Αποστολέας Θέμα: Νέα ύλη 2020  (Αναγνώστηκε 11880 φορές)

hobbit

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #120 στις: 09 Ιούν 2019, 06:33:25 μμ »
Ο αλγόριθμος βρίσκεται στις "Οδηγίες μελέτης", μόνο που όπως και τα προηγούμενα χρόνια είναι εκτός εξεταστέας ύλης.
Στην νέα εξεταστέα ύλη αναφέρονται μόνο το "Βιβλίο μαθητή" και το "Συμπληρωματικό υλικό". Αν θέλανε να την βάλουνε εντός ύλης, δεν είχαν παρά να προσθέσουν την παράγραφο 4.3 από το "Βιβλίο μαθητή".

Ολοκληρώνοντας να πω ότι θα την διδάξω στο σχολείο (όπως και τα προηγούμενα χρόνια), αλλά θα αναφέρω πάλι στα παιδιά ότι δεν μπορεί να ζητηθεί ως θεωρία (π.χ γράψτε τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης) ή στα θέματα Γ και Δ (π.χ να γίνει αναζήτηση σε ένα ερώτημα εφαρμόζοντας τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης).

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2211
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #121 στις: 09 Ιούν 2019, 09:24:47 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/62982/exetazontai-allages-sti-nea-exetastea-yli-tis-g-lykeioy?fbclid=IwAR2nZZmI3l5im6cAY6TKM9p6sXblk5sI32wcR4Re3A4NLosoIJDxDQuPdYc

Να φανταστώ ότι εμείς δεν έχουμε πρόβλημα
Ή ότι δεν έχουμε εκπροσώπηση
Διάζευξη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #122 στις: 09 Ιούν 2019, 09:30:49 μμ »
Θα έλεγα:

Κώδικας: Pascal
  1. NOT (Δεν έχουμε πρόβλημα OR Έχουμε εκπροσώπηση)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 129
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #123 στις: 09 Ιούν 2019, 10:57:11 μμ »
Η ταξινόμηση με επιλογή δεν φαίνεται κάπου πάντως, ούτε στο συμπληρωματικό ούτε στις οδηγίες μαθητη

gbougioukas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 176
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #124 στις: 09 Ιούν 2019, 11:29:01 μμ »
Στον Προγραμματισμό Υπολογιστών στα ΕΠΑΛ πέρυσι στις Πανελλαδικές δεν μπήκε κανένα θέμα θεωρίας-αναπαραγωγής κειμένου. Καλό θα ήταν αυτό να καθιερωθεί και στα ΓΕΛ, η Πληροφορική δεν έχει ανάγκη την παπαγαλία, δόξα τω θεώ. Η νέα ύλη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, ακόμα και χωρίς κώδικα, έχει ένα εξαιρετικό πεδίο ασκήσεων με διαγράμματα κλάσεων.

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 129
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #125 στις: 10 Ιούν 2019, 12:10:05 πμ »
Στον Προγραμματισμό Υπολογιστών στα ΕΠΑΛ πέρυσι στις Πανελλαδικές δεν μπήκε κανένα θέμα θεωρίας-αναπαραγωγής κειμένου. Καλό θα ήταν αυτό να καθιερωθεί και στα ΓΕΛ, η Πληροφορική δεν έχει ανάγκη την παπαγαλία, δόξα τω θεώ. Η νέα ύλη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, ακόμα και χωρίς κώδικα, έχει ένα εξαιρετικό πεδίο ασκήσεων με διαγράμματα κλάσεων.
Άντε το πολύ πολύ 5 Σ/Λ με ερωτήσεις κρίσεως... Απλό είναι και δεν θέλει ανάλυση. Κι αυτοί πρόσθεσαν άλλη τόση θεωρία. Έλεος.

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 129
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #126 στις: 10 Ιούν 2019, 12:16:05 πμ »
https://www.esos.gr/arthra/62982/exetazontai-allages-sti-nea-exetastea-yli-tis-g-lykeioy

Αυτοί γιατί ζητάνε πάλι αλλαγές κι εμείς δεν βγάζουμε φωνή; Τουλάχιστον ρε παιδιά να σταματήσω κι εγώ το κόψε ραψε με τις σημειώσεις...Να δεις που μόλις κάνω βιβλιοδεσία θα τ αλλάξουν ;D

johnk

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • johnk
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #127 στις: 10 Ιούν 2019, 10:21:35 πμ »
Παιδιά σχετικά με τις ασκήσεις του νέου βιβλίου, μήπως να κάναμε μία καινούρια ενότητα ώστε να ανεβάζαμε τις απαντήσεις; Κάποια Σ/Λ μου φαίνονται παράξενα στην ενότητα με τα δένδρα.

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 390
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #128 στις: 10 Ιούν 2019, 07:17:52 μμ »
1 Μια απλά συνδεδεμένη λίστα μπορούμε να τη διατρέξουμε και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΛΑΘΟΣ
2 Σε μία λίστα δε χρειάζεται να οριστεί ένα αρχικό μέγεθος. ΣΩΣΤΟ
3 Δεν είναι δυνατό να υπάρχει «τυχαία» πρόσβαση σε μια απλά συνδεδεμένη λίστα. ΣΩΣΤΟ
4 Σε μια λίστα, τα στοιχεία δεν μπορούν να προστεθούν ή να αφαιρεθούν από τη μέση της λίστας, παρά μόνο από την αρχή ή το τέλος της. ΛΑΘΟΣ
5 Στη διπλά συνδεδεμένη λίστα τα περιεχόμενα των κόμβων προσπελαύνονται και από τις δύο κατευθύνσεις. ΣΩΣΤΟ


Ε.5: Επιλέξτε τη σωστή απάντηση.
1. δένδρο  (Ο κατάλογος στο δίσκο έχει δενδρική μορφή)
2. δένδρο (για να χρησιμοποιούμε δυαδικό δένδρο αναζήτησης)


Ε.6.
δένδρο

Ε.9
\\ μπορεί να υπάρξει παρανόηση:

1. Σωστό (ένα φύλλο έχει κάποιο γονέα, η ρίζα δεν έχει, άρα η ρίζα δεν μπορεί να είναι φύλλο)
1. Λάθος (ένα φύλλο είναι τελικός κόμβος, δεν έχει υποδένδρα (εκτός από τα ΚΕΝΑ), και η ρίζα μπορεί να μην έχει άλλα υποδένδρα (εκτός από τα ΚΕΝΑ), άρα και η ρίζα μπορεί να είναι φύλλο).
Επιλέγω το Λάθος, γιατί υπάρχει δένδρο με μόνο την ρίζα, η οποία παίζει και το ρόλο του φύλλου.
Επιλέγω το Σωστό, γιατί δένδρο με μια ρίζα μόνο είναι ειδική περίπτωση "χωρίς φύλλα"

2. Λάθος (παίζει και η απουσία φύλλου, καθώς και να έχουμε πολλά φύλλα έως το μέγιστο που έχει οριστεί).
3. Σωστό (για το λόγο αυτό λέγεται δυαδικό, κάθε γονέας έχει το πολύ δυο παιδιά)
4. Σωστό (διαφορετικά θα είχαμε Γράφο, δηλαδή θα υπάρχουν κόμβοι με δυο ή περισσότερες εισόδους - δεν θα τους λέγαμε γονείς)

' εδώ το 5 είναι το ζόρικο
Στην εικόνα 1.3.14 λέει ότι τα 2, 66 και 83 είναι κόμβοι, και αυτοί έχουν "κενά υποδένδρα". Τα κενά υποδένδρα είναι δένδρα χωρίς κόμβους, άρα κανένας κόμβος δεν έχει μηδέν υποδένδρα (έχει και τα ΚΕΝΑ). Έτσι πρέπει να δώσουμε ΛΑΘΟΣ.
5. ΛΑΘΟΣ  (κάθε δυαδικό δένδρο έχει δυο υποδένδρα, τα οποία μπορεί να έχουν ή όχι κόμβους).

6. Σωστό (για το λόγο αυτό λέγεται ρίζα)
7. Λάθος, ένα φύλλο συνδέεται με έναν κόμβο, τον γονέα του.

\\ και εδώ έχουμε μια παρανόηση. Εγώ θα έλεγα το πρώτο δηλαδή Λάθος, επειδή δεν μας λέει για κάποια διπλή δομή (δεν υπάρχει τέτοια θεωρία για το μαθητή)

8. Λάθος ΑΝ υπάρχει προκαθορισμένος αριθμός μέγιστων παιδιών ανά κόμβο

8. Σωστό Αν δεν υπάρχει προκαθορισμένος αριθμός μ.π. ανά κόμβο, οπότε έχουμε σε κάθε κόμβο μια λίστα από παιδιά δηλαδή διπλή δομή. Η λίστα μπορεί να είναι πίνακες με ν στοιχεία, και κάθε φορά που πάμε πάνω από μ*ν στοιχεία προστίθεται ένα στοιχείο στη λίστα με ν στοιχεία, οπότε θα έχουμε (μ+1)*ν ως τωρινό μέγιστο, μέχρι να γεμίσει και αυτό. Προϋποθέτει ο πίνακας να έχει κάποια ένδειξη για κενό στοιχείο, οπότε αν θέλουμε να βάλουμε νέο παιδί πάμε στο τελευταίο πίνακα, και ψάχνουμε αν υπάρχει κενό στοιχείο.

Παιδιά είναι μόνο αυτά που έχουν το συγκεκριμένο γονέα, όχι όλα τα φύλλα σε όλα τα υποδένδρα ενός γονέα.
Σε κάθε θέση παιδιού υπάρχει και ένας δείκτης που αν δείχνει σε δένδρο τότε το παιδί είναι κόμβος-γονέας με άλλα παιδιά.

9. Σωστό (αν δεν είναι ισορροπημένο, με τον ίδιο αλγόριθμο).
10. Σωστό (το λέει η θεωρία)
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Ιούν 2019, 07:47:57 μμ από bugman »

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 390
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #129 στις: 10 Ιούν 2019, 07:59:49 μμ »
Στην Ουρά το παράδειγμα 1 μιλάει για ουρά που κάνουμε εναλλαγές στις Εισαγωγές και Εξαγωγές στοιχείων, ενώ τα παραδείγματα 2 και 3 είναι φτιαγμένα για να δουλεύει μια φορά η εισαγωγή στοιχείου και μια φορά η εξαγωγή στοιχείου (για ένα μόνο). Για το λόγο αυτό δεν χρειάζονται κυκλική ουρά.

Όμως το παράδειγμα 1 για να υλοποιηθεί με πίνακα πρέπει να έχουμε κυκλική ουρά, δηλαδή ο δείκτης (οποιοσδήποτε από τους front και rear) να βγαίνει από το (δείκτης-1+1) mod μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα +1. Το +1 το χρειάζεται για μετακινήσει τους δείκτες στο διάστημα 1 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα, αφού το οτιδήποτε_θετικός_ακέραιος mod μεγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα θα δώσει από 0 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα-1

το -1+1 το αφαιρούμε, απλά το άφησα εδώ για να δείξω ότι το +1 το βάζουμε για το επόμενο στοιχείο, ενώ το -1 για να φέρουμε το δείκτη στο διάστημα 0 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα-1.

« Τελευταία τροποποίηση: 10 Ιούν 2019, 08:30:35 μμ από bugman »

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 213
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #130 στις: 10 Ιούν 2019, 10:21:31 μμ »
Χωρίς παρεξήγηση, βλέπω συζήτήσεις για στοίβα και ουρά και αν αυτό θα υλοποιηθεί με τον Α ή Β τρόπο. Αν η ύλη θα βγαίνει σε 2..3 ή 4 ώρες στο φροντηστήριο! Δυναμικές δομές, αντικειμενοστρέφεια αλλά η γλώσσα ... ΓΛΩΣΣΑ! Αν οι ασκήσεις στα αντικείμενα θα γίονται διαγραμματικά, με UML... Γιατί όχι με κάποια "ελληνική πατέντα" όπως οι δυναμικές δομές με πίνακα;;; Δηλαδή η βλακεία θεωρείται δεδομένη και η πιθανότητα να προσεγγίσουμε τα πράγματα φυσιολογικά ... ανύπαρκτη! Το αμέσως επόμενο βήμα είναι αυτό το μάθημα, έτσι όπως το σχεδιάζουν, να χαρακτηριστεί "αμιγώς εργαστηριακό"!!!

Πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε ένα διδακτικό αντικείμενο να ακολουθεί την "ελληνική εκπαιδευτική παράδοση" :

1) Μεγατόνοι "δύσπεπτης" θεωρίας
2) Ασκήσεις που παρουσιάζονται με την πλέον "ανορθόδοξη" προσέγγιση
3) Καμμία χρηστική αξία της αποκτούμενης γνώσης έξω από το σχολείο και τις εξετάσεις

Αν και συνεχίζω να ελπίζω (επειδή η ελπίδα οφείλει να πεθαίνει τελευταία!) κάπου μέσα μου καταλαβαίνω πως όλο αυτό πάει λάθος. Αν ο σκοπός είναι να κάνουμε τα παιδιά να μισήσουν την πληροφορική και τον προγραμματισμό τότε πιστεύω πως βαδίζουμε σωστά!!!

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 390
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #131 στις: 10 Ιούν 2019, 10:50:29 μμ »
Λοιπόν έκατσα και το έφτιαξα, αυτό που εννοούσα Κυκλική Ουρά. Οι πίνακες στη ΓΛΩΣΣΑ ξεκινούν από 1, οπότε έχουμε το -1+1 και το +1 που έγραφα πιο πάνω (Απλά εδώ δεν φαίνεται το -1+1). Επίσης η κενή ουρά φαίνεται όταν το Μπροστά είναι μηδέν, δηλαδή ένα νούμερο που δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για το πίνακα, αφού είναι από το 1. Έχω βάλει τρεις διαδικασίες, μια για Εισαγωγή, μια για εξαγωγή και μια για να δείχνει την ουρά, χωρίς να αλλάζει τίποτα.
Στο τέλος επίτηδες ζητάω να αφαιρεθεί ένα παραπάνω και μου λέει το πρόγραμμα ότι κάνω λάθος.
Επίσης αν βάλουμε περισσότερα στοιχεία απλά δεν τα βάζει, και μας το αναφέρει.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κυκλική_Ουρα
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
  ΛάθοςΕξ = "Λάθος Εξαγωγής, Η ουρά είναι άδεια"
  Εξ = "Εξαγωγή "
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Πίσω, Μπροστά, Ουρα[10], ι, Τιμή
ΑΡΧΗ
  Τιμή <- 0
  Πίσω <- 1
  Μπροστά <- 0
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    Ουρα[ι] <- 0
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΛΕΣΕ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
!! Προσθήκη 10 στοιχεία 1 έως 10
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΚΑΛΕΣΕ Εισαγωγή_Στοιχείου(ι, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΛΕΣΕ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
!! Αφαίρεση 5 στοιχείων
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΑΝ Μπροστά <> 0 ΤΟΤΕ
      ΚΑΛΕΣΕ Εξαγωγή_Στοιχείου(Τιμή, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
      ΓΡΑΨΕ Εξ, Τιμή
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ ΛάθοςΕξ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΛΕΣΕ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
!! Προσθήκη 5 στοιχεία 11 έως 15
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΚΑΛΕΣΕ Εισαγωγή_Στοιχείου(ι + 10, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΛΕΣΕ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
!! Αφαίρεση 10 στοιχείων
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΑΝ Μπροστά <> 0 ΤΟΤΕ
      ΚΑΛΕΣΕ Εξαγωγή_Στοιχείου(Τιμή, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
      ΓΡΑΨΕ Εξ, Τιμή
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ ΛάθοςΕξ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΛΕΣΕ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
!! Προσθήκη 2 στοιχεία 16 έως 17
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2
    ΚΑΛΕΣΕ Εισαγωγή_Στοιχείου(ι + 15, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΛΕΣΕ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
!! Αφαίρεση 3 στοιχείων
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
    ΑΝ Μπροστά <> 0 ΤΟΤΕ
      ΚΑΛΕΣΕ Εξαγωγή_Στοιχείου(Τιμή, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
      ΓΡΑΨΕ Εξ, Τιμή
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ ΛάθοςΕξ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΛΕΣΕ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Εισαγωγή_Στοιχείου(Α, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Πίσω, Μπροστά, Ουρα[10]
ΑΡΧΗ
  ΑΝ Πίσω = Μπροστά ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ "Η ουρά γέμισε, δεν θα βάλω το ", Α
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΑΝ Μπροστά = 0 ΤΟΤΕ
      Μπροστά <- Πίσω
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    Ουρα[Πίσω] <- Α
    Πίσω <- Πίσω MOD 10 + 1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Εξαγωγή_Στοιχείου(Α, Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Πίσω, Μπροστά, Ουρα[10]
ΑΡΧΗ
  ΑΝ Μπροστά > 0 ΤΟΤΕ
    Α <- Ουρα[Μπροστά]
    Μπροστά <- Μπροστά MOD 10 + 1
    ΑΝ Μπροστά = Πίσω ΤΟΤΕ
      Μπροστά <- 0
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Δείξε(Πίσω, Μπροστά, Ουρα)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Πίσω, Μπροστά, Ουρα[10], ι
ΑΡΧΗ
  ΑΝ Μπροστά = 0 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ "Η ουρά είναι άδεια"
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ "Αρχή Ουράς ", Μπροστά
    ΑΝ Μπροστά = Πίσω ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ Ουρα[Μπροστά]
      ι <- Μπροστά MOD 10 + 1
    ΑΛΛΙΩΣ
      ι <- Μπροστά
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΟΣΟ ι <> Πίσω ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΓΡΑΨΕ Ουρα[ι]
      ι <- ι MOD 10 + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ "Τέλος ουράς ", Πίσω
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ



Αποτέλεσμα:

Η ουρά είναι άδεια
Αρχή Ουράς 1
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Τέλος ουράς 1
Εξαγωγή 1
Εξαγωγή 2
Εξαγωγή 3
Εξαγωγή 4
Εξαγωγή 5
Αρχή Ουράς 6
6
7
8
9
10
Τέλος ουράς 1
Αρχή Ουράς 6
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Τέλος ουράς 6
Εξαγωγή 6
Εξαγωγή 7
Εξαγωγή 8
Εξαγωγή 9
Εξαγωγή 10
Εξαγωγή 11
Εξαγωγή 12
Εξαγωγή 13
Εξαγωγή 14
Εξαγωγή 15
Η ουρά είναι άδεια
Αρχή Ουράς 6
16
17
Τέλος ουράς 8
Εξαγωγή 16
Εξαγωγή 17
Λάθος Εξαγωγής, Η ουρά είναι άδεια
Η ουρά είναι άδεια


Υ.Γ.
Φαίνεται πόσο χάλια είναι η ΓΛΩΣΣΑ από δυο πράγματα:
Οι σταθερές δεν μπορούν να γραφτούν ως γενικές. Θα ήθελα να αλλάξω σε μια σταθερή το μέγεθος του πίνακα, και όπου υπάρχει το 10 να αλλάξει και να γίνει η σταθερή. Μέσα στις διαδικασίες όμως πρέπει να ορίσουμε πάλι τη σταθερή, έτσι δεν έχει πρακτική αξία να συμμαζέψει κανείς το κώδικα με μια γενική σταθερή.

Άλλο σημείο που επίσης είναι χάλια, είναι η δήλωση του πίνακα Ουρα[] μέσα στην διαδικασία. Αυτό είναι πλεονασμός. Διότι ο πίνακας ήδη έχει δηλωθεί. Τι δεν μου αρέσει;

1. Δεν υπάρχει η γενική σταθερή που θα έδινε το μέγεθος του πίνακα σε όλο το πρόγραμμα, επίσης δεν υπάρχει συνάρτηση που να επιστρέφει το μέγεθος, αλλά ακόμα και έτσι, ας το περάσουμε σε παράμετρο.
2. Επειδή σώνει και καλά πρέπει να ισχύει το copy in copy out στο πέρασμα με αναφορά (δεν έχει καμία λογική στο μάθημα αυτό αυτή η παραξενιά), κάποιος σκέφτηκε ότι θα ισχύει και για τους πίνακες, και έτσι επίσης σκέφτηκε ότι πριν την αντιγραφή πρέπει να έχει δηλωθεί ο πίνακας (λες και πρέπει κάποιος να τον έχει στατικό στη διαδικασία, ενώ αυτό δεν είναι απαραίτητο, αφού κάθε φορά παίρνει τις νέες τιμές από το όρισμα). Αμέσως τι χάνουμε; Ότι η διαδικασία έχει φιξαριστεί για συγκεκριμένο μέγεθος. Αν έχω τρεις διαφορετικού μεγέθους ουρές πρέπει να έχω τρεις πανομοιότυπες διαδικασίες με την διαφορά στη δήλωση μεγέθους του πίνακα! Να γράφουμε για να φαίνεται μεγάλο το πρόγραμμα!


« Τελευταία τροποποίηση: 10 Ιούν 2019, 11:17:19 μμ από bugman »

taxata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
  • Live long and prosper \\//
    • Πληροφορική στο ΕΠΑΛ
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #132 στις: 10 Ιούν 2019, 10:50:40 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι πιο χρήσιμο θα είναι οι συγκροτημένες σκέψεις, απόψεις, παρατηρήσεις, διορθώσεις που αφορούν στην νέα ύλη και στα νέα συγγράμματα να απευθύνονται εγκαίρως και στους συμβούλους Α' & Β' ΠΕ86 - συναδέλφους - εισηγητές του ΙΕΠ εδώ:
http://www.iep.edu.gr/el/graf-a
http://www.iep.edu.gr/el/graf-b
όπως βέβαια και στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου
Ακόμα και εάν ο τελευταίος λόγος είναι πολιτικός, η επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση των απόψεων μπορεί να επηρεάσει θετικά τις εξελίξεις και να έχει γόνιμη συμβολή στη δύσκολη χρονιά που έρχεται...


Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
http://users.sch.gr/chatzipap/

tsioulak

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 35
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #133 στις: 14 Ιούν 2019, 07:08:35 πμ »
Πηγα εχθες σε ενα φροντιστηριο για συνεντευξη και οταν του ειπα οτι απο την καινουρια χρονια πρεπει το μαθημα να γινει 4 ωρες αντε 3 με πολυ ζορι, δεν του αρεσε καθολου, θελει να το κρατησει 2ωρο.

Εχετε το νου σας, προτεινω να μην δεχτει κανενας μας να μενει 2ωρο το μαθημα, δεν υπαρχει να βγει η καινουρια υλη με 2ωρο, δεν φταινει σε τιποτα τα παιδια να πληρωσουν τις τσιγκουνιες και τις προκαταληψεις καποιων.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2211
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #134 στις: 14 Ιούν 2019, 11:53:13 πμ »
Ας το αφήσει 2ωρο και να τελειώσει την ύλη τον Οκτώβριο του 2021
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής