Αποστολέας Θέμα: Θέμα 1  (Αναγνώστηκε 2161 φορές)

cets89

  • Βαθμολογικά 2016
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Μηδέν άγαν!
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #30 στις: 12 Ιούν 2019, 04:29:16 μμ »
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.
Συμφωνώ!
Κωνσταντίνος Τσουκάρας
Διπλωματούχος Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστημίου Πατρών

pvs

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #31 στις: 12 Ιούν 2019, 06:02:22 μμ »
Επιτρέψτε μου τώρα που έχουμε ηρεμήσει όλοι μας να κάνω ξανά την ίδια ερώτηση,
στα διαγράμματα της όσο και της μέχρις_ότου οι λέξεις ΝΑΙ ΟΧΙ Ή Α, Ψ αντί για τις λέξεις ΑΛΗΘΗΣ, ΨΕΥΔΗΣ θα βαθμολογηθούν το ίδιο ή είναι λάθος? Προσωπικά θεωρώ ότι είναι σωστές αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας. Σας ευχαριστώ όλους

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 674
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #32 στις: 12 Ιούν 2019, 06:34:59 μμ »
Γιατί να κοπεί κάτι με το Ναι ή Όχι ?? δε νομίζω  ... εγώ πάλι θα ρωτούσα κάτι που δεν έχει ρωτήσει κάποιος... πως θα πρέπει να συμβολίσει κάποιος όλες τις "εντολές" μέσα στην επανάληψη με ένα σχήμα ?? ορθογώνιο παραλληλόγραμμο  ?? κάποιοι μαθητές ρώτησαν "και αν έχει Διάβασε πχ δεν θέλει πλάγιο ??" .. υποθέτω δεν πρέπει να κοπεί κάτι όπως και να το έκαναν ..

elenitaaaaa

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 90
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #33 στις: 12 Ιούν 2019, 07:18:38 μμ »
Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.

Βασίλης Παπαχρήστος

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #34 στις: 12 Ιούν 2019, 07:52:15 μμ »
Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 674
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #35 στις: 12 Ιούν 2019, 08:22:24 μμ »
Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.

Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..

gbougioukas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 176
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #36 στις: 12 Ιούν 2019, 08:42:00 μμ »
Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..

Δεν θα πρέπει να κοπεί βαθμός γι' αυτό. Αν έγραφα εγώ εξετάσεις, στον βαθμό που ο δεδομένος κώδικας έχει την μεταγλωσσική περιγραφή (και όχι έγκυρο κώδικα) "εντολές", θα έβαζα στο διάγραμμα την εξίσου μεταδιαγραμματική περιγραφή "εντολές" (απλά το κείμενο χωρίς σχήμα).

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3166
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #37 στις: 12 Ιούν 2019, 09:08:23 μμ »
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.

Συμφωνώ να θεωρηθούν σωστές αφού το βιβλίο εκεί οδηγεί, αλλά ο διαχωρισμός δομών όταν μιλάμε για στατικούς πίνακες (για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω) έχει θέμα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gbougioukas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 176
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #38 στις: 12 Ιούν 2019, 09:31:27 μμ »
Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;

Θεωρώ δεν είναι ουσιαστικό σφάλμα. Ίσως κάποιοι μπερδεύτηκαν επειδή στην εκφώνηση χρησιμοποιεί την έκφραση "αλγόριθμος" (πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά), αλλά στο τέλος το ζητάει σε Γλώσσα.  Προσωπικά θα έκοβα το πολύ 0,5 βαθμούς (στους 10 που είναι το ερώτημα)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #39 στις: 12 Ιούν 2019, 09:35:23 μμ »
Εφοσον είναι αλγοριθμικά σωστή η λύση που δίνεται, έστω και σε ψευδοκώδικα, εγώ θα έκοβα μία μονάδα για λαθεμένη ερμηνεία της εκφώνησης..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #40 στις: 12 Ιούν 2019, 10:40:30 μμ »
Προσωπικά τίποτα. Άλλωστε η μοναδική διαφορά είναι το τμήμα δηλώσεων και στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που είναι τμήμα προγράμματος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 891
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #41 στις: 13 Ιούν 2019, 12:55:53 πμ »
Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2784
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #42 στις: 13 Ιούν 2019, 05:31:43 μμ »
Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;

Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.

Βασίλης Παπαχρήστος

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #43 στις: 13 Ιούν 2019, 06:28:11 μμ »
Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1015
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #44 στις: 14 Ιούν 2019, 12:23:44 πμ »
Χάθηκαν τα ελληνικά !
Μεταξύ  survivor - power of love και εξάρτησης απ' την όποιας μορφής  οθόνη !
Το θέμα είναι κυρίως γλωσσικό !!!
Πολλές φορές αισθάνομαι  ... φιλόλογος  !

Α.Π.