Αποστολέας Θέμα: Θέμα 1  (Αναγνώστηκε 1661 φορές)

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1012
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #45 στις: 14 Ιούν 2019, 12:23:44 πμ »
Χάθηκαν τα ελληνικά !
Μεταξύ  survivor - power of love και εξάρτησης απ' την όποιας μορφής  οθόνη !
Το θέμα είναι κυρίως γλωσσικό !!!
Πολλές φορές αισθάνομαι  ... φιλόλογος  !

Α.Π.

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #46 στις: 14 Ιούν 2019, 05:31:34 πμ »
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

pfan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 105
  • ...
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #47 στις: 14 Ιούν 2019, 02:30:31 μμ »
Μα δεν είναι ξεκάθαρο ότι βαθμολογούμε 1 μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής;;
Εμείς έχουμε μια μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής.

Πύρζα Φανή
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγήτρια Πληροφορικής

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #48 στις: 14 Ιούν 2019, 06:31:56 μμ »
Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Ναι, είναι πιθανό. Άλλες φορές δεν το διαβάζουν καθόλου νομίζοντας ότι ξέρουν τι ζητάει (γιατί έχουν ξαναδεί παρόμοιο στυλ)
Χαρακτηριστικές είναι ασκήσεις αντιστοίχισης σε διαγωνίσματα όπου οι απαντήσεις έπρεπε να είναι πχ 1.δ , 2.α κλπ  και αυτοί απαντούν αντίστροφα α.2 ,  β.4 κλπ
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.
Πολύ σωστό
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

sakisnemkav

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 65
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #49 στις: 15 Ιούν 2019, 12:09:24 πμ »

meteo_xampos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 182
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #50 στις: 15 Ιούν 2019, 08:33:51 πμ »
Και αν γράψουν στο β) την τιμή και μετά πουν ατέρμων βρόγχος; Το έκαναν αυτό δυο πολύ αγχωμένες μαθήτριες...

tasospap

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #51 στις: 15 Ιούν 2019, 09:19:15 πμ »
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..

Απορώ πως ψηφίστηκε η άποψη 2.

κάποιος δηλαδή ο οποίος βρήκε στο α. 1/3 , λαμβάνει 0,33 μόρια και στο γ. 1/2 λαμβάνει 0,50 μόρια

Το σύνολο 0,83 μόρια.  ::) ::) ::)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2199
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #52 στις: 15 Ιούν 2019, 01:47:52 μμ »
Εγώ συμφωνώ με το 2-2-2 πάντως
Είναι τρεις διαφορετικές περιπτώσεις που πρέπει να εκτελέσει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dimitrios67

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 87
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #53 στις: 17 Ιούν 2019, 10:09:46 μμ »
Στο δικό μου, ειναι 1 μοναδα για καθε τιμή, συνολο: 6. (3+1+2)