Αποστολέας Θέμα: Θέματα Πανελληνίων 2019  (Αναγνώστηκε 2581 φορές)

petroszoul

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 12
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #60 στις: 13 Ιούν 2019, 10:13:19 πμ »
Μήπως πρέπει λίγο να προβληματιστούμε γιατί 2 μέρες μετά την εξέταση του μαθήματος Προγραμματισμός Η/Υ  της Γ' Πληροφορικής ΕΠΑΛ, στον ΟΕΦΕ δεν υπάρχουν λύσεις μα ούτε καν σχολιασμός.....και μια γρήγορη ματιά νομίζω ότι είναι το μοναδικό μάθημα που συμβαίνει αυτό....και εδώ θα αντιγράψω τη έκφραση που διατύπωσε πολύ σωστά λίγο παραπάνω συνάδελφος...."Θέλουμε να μείνουμε μόνοι με την επιστήμη μας?"...... αν αργήσουμε να το καταλάβουμε θα μείνουμε γρήγορα χωρίς μαθητές, χωρίς ώρες και κατά συνέπεια χωρίς δουλειά....
Συμφωνώ απόλυτα karinakis...Και εγώ έχω προβληματιστεί από τον ΟΕΦΕ και μάλιστα το ανέφερα από το ίδιο βράδυ (των εξετάσεων) ακόμη. Τώρα τι συμβαίνει και κανείς δεν έχει ανεβάσει λύσεις στον ΟΕΦΕ μόνο αν υπάρχει καμιά εσωτερική πληροφόρηση θα το μάθουμε

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3135
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #61 στις: 13 Ιούν 2019, 12:00:31 μμ »
Μήπως πρέπει λίγο να προβληματιστούμε γιατί 2 μέρες μετά την εξέταση του μαθήματος Προγραμματισμός Η/Υ  της Γ' Πληροφορικής ΕΠΑΛ, στον ΟΕΦΕ δεν υπάρχουν λύσεις μα ούτε καν σχολιασμός.....και μια γρήγορη ματιά νομίζω ότι είναι το μοναδικό μάθημα που συμβαίνει αυτό....και εδώ θα αντιγράψω τη έκφραση που διατύπωσε πολύ σωστά λίγο παραπάνω συνάδελφος...."Θέλουμε να μείνουμε μόνοι με την επιστήμη μας?"...... αν αργήσουμε να το καταλάβουμε θα μείνουμε γρήγορα χωρίς μαθητές, χωρίς ώρες και κατά συνέπεια χωρίς δουλειά....

Δεν μου άρεσαν καθόλου τα θέματα όμως δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους θεματοδότες επειδή δεν έβγαλε τις λύσεις ο ΟΕΦΕ. Αυτό είναι πρόβλημα του ΟΕΦΕ και όχι των θεμάτων.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

karinakis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #62 στις: 13 Ιούν 2019, 01:29:14 μμ »
Δεν μου άρεσαν καθόλου τα θέματα όμως δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους θεματοδότες επειδή δεν έβγαλε τις λύσεις ο ΟΕΦΕ. Αυτό είναι πρόβλημα του ΟΕΦΕ και όχι των θεμάτων.

το γεγονός ότι ανέφερα τον ΟΕΦΕ δεν έχει καμία σχέση με τη γνώμη μου σχετικά με τα θέματα. Χαρακτήρισα από την 1η στιγμή απαράδεκτο το θέμα 4 που ήταν ένα δύσκολο θέμα και αυτόματα γίνονταν ακόμη δυσκολότερο με την απαράδεκτη εκφώνησή του. Σε συνδυασμό πάντα με το γενικότερο επίπεδο που υπάρχει στα ΕΠΑΛ....  Τον ΟΕΦΕ τον ανέφερα για να προβληματιστούμε λίγο για ποιο λόγο δεν βγήκαν απαντήσεις εκεί..... μήπως γενικότερα το ξαναλέω δε βολεύει κάποιους, οι μαθητές να μετακινηθούν από τα ΓΕΛ στα ΕΠΑΛ;;;;

mimisss

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #63 στις: 13 Ιούν 2019, 02:46:50 μμ »
Πολύ ωραία ήταν τα θέματα. Το Δ για πολύ καλούς μαθητές. Ίσως λίγο δύστροπη η εκφώνηση του 2ου μέρους του Δ3.

Οι απαντήσεις που προτάθηκαν μέχρι τώρα δεν με ικανοποιούν (αναφέρομαι στα θέματα Γ και Δ).

Προτεινόμενες λύσεις (μάλιστα, η λύση στο Δ θέμα είναι διορθωμένη απάντηση μαθητή όπως την έγραψε στις εξετάσεις!):

https://drive.google.com/file/d/1iqjhNck1-_Sgn8PM8Q8I1KoenOLNgHVC/view?usp=sharing

Συγκεκριμένα για το ΘΕΜΑ Γ:

Κώδικας: [Επιλογή]
count=sum=0
min=181
min_onoma=""
#Γ1
for i in range(35):
    onoma=raw_input("onoma=")
    prospatheies=4
    prokrithike=False   
    while not prokrithike and prospatheies>0:
        xronos=input("xronos=")
        prospatheies-=1
        if xronos<=180:
            prokrithike=True       
   
    #Γ2
    if prokrithike:
        print onoma, " ", xronos
        #Γ3
        count+=1
        sum=sum+xronos
        #Γ4
        if xronos<min:
            min=xronos
            min_onoma=onoma
    else:
        print onoma, " MH ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ"

#Γ3
print "count=",count
print "mo=", sum/float(count)
#Γ4
print "mmin_onoma=", min_onoma, ",min=", min

Για το ΘΕΜΑ Δ:

Κώδικας: [Επιλογή]
count=sum=xwros=0
QUE=[]
ar_vag=input("vagonia " )       
ogkos=input("ogkos ")     
while ogkos!=0:
    QUE.append(ogkos)
    ogkos=input("ogkos ")
   
k=ar_vag
while QUE!=[] and k>0:
    plhthos=0
    vol=0
    orio=2000
    j=0
    while j<len(QUE):
        if QUE[j]<=orio:       
            orio-=QUE[j]
            plhthos+=1         
            vol+=QUE[j]         
            sum+=QUE[j]         
            QUE.pop(j)         
        else:
            j+=1
    print "plithos kibwtiwn sto bagoni :",plhthos   
    print "ogkos sto bagoni :",vol       
    k-=1
    count+=1                   
    xwros+=orio     

if QUE==[]:
    print "bagonia xrhsimopoihthikan :",count," synolikos ogkos :",sum   
else:
    print "kibwtia sthn apothiki :",len(QUE)   
    temp=k*2000+xwros       
    print "xwros anaxiopoiitos :",temp
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Ιούν 2019, 03:27:15 μμ από mimisss »
Καθηγητής ΠΕ86 στο 1ο ΕΠΑΛ Άστρους

tvroch

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #64 στις: 13 Ιούν 2019, 09:05:25 μμ »
Εσπαγαν πλακα οι ηλεκτρολογοι με τα σημερινα θεματα τα οποια ρωτουσαν τι ειναι το Hertz και ζορικες ασκησεις που οι δύσκολες θελαν εως και δύο ολακερους πολ/σμους με τυπους.... και μιλαμε ακομα  για τα "ωραία θεματα" στον προγραμματισμο..

Για να μην μπερδευομαστε  η μεταφορα μαθητη απο ΕΠΑΛ σε ΓΕΛ αποκλείεται.. αντιθετα η μεταφορα απο την πληροφορικη προς αλλους τομεις των ΕΠΑΛ οπως η ηλεκτρολογια -ηλεκτρονικη ειναι εξαιρετικα πιθανη απο την ωρα που εχουν σχεδον το ιδιο μηχανογραφικο και ανταγωνιζόνται για τις ιδιες ακριβως θεσεις ακομα και σε σχολες πληροφορικης αλλα με τεραστιο χασμα στις απαιτησεις (χαρη στους επιστημονες θεματοδοτες μας ).

κοντολογις οσοι ειστε σε ΕΠΑΛ αρχιστε να ψαχνετε για κενα στο οικειο ΠΥΣΔΕ ....

nefeli

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #65 στις: 14 Ιούν 2019, 04:48:51 μμ »
Νομίζω πάντως ότι αδικούμε τους συμμετέχοντες στη συζήτηση και όσους εκφράζουμε  προβληματισμό για τη δυσκολία των θεμάτων σε σύγκριση με άλλα μαθήματα όταν καταλήγουμε απλά στο συμπέρασμα ότι θα ψάχνουμε για θέσεις. Είναι πολύ δυσάρεστο να βλέπουμε τους μαθητές μας να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια και τελικά να υποσκελίζονται από άλλους που μάλλον κατέβαλαν μικρότερη...

tvroch

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #66 στις: 15 Ιούν 2019, 12:50:43 μμ »
Νομίζω πάντως ότι αδικούμε τους συμμετέχοντες στη συζήτηση και όσους εκφράζουμε  προβληματισμό για τη δυσκολία των θεμάτων σε σύγκριση με άλλα μαθήματα όταν καταλήγουμε απλά στο συμπέρασμα ότι θα ψάχνουμε για θέσεις. Είναι πολύ δυσάρεστο να βλέπουμε τους μαθητές μας να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια και τελικά να υποσκελίζονται από άλλους που μάλλον κατέβαλαν μικρότερη...

δηλαδη για να καταλαβω , απο 100 γραμμες σχολιασμου απομονωνεις την μια που   θεωρεις  "πεζή"  και την αποκαλεις ως καταληξη της συζητησης.... οκ παω πασο ...  το 99 τα εκατο των γραφομενων ειναι για την αδικη κατασταση που διαμορφωνεται εις βαρος των μαθητων μας ....
αν ομως αυτο το γεγονος που μαλλον θεωρεις ασημαντο πιστευεις οτι δεν πρεπει μας απασχολει .. οκ  ...

polikarpos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 40
  • www.sepchiou.gr
    • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου
Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Απάντηση #67 στις: 28 Ιούν 2019, 03:37:22 μμ »
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΕΠΑΛ - --ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ.-- - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr