Αποστολέας Θέμα: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  (Αναγνώστηκε 300 φορές)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Επειδή στόχος μου ήταν, αν και βρισκόμαστε στις διακοπές, να καταφέρουμε να συγκεντρώσουμε απόψεις και ιδέες για την αναβάθμιση του μαθήματος, ανοίγω ένα νέο θέμα με νέο τίτλο, παραθέτοντας βέβαια αυτά που είχα γράψει στο προηγούμενο θέμα, καθώς θεωρώ πως ο τίτλος του θέματος ήταν άστοχος.
Πιστεύω πως θα πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο. Ναι μεν ξεκουραζόμαστε, αλλά έχουμε περισσότερο χρόνο και λιγότερη ταχύτητα ώστε να σκεφτούμε καλύτερα. Πολλές ενώσεις αυτήν την περίοδο κοιτάζουν τις προτάσεις που θα κάνουν στο νέο υπουργείο (και καλά κάνουν) για τα δικά τους μαθήματα. Δεν τίθεται θέμα κόντρας σε καμία περίπτωση (εγώ προσωπικά διαφωνώ πχ και άλλες ενώσεις έχουν δικιο ότι η υλη τους δε βγαίνει στην τριτη Λυκειου μόνο). Τίθεται όμως θέμα να αναδείξουμε και εμείς την αναγκαιότητα και τις απαιτήσεις του μαθήματός στους υπεύθυνους. Ας καταγραφούν λοιπόν απόψεις που θα ωφελήσουν το μάθημα , και ίσως να φτάσουν και στον κύριο αν. υπουργό που ως ηλεκτρολόγος μηχανικός, γνωρίζει πολύ καλά τη χρησιμότητα της γνώσης της αλγοριθμικής. Παραθέτω τα όσα είχα γράψει:

Παλιοτερα, τα παιδια που εμπαιναν σε αλλες σχολες  οπως πολυτεχνεια η θετικες επιστημες (εννοώ εκτός πληροφορικής ή ηλεκτρολόγων μηχ. και ΜΗΥ), ηξεραν καλή αλγοριθμικη και εβλεπαν με συμπαθεια τα μαθηματα προγραμματισμου. Ετσι μαθαιναν προγραμματισμο και εκαναν πολλες εργασιες στα μεγαλα ετη με προσομοιωσεις μοντελων πχ σε κατασκευες και πολλα αλλα.
Τα τελευταια χρονια που τα παιδια μπαινουν σε αυτες τις σχολες χωρις γνωσεις αλγοριθμικης, βλεπουν τα μαθηματα προγραμματισμου ως κατι ξενο και αντε να το περασουμε να φυγει. Αυτο εχει ως αντικτυπο, οτι οι καθηγητες δεν βρισκουν φοιτητες σε αυτες τις σχολες οπως πριν, για να κανουν ερευνα και εργασιες με μοντελοποίηση. Και αυτο ειναι πολυ σημαντικο θεμα που πρεπει να δουμε.
Η αλγοριθμικη ειναι απαραιτητη σε πολλες σχολες και επιστημες. Ο κυριος Υφυπουργός ειναι ηλεκτρολογος μηχανικος και πιστευω να σταθει στο χτισιμο της γνωσης καλης αλγοριθμικης σε ολους όσους τη χρειάζονται, απο το σχολειο.

Επισης πιστευω οτι, αναβάθμιση του μαθηματος δεν μπορει να ειναι μονο η αυξηση της υλης αλλα γινει σοβαροτερη αντιμετωπιση του απο τις πιο μικρες ταξεις. Να μαθαινουν τα παιδια τις δομες και αλλα βασικα εχοντας δει και στο εργαστηριο πως λειτουργουν και μετα να παμε πιο κατω.

Γνώμη μου είναι, ότι Ισως θα ειναι καλο, να προκριθει ενα συστημα 5  συνολικα μαθηματων στη τριτη λυκειου, πχ στη θετικη κατευθυνση εκθεση, μαθηματικα, φυσικη, και να επιλεγονται 2 εκ των αεππ,  χημεια, βιολογια αναλογα με το τι σχολες θελει ο μαθητης. Αναλογα δε και στις αλλες κατευθυνσεις. Αυτο να συνοδευτει οπωσδηποτε και απο καλο ΣΕΠ που για μενα ειναι η σοβαροτερη ελλειψη στο συστημα εισαγωγης, οπως και το που χρησιμευει το καθε μαθημα σαν γνωση.
Ευχαριστώ.