Αποστολέας Θέμα: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών  (Αναγνώστηκε 6461 φορές)

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 197
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #45 στις: 25 Μάρ 2019, 11:20:32 μμ »
...

Και κλείνω, από πλευράς μου, το διάλογο αυτό επισημαίνοντας πως όσο κάποιοι/ες είναι ευχαριστημένοι με την ΑΕΠΠ στα Οικονομικά, να ξέρουν ότι ανά πάσα και στιγμή η Πληροφορική είναι σε κίνδυνο.

Η θέση της Πληροφορικής, όσον αφορά το εξεταστικό σύστημα, πρέπει να είναι στη ΘΕΤΙΚΗ ομάδα προσανατολισμού.

Και εδώ θα συμφωνήσω και θα προσθέσω πως αυτό το "περίεργο πάντρεμα", μακροπρόθεσμα, δεν θα οφελήσει ούτε την Οικονομία αλλά ούτε και την Πληροφορική!!!

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2448
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #46 στις: 26 Μάρ 2019, 12:11:14 μμ »
Όπως και να έχει το πράγμα, είναι γεγονός ότι όσοι ενδιαφέρονται να σπουδάσουν πληροφορική, πάνε στη θετική για να έχουν πρόσβαση σε όλες τις σχολές πληροφορικής. Άρα εξ' αρχής δεν απευθυνόμαστε στο φυσικό μας κοινό. Απευθυνόμαστε σε άτομα που τους είμαστε αχρείαστοι.
Επίσης θεωρώ αναγκαίο για να σπουδάσει κάποιος πληροφορική, να έχει background και στη φυσική ενώ δεν χρειάζονται πουθενά τα οικονομικά.

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 197
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #47 στις: 26 Μάρ 2019, 03:42:40 μμ »
Και εκεί ακριβώς είναι που "χολένει" το υπάρχον σύστημα! Η Ο.Π που εξετάζει την πληρ/κή δίνει πρόσβαση σε ένα μέρος των σχολών πληρ/κής ενώ η Θετική δίνει πρόσβαση σε όλες.
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Μάρ 2019, 06:15:49 μμ από ilias_s »

Στέλλα Γεωργίου

  • Πτυχιούχος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. MSc Banking & Finance.
  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #48 στις: 27 Μάρ 2019, 12:18:34 μμ »
Απ' ότι διάβασα σε ένα άρθρο ο Γαβρόγλου είπε πως η ύλη θα ανακοινωθεί έως τις 10 Απριλίου. Αυτό που έχει ανακοινωθεί μέχρι σήμερα είναι το Πρόγραμμα Σπουδών(Π.Σ) και όχι η διδακτέα ύλη.

Όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ, το Π.Σ είναι λογικό να περιλαμβάνει ολόκληρο το σχολικό εγχειρίδιο αλλά η διδακτέα ύλη δεν είναι υποχρεωτικό να περιλαμβάνει όλο το Π.Σ. Και σήμερα το Π.Σ πολλών μαθημάτων (αν όχι όλων) περιλαμβάνει το σύνολο του βιβλίου ΑΛΛΑ η διδακτέα ύλη είναι μόνο ένα μέρος αυτού.

Υπομονή μέχρι τις 10 Απριλίου και ας ελπίσουμε πως θα τηρηθεί το "deadline". Τότε θα δούμε με σιγουριά. Προς το παρόν μόνο εικάζουμε.

Υ.Γ : Οι μαθητές της Β' τάξης ξεκίνησαν τώρα την ΑΕΠΠ??? Δεν πιάνουν να διαβάσουν την Επιστήμη Η/Υ της Β' τάξης για αρχή που, κατά παράδοση, οι δικοί μου σε ένα ποσοστό 80%  το έχουν γραμμένο..?



Κατάλαβα.. Αναμονή και υπομονή λοιπόν..
Στο φροντιστήριο το οποίο διδάσκω, γίνεται αυτό που ανέφερα. Ο σκοπός είναι η ενίσχυση της Γ λυκείου και έτσι διδάσκω μία ώρα ΑΕΠΠ.
Programming is an extremely creative profession. It's logic-based creativity.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1086
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #49 στις: 28 Μάρ 2019, 11:20:52 μμ »
Πολλά έχουν ειπωθεί και πολλά έχουν γραφτεί για την αύξηση ή όχι της ύλης..

Ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και βλέπουμε....


ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 197
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #51 στις: 29 Μάρ 2019, 03:19:19 μμ »
Η πληροφορική στη Θετική κατεύθυνση

Όλη η αλήθεια περιέχεται στο 2ο σχόλιο του άρθρου σε λιγότερες από 10 λέξεις :

Παράθεση
Το πρόβλημα είναι τα τέσσερα εξεταζόμενα. Εκεί δεν χωρά η πληροφορική.

Όχι γιατί η πληροφορική είναι δευτερεύουσας σημασίας επιστήμη αλλά επειδή μέσα από τα 3 μαθήματα της Ο.Π (αφήνοντας τα Νέα Ελληνικά απ' έξω) πρέπει να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένες συντεχνίες κατά προτεραιότητα.

elenitaaaaa

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 89
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #52 στις: 31 Μάι 2019, 09:25:40 πμ »
Ανακοινώθηκε εδώ https://www.esos.gr/arthra/62848/i-exetastea-yli-tis-g-lykeioy-toy-epomenoy-sholikoy-etoys-2019-20 η νέα ύλη για το 2019-20. προστίθεται ένα συμπληρωματικό εγχειρίδιο.... ενας θεος ξέρει πότε θα κυκλοφορήσει...

mikezante

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 26
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #53 στις: 31 Μάι 2019, 02:22:24 μμ »
- Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (οι μαθητές και οι μαθήτριες έρχονται σε επαφή με την απαραίτητη σύγχρονη αντικειμενοστραφή προγραμματιστική προσέγγιση).


Εδώ γελάμε
Γ. Βαρδακαστάνης

George Eco

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19

ldimop

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #55 στις: 09 Ιούλ 2019, 12:53:55 μμ »
Κοιτάζοντας το 1ο πρόγραμμα του συμπληρωματικού υλικού (σελ. 18 - 21) νομίζω ότι έχει γίνει λάθος στη λειτουργία της ώθησης στην στοίβας.
Ο κώδικας γράφει

31 ΑΝ τοπ <= 250 ΤΟΤΕ
32      ΓΡΑΨΕ 'Δώσε αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος:'
33      ΔΙΑΒΑΣΕ αρ
34      τοπ <- τοπ + 1
35      π[τοπ] <- αρ

Νομίζω ότι θα έπρεπε τοπ < 250 αφού αν τοπ = 250 θα αυξηθεί ο τοπ και θα γίνει 251 οπότε θα προσπαθήσει να γράψει στη θέση 251 δηλαδή εκτός ορίων του πίνακα. Επιπρόσθετα παιδαγωγικά θα προτιμούσα να ονόμαζε την μεταβλητή "κορυφή" αντί για "τοπ".
Αν έχω δίκιο ξέρετε πως μπορούμε να ενημερώσουμε τη συγγραφική ομάδα;

George Eco

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Σχολιασμός Νέου Προγράμματος Σπουδών
« Απάντηση #56 στις: 09 Ιούλ 2019, 04:18:39 μμ »
Κοιτάζοντας το 1ο πρόγραμμα του συμπληρωματικού υλικού (σελ. 18 - 21) νομίζω ότι έχει γίνει λάθος στη λειτουργία της ώθησης στην στοίβας.
Ο κώδικας γράφει

31 ΑΝ τοπ <= 250 ΤΟΤΕ
32      ΓΡΑΨΕ 'Δώσε αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος:'
33      ΔΙΑΒΑΣΕ αρ
34      τοπ <- τοπ + 1
35      π[τοπ] <- αρ

Νομίζω ότι θα έπρεπε τοπ < 250 αφού αν τοπ = 250 θα αυξηθεί ο τοπ και θα γίνει 251 οπότε θα προσπαθήσει να γράψει στη θέση 251 δηλαδή εκτός ορίων του πίνακα. Επιπρόσθετα παιδαγωγικά θα προτιμούσα να ονόμαζε την μεταβλητή "κορυφή" αντί για "τοπ".
Αν έχω δίκιο ξέρετε πως μπορούμε να ενημερώσουμε τη συγγραφική ομάδα;



Νομίζω για τιμή 249 θα γίνει το τοπ 250. Τρέχει κανονικά και σε πετάει έξω από τη λούπα, γιατί στο πιάνει στη γραμμή 42 ως τοπ με τιμή ίση με 250. Έτσι δε θα φύγει ο δείκτης ποτέ εκτός ορίων.
Πολύ καλό μάτι πάντως!
42   ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ τοπ=250 Ή επ2 ='Ο' Ή επ2 ='ο'

« Τελευταία τροποποίηση: 09 Ιούλ 2019, 06:05:07 μμ από George Eco »