να εξαντλούμαστε με την καταγραφή επιχειρημάτων. Το Υπουργείο απάντησε με νούμερα, πριν καν γίνει γνωστό πόσες ώρες θα έχουμε τελικά ακόμα και στα Γυμνάσια.

Αν μέτρησα καλά, καταγράφονται σε όλη τη χώρα 1348 πλεονάζοντες ΠΕ19/ΠΕ20 στη δευτεροβάθμια, ενώ δίνονται 1173 κενά στην πρωτοβάθμια. Δε γνωρίζω πως μπορεί να έχουν βγει αυτά τα νούμερα, πως θα ξεσπιτωθούν τόσοι άνθρωποι ενώ σε 15 ημέρες ανοίγουν τα σχολεία, ούτε ξέρω τι θα γίνει με τη διαφορά των 175 συναδέλφων... Φαίνεται όμως πως φτάσαμε στο σημείο μηδέν: από εδώ μετράμε αντίστροφα.

vtsakan

#2
Παράθεση από: odysseas στις 13 Αυγ 2013, 04:43:31 ΜΜ
Δε χρειάζεται λοιπόν να αναρωτιόμαστε πλέον με ποια κριτήρια γίνεται η "αναδιάρθρωση" της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ούτε να εξαντλούμαστε με την καταγραφή επιχειρημάτων. Το Υπουργείο απάντησε με νούμερα, πριν καν γίνει γνωστό πόσες ώρες θα έχουμε τελικά ακόμα και στα Γυμνάσια.

Αν μέτρησα καλά, καταγράφονται σε όλη τη χώρα 1348 πλεονάζοντες ΠΕ19/ΠΕ20 στη δευτεροβάθμια, ενώ δίνονται 1173 κενά στην πρωτοβάθμια. Δε γνωρίζω πως μπορεί να έχουν βγει αυτά τα νούμερα, πως θα ξεσπιτωθούν τόσοι άνθρωποι ενώ σε 15 ημέρες ανοίγουν τα σχολεία, ούτε ξέρω τι θα γίνει με τη διαφορά των 175 συναδέλφων... Φαίνεται όμως πως φτάσαμε στο σημείο μηδέν: από εδώ μετράμε αντίστροφα.

Μα φέτος,  με την εφαρμογή του νεου σχεδιου στην α λυκείου,  θα απαιτηθουν περισσότερες θέσεις πε1920. Πως προκύπτουν οι πλεοναζουζες θεσεις. Γιατι εαν πάνε αυτοι στην πρωτοβάθμια φετος, του χρόνου οι πλεοναζοντες που θα πανε;

Τωρα που το σκέφτομαι,  το υπουργείο εδωσε ενα ωραιο κινητρο στος συναδέλφους να τρέξουν στην πρωτοβάθμια.   
Τα εχουν σχεδιάσει ολα οι εγκληματίες.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Γιάννης Αναγνωστάκης

#3
Παράθεση από: vtsakan στις 13 Αυγ 2013, 04:55:04 ΜΜ
Μα φέτος,  με την εφαρμογή του νέου σχεδιου στην α λυκείου,  θα απαιτηθούν περισσότερες θέσεις πε1920. Πως προκύπτουν οι πλεονάζουσες θεσεις. Γιατι εαν πάνε αυτοί στην πρωτοβάθμια φέτος, του χρόνου οι πλεονάζοντες που θα πανε;

Τωρα που το σκέφτομαι,  το υπουργείο εδωσε ενα ωραιο κινητρο στος συναδέλφους να τρέξουν στην πρωτοβάθμια.   
Τα εχουν σχεδιάσει ολα οι εγκληματίες.

Επειδή δεν δουλεύω ρε παιδιά σε δημόσιο σχολείο, εξηγήστε μου κάτι..1300 κάτι οι 'πλεονάζοντες', 1100 κάτι οι ανάγκες σε πρωτοβάθμια

ακόμα και όλοι οι πλεονάζοντες να πάνε στα δημοτικά, περισσεύουν 200 άνθρωποι...Αυτοί;

και δεύτερον, υπάρχουν οι μη πλεονάζοντες οι οποίοι παραμένουν στα Λύκεια για τα επόμενα 2 χρόνια ας υποθέσουμε..

Άρα , υποθετικά υπάρχει κόσμος να διδάξει τα σχετικά γνωστικά αντικείμενα

Αν καταργηθούν τελικά όλα τα μαθήματα μας, αυτοί θα ανήκουν στο επόμενο κύμα μεταθέσεων, μετατάξεων, απολύσεων;

Katsadouros_Dhm

#4
Υπάρχουν και ΠΕ19-20 που τους προορίζουν για θέσεις σε Διευθυνσεις, ΙΕΚ. Αν μέτρησα σωστά είναι μαζί με την πρωτοβάθμια περίπου 1240 θέσεις. Και πάλι έχουμε έλλειμμα περίπου 100 πληροφορικών. Ας μετρήσςει και κάποιος άλλος να μην παρουσιάζουμε λάθος στοιχεία.
Επίσης είδα ότι βγάζει και κάποιους φυσικούς, γεωλόγους (πολύ λίγους, αλλά βγάζει) ως πλεονάζοντες χωρίς εκεί να δίνει καν αντίστοιχες θέσεις προς μετάταξη. Σιγά-σιγά αρχίζει το πανηγύρι να αφορά και βασικές ειδικότητες... Να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε ως σύνολο...

dim

Τι πλεονάζον νούμερο είναι αυτό ακριβώς;
Αιτωλοακαρνανία είχαμε τουλάχιστον 92 καθηγητές επίσημα τον Ιούνιο.
Εδώ εμφανίζει 39 πλεονάζ. Όσο για τα κενά της πρωτοβάθμιας ναι εκπρόσωπος τους και τότε 30 μας είχε αναφέρει.

mas_of_dis

#6
Αν αθροίσετε τις θέσεις στην πρωτοβάθμια και στις Διευθύνσεις - ΙΕΚ τα νούμερα είναι ίσα.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: odysseas στις 13 Αυγ 2013, 04:43:31 ΜΜ
Δε χρειάζεται λοιπόν να αναρωτιόμαστε πλέον με ποια κριτήρια γίνεται η "αναδιάρθρωση" της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ούτε να εξαντλούμαστε με την καταγραφή επιχειρημάτων. Το Υπουργείο απάντησε με νούμερα, πριν καν γίνει γνωστό πόσες ώρες θα έχουμε τελικά ακόμα και στα Γυμνάσια.

Αν μέτρησα καλά, καταγράφονται σε όλη τη χώρα 1348 πλεονάζοντες ΠΕ19/ΠΕ20 στη δευτεροβάθμια, ενώ δίνονται 1173 κενά στην πρωτοβάθμια. Δε γνωρίζω πως μπορεί να έχουν βγει αυτά τα νούμερα, πως θα ξεσπιτωθούν τόσοι άνθρωποι ενώ σε 15 ημέρες ανοίγουν τα σχολεία, ούτε ξέρω τι θα γίνει με τη διαφορά των 175 συναδέλφων... Φαίνεται όμως πως φτάσαμε στο σημείο μηδέν: από εδώ μετράμε αντίστροφα.

Έτσι ειναι

P.Tsiotakis

#8
Παράθεση από: vtsakan στις 13 Αυγ 2013, 04:55:04 ΜΜ
Μα φέτος,  με την εφαρμογή του νεου σχεδιου στην α λυκείου,  θα απαιτηθουν περισσότερες θέσεις πε1920. Πως προκύπτουν οι πλεοναζουζες θεσεις. Γιατι εαν πάνε αυτοι στην πρωτοβάθμια φετος, του χρόνου οι πλεοναζοντες που θα πανε;

Τωρα που το σκέφτομαι,  το υπουργείο εδωσε ενα ωραιο κινητρο στος συναδέλφους να τρέξουν στην πρωτοβάθμια.   
Τα εχουν σχεδιάσει ολα οι εγκληματίες.

και έτσι
εθελοντικές με το πιστόλι στον κρόταφο

P.Tsiotakis

#9
Κορινθία 10 πλεονάζοντες
15 δημοτικά
καμια διοικ. θέση

και δε θα ανοίξει ρουθούνι

Νίκος Αδαμόπουλος

Ίσως οι πλεονάζοντες να είναι βάσει των αριθμών που έδιναν τα ΠΥΣΔΕ... λαμβάνοντας υπόψη ακόμα και τα λειτουργικά κενά... πιθανώς και στην... ΠΕ! Π.χ. στην Ηλεία δεν έχει κανέναν πλεονάζοντα, ενώ δίνει κενά στην ΠΕ, όμως υπάρχουν αρκετοί (έως πολλοί) που είναι ακόμα και σε διάθεση ή/και με οργανικές ακρωτηριασμένες (όπως εγώ!). Αν είναι έτσι σημαίνει ότι ουσιαστικά δεν έχει γίνει κανένας σχεδιασμός! Τα ΠΥΣΔΕ είχαν λειτουργήσει με διαφορετικό τρόπο από νομό σε νομό, πιθανώς μη δίνοντας τα σωστά νούμερα, και σίγουρα δεν θα έχουν ληφθεί υπόψη οι νέες αλλαγές σε Νέο Λύκειο (που ακόμα είναι σε διαβούλευση), σε ΕΠΑΛ (ομοίως), σε Γυμνάσιο (αλήθεια, τι θα γίνει τελικά με το νέο πρόγραμμα; - βλέπω να το έχουν αφήσει στην άκρη... Αν ισχύσει τελικά, πόσοι θα μπαίνουν πάνω από τους 22;), ... και άλλα πολλά....

Και πώς τώρα, σύμφωνα με τα παραπάνω, θα πάρει κανείς την απόφαση να κάνει ή να μην κάνει αίτηση;

petrosp13

#11
Μ'αυτά και μ'αυτά, ξεχάσαμε το θέμα των ημερών

Παναγιώτη, επειδή δεν νιώθω τα δικά σας (του σχολείου) μπορείς να μας πεις εν συντομία τι σημαίνουν αυτά τα νούμερα;
Αν κατάλαβες κι εσύ φυσικά

Βγήκαν π.χ. 1400 άτομα πλεονάζοντες. Με βάση ποια στοιχεία; Αυτά που στέλνατε 2 φορές τον μήνα; Με βάση τον Ιούνιο δηλαδή; Άρα, 1 στους 5 πληροφορικούς βγήκε πλεονάζων; Κι όταν λέμε πλεονάζων, τι εννοούμε; Υπεράριθμος; Σε διάθεση ΠΥΣΔΕ; Και τα 2;

Τα κενά αφορούν όλους τους Πληροφορικάριους μάλλον και όχι τους υπεράριθμους. Απλά, αν δεν καλυφθούν, θα πάρουν άτομα από τους υπεράριθμους. Σωστά; Αν φύγουν αρκετοί από αυτούς που έχουν οργανικές, θα προλάβουν να γίνουν μεταθέσεις για να καλυφθούν τα κενά τους;;;

Αυτοί που θα μείνουν μετά τις μετατάξεις, θα φτάσουν για να καλύψουν τα μαθήματα του Λυκείου; Φαντάζομαι πως ναι. Άρα, έχουμε ελπίδα για το νέο Λύκειο; Γιατί αν το Λύκειο μείνει τελικά χωρίς μαθήματα Πληροφορικής, όσοι μείνουν στα Λύκεια, σε 2 χρόνια θα είναι ορφανοί από θέση.

Αυτά σαν πρώτες σκέψεις
Ξέρω ότι στα περισσότερα δεν θα έχεις απαντήσεις όπως και κανείς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tomgeri

#12
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 13 Αυγ 2013, 05:40:39 ΜΜ
Κορινθία 10 πλεονάζοντες
15 δημοτικά
καμια διοικ. θέση

και δε θα ανοίξει ρουθούνι

Δεν έχουν σκοπό τώρα να ανοίξουν ρουθούνια, για να περάσει στα ψιλά και στα μαλακά η κατάργηση της πληροφορικής στο Λύκειο.

Και μετά, σε κάποια χρόνια,  όταν οι συνάδελφοι θα έχουν αποβλακωθεί από το πολύ δημοτικό και θα έχουν ξεχάσει εντελώς την επιστήμη τους (και θα έχουν αποβλακώσει και τα παιδιά από την πολύ χρήση υπολογιστή) τότε θα ξεκινήσει το ξεκλήρισμα της πληροφορικής από την εκπαίδευση.

Για να δημιουργηθεί έτσι η νέα γενιά δούλων, αυτών που θα υποτάσσονται στους υπολογιστές, χωρίς να είναι σε θέση να τους καταλαβαίνουν.
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

P.Tsiotakis

#13
Παράθεση από: tomgeri στις 13 Αυγ 2013, 05:48:50 ΜΜ
Και μετά, σε κάποια χρόνια,  όταν οι συνάδελφοι θα έχουν αποβλακωθεί από το πολύ δημοτικό και θα έχουν ξεχάσει εντελώς την επιστήμη τους (και θα έχουν αποβλακώσει και τα παιδιά από την πολύ χρήση υπολογιστή) τότε θα ξεκινήσει το ξεκλήρισμα της πληροφορικής από την εκπαίδευση.

Παράθεσητο μάθημα Τ.Π.Ε. στα Δημοτικά πρέπει να διδάσκεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ από Καθηγητές Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

#14
Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Αυγ 2013, 05:46:16 ΜΜ
Μ'αυτά και μ'αυτά, ξεχάσαμε το θέμα των ημερών

Αυτό να λέγεται! Κοίτα να δεις πώς ξαφνικά θα αρχίσουμε να μιλάμε για τις μετατάξεις!

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Αυγ 2013, 05:46:16 ΜΜ
Αυτοί που θα μείνουν μετά τις μετατάξεις, θα φτάσουν για να καλύψουν τα μαθήματα του Λυκείου; Φαντάζομαι πως ναι. Άρα, έχουμε ελπίδα για το νέο Λύκειο; Γιατί αν το Λύκειο μείνει τελικά χωρίς μαθήματα Πληροφορικής, όσοι μείνουν στα Λύκεια, σε 2 χρόνια θα είναι ορφανοί από θέση.

Η εκτίμησή μου είναι πως οι συνάδελφοι στα Λύκεια δεν θα θελήσουν να φύγουν. Ακόμα κι αν περάσει το νομοσχέδιο όπως είναι, πάντα θα υπάρχει η ελπίδα να καταρρεύσει μέσα στα επόμενα 2 χρόνια και τελικά να μην εφαρμοστεί. Κι εδώ που τα λέμε, από Λύκειο σε Δημοτικό είναι μεγάλη η αλλαγή!