Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

keep.accelerating

Τέλος τα "κρίμα". Αν τελικά η επιστήμη μας βγει από το Λύκειο απαιτώ δράσεις από τις 2/9.
Με προβληματίζει πολύ εκείνη η μέρα...
Παναγιώτη είχες βγάλει ένα έγγραφο. Να συμπληρωθεί, να αποκτήσει την τελική του μορφή, να συμφωνηθεί, να υπογραφεί επώνυμα από όσους πρόκειται να το εφαρμόσουν και ας πάμε να πούμε καλή χρονιά...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: keep.accelerating στις 13 Αυγ 2013, 07:29:02 ΜΜ
Ε, ας ξυπνήσουμε έστω και τώρα, αυτό δεν μας κάνει λιγότερους των περιστάσεων...

κατώτερους;;;

Javert

Το πράγμα πάει να ξεφύγει. Αν δεν βγει άμεσα η ΠΕΚΑΠ να πάρει θέση, δεν θα έχει μείνει κανείς μας στο λύκειο.

billdnet

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Αυγ 2013, 07:07:36 ΜΜ
Κι εγώ το ίδιο είμαι με σένα, αλλά από ότι βλέπεις, οι μετατάξεις άλλαξαν το κύριο τόπικ της συζήτησης και του αγώνα που γινόταν
Αν και δεν σε επηρεάζουν άμεσα οι μετατάξεις, σε επηρεάζουν έμμεσα και πολύ σημαντικά συνάδελφε
Αν οι μετατάξεις πάρουν όλους τους πληροφορικούς από τα Λύκεια, η Πληροφορική θα καταργηθεί από το Λύκειο και δεν θα ανοίξει ρουθούνι
Και τότε να δω τι αντικείμενο θα διδάσκουμε εγώ κι εσύ

Το αίσθημα της αβεβαιότητας το καταλαβαίνω απόλυτα. Ως ιδιώτης εκπαιδευτικός το ζεις εφιαλτικά κάθε χρόνο, κυρίως αυτή την περίοδο. Να λοιπόν που σιγά-σιγά έρχεται η αβεβαιότητα και στους συναδέλφους του Δημοσίου. Όλο αυτό που πάνε να κάνουν (οι ρεζίλιδες) το βρίσκω άδικο δεδομένου ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν βάλει σε μια τάξη τις ζωές τους. Κάποιος εδώ ανάφερε ότι μας βλέπουν σαν «αριθμούς». Εκεί λοιπόν θα πω «Κρίμα...» .

«Χτυπιέμαι» εδώ και δύο χρόνια για την Πληροφορική στο Λύκειο. Κανένας όμως δεν αντιδρούσε.

Σε προηγούμενο μου post ανάφερα ότι αγωνίζομαι για να μην χαθεί καμία οργανική θέση όμως ελάχιστοι το κατάλαβαν  (βρήκα τον μπελά μου)

Ω σώζων εαυτόν σωθείτω ;;;   

tdrivas

ρε παιδιά το opengov είναι η χαρά της αλλοίωσης..από νωρίς το μεσημέρι ο αριθμός των σχολίων δεν έχει αλλάξει.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: morfeus στις 13 Αυγ 2013, 07:35:38 ΜΜ
ρε παιδιά το opengov είναι η χαρά της αλλοίωσης..από νωρίς το μεσημέρι ο αριθμός των σχολίων δεν έχει αλλάξει.

Πήγε διακοπές το παλικάρι που έκανε την κρίση των σχολίων
Προβλέπω να τα ανεβάσει όλα την Δευτέρα, μια μέρα πριν την λήξη, όπου ξαφνικά τα σχόλια από 640 θα έχουν γίνει 3000
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

keep.accelerating

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 13 Αυγ 2013, 07:32:22 ΜΜ
κατώτερους;;;
εννοούσα ότι το γεγονός ότι μας έστυψαν σαν λεμονόκουπα δε σημαίνει ότι είμαστε και λεμονόκουπα!
πιστεύουμε στη δύναμή μας, ναι ή όχι.

αν ναι οκ πάμε αποφασισμένοι για οτιδήποτε συμφωνημένο από πριν.

ps. προσπαθώ να γράψω και είμαι πολύ φορτισμένος - ανθρώπινα τα λάθη Παναγιώτη...

kar

Πρέπει όλοι να ενωθούμε και να διαλαλήσουμε πως το σχέδιο αυτό γυρνά την εκπαίδευση δεκαετίες πίσω αλλά με επιχειρήματα γιατί αλλιώς θα χαρακτηριστούμε συντεχνία. Κανείς δεν μας βλέπει με καλό μάτι (το διαπιστώνω κάθε χρόνο στο βαθμολογικό κέντρο). Πρέπει να πείσουμε το υπουργείο για την ανάγκη υπαρξης του μαθήματος παντού (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ΕΠΑΛ). Φοβάμαι όμως πως δεν έχουμε αρκετή δύναμη να πείσουμε τα λόμπυ που κυριαρχούν στο υπουργείο. Μπορούμε να δυναμώσουμε με μαζικές κινητοποιήσεις?

P.Tsiotakis

Παράθεση από: keep.accelerating στις 13 Αυγ 2013, 07:44:03 ΜΜ
εννοούσα ότι το γεγονός ότι μας έστυψαν σαν λεμονόκουπα δε σημαίνει ότι είμαστε και λεμονόκουπα!
πιστεύουμε στη δύναμή μας, ναι ή όχι.

αν ναι οκ πάμε αποφασισμένοι για οτιδήποτε συμφωνημένο από πριν.

ps. προσπαθώ να γράψω και είμαι πολύ φορτισμένος - ανθρώπινα τα λάθη Παναγιώτη...

Φίλε δε σε εκρινα, τόνισα οτι ειμαστε κατώτεροι

petrosp13

Πάντως, έχει δίκιο ο φίλος πιο πριν
Πρέπει το τόπικ να σπάσει οπωσδήποτε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

control_data

Μετάταξη εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας για να διδάξει (οτιδήποτε και αν ειναι αυτό) σε παιδάκια δημοτικού δεν γίνεται. Καθηγητής που έχει συνηθίσει να διδάσκει σε σχεδόν ενήλικες 17 χρονών θα είναι επικύνδινος σε ηλικίες 10 -12. Αν κάποιοι κατηγορούν τους Θεολόγους με τα σεμινάρια Πληροφορικής, οι κατηγορίες για Πληροφορικούς με σεμινάρια παιδικής ψυχολογίας θα είναι πολύ χειρότερες. Είναι τόσο εξωφρενικό αυτό το σενάριο που ακόμα και για την Ελλάδα δεν στέκει.

Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα της σχεδιαζόμενης κατάργησης. Η δικιά μου άποψη όπως την κατέγραψα στον πρώτο ποστ είναι οτι τελικά θα υπάρξει αντίδραση απο βουλευτές και το νομοσχέδιο θα αλλάξει. Και αυτό γιατί η κατάργηση της Πληροφορικής θα κοστίσει πολύ σε δημόσια εικόνα όπως ήδη φαίνεται απο τους σχολιασμούς σε άρθρα του online τύπου. Είναι προφανές οτι σε 2-3 μέρες θα ξεπεράσουμε σε σχόλια οποιουδήποτε άλλου νομοσχέδιου στην Διαβούλευση. Με τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων να είναι κατά της κατάργησης.

Αν η πληροφορία οτι το ΠΑΣΟΚ ήθελε και κατάργηση των Αγγλικών ευσταθεί, τότε αυτό συμφωνεί με την προσέγγισή μου οτι το ΠΑΣΟΚ κυρίως ενδιαφέρεται για τις αλλαγές που θα επιφέρει στο νομοσχέδιο κατά την ψήφιση (ή τέλος πάντων όταν θα είμαστε κοντά στην ψήφιση και το νομοσχέδιο θα είναι κύριο θέμα της δημοσιότητας). Εννοώ δηλαδή οτι αν καταργούταν τα Αγγλικά, πάλι θα επαναφέρονταν μετά απο "αντιδράσεις" του ΠΑΣΟΚ. Ο Αρβανιτόπουλος θα χρεωνώνταν πολιτικά την κατάργηση, το ΠΑΣΟΚ την επαναφορά. Είναι λογικές οι φωνές που ακουγόταν στα γραφεία λοιπόν.

Κατα τη γνώμη μου λοιπόν, η "κατάργηση" της Πληροφορικής είναι μια προσφορά του Αρβανιτόπουλου στο ΠΑΣΟΚ, προσχεδιασμένη για να καταργηθεί (η κατάργηση της κατάργησης δηλαδή) ωστε να αποκομιστούν πολιτικά οφέλη (τα οποία δεν θα είναι απλό σιφονάρισμα ψήφων απο ΝΔ προς ΠΑΣΟΚ αλλά γενικά απο την πολιτική σκηνή στο κόμμα που κατάφερε να υπερασπιστεί την Πληροφορική, το "μέλλον των παιδιών μας", στην Παιδεία)

Αυτά πιστεύω εγώ αλλά υπο το πρίσμα των σχολίων που διαβάζω δεν μπορώ παρά να αμφισβητώ τον εαυτό μου. Ίσως απλά κάνω λάθος. Ίσως έχετε δίκιο. Ίσως όντως θέλουν να την καταργήσουν για λόγους που (συγγνώμη αλλά όσο και αν προσπάθησα) δεν καταλαβαίνω.

Αν λοιπόν πρέπει να αντιδράσουμε, ας αντιδράσουμε άμεσα. Δεν θεωρώ οτι οι συγκεντρώσεις είναι πλέον αποδοτικές γιατί δείχνουν μια εικόνα βολεμένων ανθρώπων που θα υπερασπίζονται τη θέση τους (δημόσιοι) η τα φροντιστηριακά κέρδη τους (ιδιωτικοί). Η άποψή μου είναι οτι θα πρέπει να γίνει διαφήμηση σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας που απευθύνονται στον ψηφοφόρο της συγκυβέρνησης. Αφενός για να βγεί το μήνυμά μας (μέσα απο τη διαφήμηση) αφετέρου για ασχοληθούν πιο σοβαρά οι εφημερίδες μαζί μας. Δεν ξέρω ποιός μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για να οργανώσει κάτι τέτοιο. Ίσως η ΠΕΚΑΠ ? Ίσως ο Παναγιώτης Τσιωτάκης (αν η ΠΕΚΑΠ αδρανεί) ? Επειδή όμως θα χρειαστούν χρήματα, θα πρέπει να ανοιχτεί και ένας λογαριασμός στον οποίο να μπορούμε να συνδράμουμε ώσπου να συμπληρωθούν τα απαραίτητα χρήματα. Εγώ πάντως θα συνδράμω.

Κάτι τέτοιο πάντως, αν είναι να γίνει, ας γίνει σύντομα. Πριν την ψήφιση. Αλλά ίσως καλύτερα μετά τη διαβούλευση ωστε να είναι ξεκάθαρο οτι την διαβούλευση την έχουν γραμμένη.

NiColas1957

Παράθεση από: control_data στις 13 Αυγ 2013, 08:29:03 ΜΜ
.....  Η άποψή μου είναι οτι θα πρέπει να γίνει διαφήμηση σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας που απευθύνονται στον ψηφοφόρο της συγκυβέρνησης. Αφενός για να βγεί το μήνυμά μας (μέσα απο τη διαφήμηση) αφετέρου για ασχοληθούν πιο σοβαρά οι εφημερίδες μαζί μας. Δεν ξέρω ποιός μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για να οργανώσει κάτι τέτοιο. Ίσως η ΠΕΚΑΠ ? Ίσως ο Παναγιώτης Τσιωτάκης (αν η ΠΕΚΑΠ αδρανεί) ?


Επειδή όμως θα χρειαστούν χρήματα, θα πρέπει να ανοιχτεί και ένας λογαριασμός στον οποίο να μπορούμε να συνδράμουμε ώσπου να συμπληρωθούν τα απαραίτητα χρήματα. Εγώ πάντως θα συνδράμω.
......


και εγω +


Σπύρος Δουκάκης

Συνάδελφοι,

αυτή την στιγμή οι προτάσεις έχουν αρχίσει να επαναλαμβάνονται.
Είναι εμφανές ότι οι συγκεντρώσεις τελείωσαν.
Επίσης, είναι σημαντικό να τα ακούσει ο υπουργός από τα ΜΜΕ. Να ειπωθεί ότι έβαλε μάθημα τις ειδικότητάς του και των σπουδών του και αφαίρεσε το μάθημα της επιστήμης των υπολογιστών.
Πώς γίνεται αυτό;

1. Ζητάει η ΠΕΚΑΠ οικονομική βοήθεια από εταιρείες πληροφορικής και βγάζουν μαζί ένα φύλλο/μια σελίδα με το θέμα που μας καίει. Δίνεται επ αμοιβή σε όλες τις εφημερίδες.
2. Εταιρείες είναι όλες του ΣΕΠΕ, του ΣΕΒ και του ΕΒΕΑ και της ΕΕΔΕ.
3. Εταιρείες είναι ακόμα η vodafone, η cosmote, η wind, η Microsoft hellas και πολλές άλλες... με πολλά έσοδα...
4. Εννοείται ότι υπαάρχει διαφήμιση των εταιρειών στο φτλάδιο αυτό.
5. Δείτε για παράδειγμα https://www.dropbox.com/s/lnkrsgx087l11a7/Code_CinC_state_one_pager.pdf

Σήμερα το υπουργείο άλλαξε την ατζέντα. Είμαι βέβαιος ότι το έχετε καταλάβει...
Άλλαξε την δυναμική της ομάδας. Αν μέχρι την Κυριακή δεν έχει γίνει πάταγος στα ΜΜΕ... δεν θα τα καταφέρουμε... Η ΠΕΚΑΠ να έρθει άμεσα σε επαφή με τις εταιρείες να κάνει διαφήμιση. Εταιρείες πληροφορικής (ΣΕΠΕ, ΣΕΒ, ΕΒΕΑ) και ΜΜΕ. Εκεί παίζεται το πολιτικό παιχνίδι... Είδα σε άλλο mail 17 ενώσεις που μας εκπροσωπούν (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5267.msg56542#msg56542). Χρειάζεται να συστρατευτούν. Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ είναι απαραίτητο να τους κυνηγήσουν.
Επίσης, τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχουν υποχρέωση να ανακοινώνουν όπου υπάρχει γη και πατρίδα το τι κάνουν. Το στέκι είναι τέτοιος χώρος.
Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχουν επίσης την ηθική υποχρέωση να κυνηγούν τους εκπαιδευτικούς.
Αν δεν το κάνουν θα μαραζώσουν την ένωση όπως μαραζώθηκαν άλλες ενώσεις.
Υπάρχει ένα χώρος εκπαιδευτικών πληροφορικής εδώ και η ΠΕΚΑΠ χρειάζεται να είναι παρούσα. Βέβαια τα εδώ μέλη δεν ανήκουν όλα στην ΠΕΚΑΠ, αλλά αυτό νομίζω να μην πειράζει... Το καταστατικό της ΠΕΚΑΠ χωρά κάποιους...
Όλοι βλέπουμε ότι πέρασαν οι εποχές με τις συντεχνίες. Είναι οι εποχές ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Και αυτό είναι πλέον εμφανές. Μέσα σε ένα πρωινό το ΥΠΑΙΘ μας άλλαξε την ατζέντα. Συζητάγαμε εδώ για το λύκειο και το θέμα κατακλύστηκε με μνμ για άλλο ζήτημα.
Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ ας κάνουν τον αγώνα τους. Ας ακούσουν όμως και την βάση. Την εδώ βάση! Και ας πορευτούν.


Παράθεση από: control_data στις 13 Αυγ 2013, 08:29:03 ΜΜ
Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα της σχεδιαζόμενης κατάργησης. Η δικιά μου άποψη όπως την κατέγραψα στον πρώτο ποστ είναι οτι τελικά θα υπάρξει αντίδραση απο βουλευτές και το νομοσχέδιο θα αλλάξει. Και αυτό γιατί η κατάργηση της Πληροφορικής θα κοστίσει πολύ σε δημόσια εικόνα όπως ήδη φαίνεται απο τους σχολιασμούς σε άρθρα του online τύπου. Είναι προφανές οτι σε 2-3 μέρες θα ξεπεράσουμε σε σχόλια οποιουδήποτε άλλου νομοσχέδιου στην Διαβούλευση. Με τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων να είναι κατά της κατάργησης.
Αν λοιπόν πρέπει να αντιδράσουμε, ας αντιδράσουμε άμεσα. Δεν θεωρώ οτι οι συγκεντρώσεις είναι πλέον αποδοτικές γιατί δείχνουν μια εικόνα βολεμένων ανθρώπων που θα υπερασπίζονται τη θέση τους (δημόσιοι) η τα φροντιστηριακά κέρδη τους (ιδιωτικοί). Η άποψή μου είναι οτι θα πρέπει να γίνει διαφήμηση σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας που απευθύνονται στον ψηφοφόρο της συγκυβέρνησης. Αφενός για να βγεί το μήνυμά μας (μέσα απο τη διαφήμηση) αφετέρου για ασχοληθούν πιο σοβαρά οι εφημερίδες μαζί μας. Δεν ξέρω ποιός μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για να οργανώσει κάτι τέτοιο. Ίσως η ΠΕΚΑΠ ? Ίσως ο Παναγιώτης Τσιωτάκης (αν η ΠΕΚΑΠ αδρανεί) ? Επειδή όμως θα χρειαστούν χρήματα, θα πρέπει να ανοιχτεί και ένας λογαριασμός στον οποίο να μπορούμε να συνδράμουμε ώσπου να συμπληρωθούν τα απαραίτητα χρήματα. Εγώ πάντως θα συνδράμω.

Κάτι τέτοιο πάντως, αν είναι να γίνει, ας γίνει σύντομα. Πριν την ψήφιση. Αλλά ίσως καλύτερα μετά τη διαβούλευση ωστε να είναι ξεκάθαρο οτι την διαβούλευση την έχουν γραμμένη.

apom

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 13 Αυγ 2013, 09:25:44 ΜΜ
Σήμερα το υπουργείο άλλαξε την ατζέντα. Είμαι βέβαιος ότι το έχετε καταλάβει...

τι εννοεις;