Αποστολέας Θέμα: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019  (Αναγνώστηκε 3247 φορές)

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 534
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #15 στις: 04 Δεκ 2018, 02:54:42 μμ »
Με βοηθάτε με το Α3;
Επίσης nikolasmer, αυτές οι ασκήσεις είναι για διαγώνισμα 1 ώρας; μου φαίνονται πάρα πολλές.
Θέλω να αντιστρεψω τις ροές. Όποτε;

Το διαγώνισμα είναι τρίωρο .
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 595
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #16 στις: 04 Δεκ 2018, 09:54:14 μμ »
Καλησπέρα σε όλους

Νίκο να ρωτήσω, στο διάγραμμα ροής, του Α3, υποθέτω η εκφώνηση θα ήταν "να διαβάζουμε έναν αριθμό και να εμφανίζει αν είναι μονοψήφιος" ??

στην περίπτωση αυτή, νομίζω

1) πως το όχι δεν χρειάζεται
2) χρειάζεται =

πχ στο διάγραμμα αν δώσεις 5, θα έχουμε 5>10 ψευδής, με το όχι αληθής, οπότε δεν εμφανίζει "μονοψήφιος" ενώ θα έπρεπε ..

στην ουσία η συνθήκη είναι " Αν Α<10 τότε " και την έχεις γράψει αντίθετα για να αλλάξεις τα αληθής- ψευδής στο διάγραμμα οπό
 
επίσης ίσως πρέπει να πεις πως είναι θετικός για να μην μπερδευτεί κάποιος με τους αρνητικούς ..

εκτός αν είχες κάτι άλλο κατά νου όταν το έγραψες ( αν λέω εγώ κάτι λάθος   :angel: >:D :laugh: :police:)

φιλικά, Μανώλης 

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 534
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #17 στις: 04 Δεκ 2018, 10:21:08 μμ »
Καλησπέρα σε όλους

Νίκο να ρωτήσω, στο διάγραμμα ροής, του Α3, υποθέτω η εκφώνηση θα ήταν "να διαβάζουμε έναν αριθμό και να εμφανίζει αν είναι μονοψήφιος" ??

στην περίπτωση αυτή, νομίζω

1) πως το όχι δεν χρειάζεται
2) χρειάζεται =

πχ στο διάγραμμα αν δώσεις 5, θα έχουμε 5>10 ψευδής, με το όχι αληθής, οπότε δεν εμφανίζει "μονοψήφιος" ενώ θα έπρεπε ..

στην ουσία η συνθήκη είναι " Αν Α<10 τότε " και την έχεις γράψει αντίθετα για να αλλάξεις τα αληθής- ψευδής στο διάγραμμα οπό
 
επίσης ίσως πρέπει να πεις πως είναι θετικός για να μην μπερδευτεί κάποιος με τους αρνητικούς ..

εκτός αν είχες κάτι άλλο κατά νου όταν το έγραψες ( αν λέω εγώ κάτι λάθος   :angel: >:D :laugh: :police:)

φιλικά, Μανώλης 

Καλησπέρα καλησπέρα.
Πρακτικά το θέμα είναι στη συνθήκη. Ότι θέλει αντίστροφη. Επιπλέον όταν τίθεται μετατροπή διαγράμματος σε κώδικα , θα ήθελα τα παιδιά να μην ερευνούν αν αυτό στέκει ή όχι απλά να εφαρμόζουν κανόνες μετατροπών. Αυτό συνεπάγεται πως αν μου δώσουν διάγραμμα που μπορεί να έχει επανάληψη ΓΙΑ , δεν θα ήθελα να τη δω με ΓΙΑ στη λύση της αλλά με Όσο , το οποίο είναι το άμεσα λογικό.

Ευχαριστώ και πάλι Μανώλη για την παρατήρηση .
Καλό κουράγιο σε όλα τα παιδιά.
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

happiness

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 178
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #18 στις: 05 Δεκ 2018, 10:35:23 πμ »
Θέλω να αντιστρεψω τις ροές. Όποτε;

Το διαγώνισμα είναι τρίωρο .
Α ναι, οκ, τώρα το κατάλαβα. Αν Α<=10 κτλ

Κωστας τζιαννης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 184
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #19 στις: 08 Δεκ 2018, 05:41:11 μμ »
Κεφάλαια 2ο, 7ο, 8ο.

Αν μου ξέφυγε τίποτα όποιος ενδιαφέρεται παρακαλώ ας ενημερώσει. ;)

Καλή Επιτυχία και καλή δύναμη σε όλους.

νικο στο Α3 στο διαγραμμα ειναι ΟΧΙ Α>=10  και επισης τα αληθης,ψευδης ειναι αναποδα για να ειμαστε τυπικα σωστοι.βεβαια το εβαλες για να δεις αν ξερουν να αντιστρεφουν μια ροη απλα το λεω για να εχει και νοημα σωστο ο αλγοριθμος
« Τελευταία τροποποίηση: 08 Δεκ 2018, 05:54:44 μμ από Κωστας τζιαννης »

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 534
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #20 στις: 29 Ιαν 2019, 02:16:59 μμ »
Το δεύτερο Διαγώνισμα.
 
Περιλαμβάνει ύλη μέχρι και τους Μονοδιάστατους Πίνακες ενώ η θεωρία είναι από το 3ο , 9ο και 6ο.

Αν έχω κάνει καμία πατάτα .... εδώ είμαι.

Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο σε όλους.


 
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

epsilonXi

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 105
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #21 στις: 31 Ιαν 2019, 12:50:20 πμ »
Αυτό το διαγώνισμα είναι για μας έτσι; Αν έχεις μαθητές που να το παλέψουνε, σε ζηλεύω!
Εγώ φέτος δυστυχώς δεν έχω κανέναν που να έπαιρνε πάνω από 40/100 σ'αυτό το διαγώνισμα


Α.1.5: λες Π[5], ενώ είναι Π[10]

Α.2.2: μα να το ξαναγράψουν όλο για μία γραμμή; ανελέητος

Α.4: γιατί το ονομάζεις «αύξουσα διάταξη»; θα έλεγα να μην το ονομάσεις κάπως

ορίστε και μια αρρωστημένη απάντηση, αφού τη ζητάς:

διάβασε Π[1]
προηγούμενο_κελί <-- 1
μεταβολή <-- 8
προσημο <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
  κελί <-- προηγούμενο_κελί + μεταβολή*πρόσημο
  αρχή_επανάληψης
    διάβασε Π[κελί]
  μέχρις_ότου Π[προηγούμενο_κελί] < Π[κελί]
  προηγούμενο_κελί <-- κελί
  μεταβολή <-- μεταβολή - 1
  πρόσημο <-- πρόσημο * (-1)
τέλος_επανάληψης


Δ.2.γ: Δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να σου δείξει κάποιος ότι μια οικογένεια έχει μόνο 1 παιδί...  δεν θα χρειαζόσουν κι έναν έξτρα πίνακα με κάτι σαν κωδικό οικογένειας ανά γέννα;

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 534
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #22 στις: 31 Ιαν 2019, 01:27:56 πμ »
Αυτό το διαγώνισμα είναι για μας έτσι; Αν έχεις μαθητές που να το παλέψουνε, σε ζηλεύω!
Εγώ φέτος δυστυχώς δεν έχω κανέναν που να έπαιρνε πάνω από 40/100 σ'αυτό το διαγώνισμα


Α.1.5: λες Π[5], ενώ είναι Π[10]

Α.2.2: μα να το ξαναγράψουν όλο για μία γραμμή; ανελέητος

Α.4: γιατί το ονομάζεις «αύξουσα διάταξη»; θα έλεγα να μην το ονομάσεις κάπως

ορίστε και μια αρρωστημένη απάντηση, αφού τη ζητάς:

διάβασε Π[1]
προηγούμενο_κελί <-- 1
μεταβολή <-- 8
προσημο <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
  κελί <-- προηγούμενο_κελί + μεταβολή*πρόσημο
  αρχή_επανάληψης
    διάβασε Π[κελί]
  μέχρις_ότου Π[προηγούμενο_κελί] < Π[κελί]
  προηγούμενο_κελί <-- κελί
  μεταβολή <-- μεταβολή - 1
  πρόσημο <-- πρόσημο * (-1)
τέλος_επανάληψης


Δ.2.γ: Δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να σου δείξει κάποιος ότι μια οικογένεια έχει μόνο 1 παιδί...  δεν θα χρειαζόσουν κι έναν έξτρα πίνακα με κάτι σαν κωδικό οικογένειας ανά γέννα;

Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις.
Όλα θα αλλαχτούν.
Σχετικά με Δ2γ σκεφτόμουν να μετρήσω πόσοι τοκετοί είναι 1 και από αυτούς να αφαιρέσω πόσοι είναι 2. . Η διαφορά που βγάζει έχω την εντύπωση πως μας δίνει ποσες οικογένειες έχουν 1 παιδί και πάει λέγοντας.

Η λύση σας  στο  Α 4 είναι απίστευτη . Συγχαρητήρια .

Τέλος έχετε δίκαιο. Βγήκε αρκετά δύσκολο. Θα βάλω κάτι άλλο στα παιδιά .
Ευχαριστώ ειλικρινά για τις παρατηρήσεις και που κάνατε τον κόπο και το κοιτάξετε.
Καλή συνέχεια .
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

epsilonXi

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 105
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #23 στις: 31 Ιαν 2019, 04:02:30 μμ »
Για το Δ2γ λες:
«σκεφτόμουν να μετρήσω πόσοι τοκετοί είναι 1 και από αυτούς να αφαιρέσω πόσοι είναι 2. . Η διαφορά που βγάζει έχω την εντύπωση πως μας δίνει ποσες οικογένειες έχουν 1 παιδί και πάει λέγοντας.»

κάτι τέτοιο θα ψιλοέστεκε αν δεχόμασταν διάφορους περιορισμούς, πχ
ότι δεν υπάρχει άλλο μαιευτήριο  :o
ότι οι πελάτες κάνουν συμβόλαιο αποκλειστικότητας  :)
ότι δεν υπάρχουν παρένθετες μητέρες  :laugh:
ότι δε γεννιούνται δίδυμα  8)
ότι μία μητέρα δεν κάνει δεύτερη οικογένεια  >:D
...
οκ, φτάνει



και μια δεύτερη ιδέα για το Α4... :

διάβασε Π[1]
α <-- 56473829
κ <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
 ψ <-- α mod 10
 αρχη_επανάληψης
  διάβασε Π[ψ]
 μέχρις_ότου Π[κ] < Π[ψ]
 α <-- α div 10
 κ <-- ψ
τέλος_επανάληψης

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 534
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #24 στις: 31 Ιαν 2019, 04:11:16 μμ »
Για το Δ2γ λες:
«σκεφτόμουν να μετρήσω πόσοι τοκετοί είναι 1 και από αυτούς να αφαιρέσω πόσοι είναι 2. . Η διαφορά που βγάζει έχω την εντύπωση πως μας δίνει ποσες οικογένειες έχουν 1 παιδί και πάει λέγοντας.»

κάτι τέτοιο θα ψιλοέστεκε αν δεχόμασταν διάφορους περιορισμούς, πχ
ότι δεν υπάρχει άλλο μαιευτήριο  :o
ότι οι πελάτες κάνουν συμβόλαιο αποκλειστικότητας  :)
ότι δεν υπάρχουν παρένθετες μητέρες  :laugh:
ότι δε γεννιούνται δίδυμα  8)
ότι μία μητέρα δεν κάνει δεύτερη οικογένεια  >:D
...
οκ, φτάνει



και μια δεύτερη ιδέα για το Α4... :

διάβασε Π[1]
α <-- 56473829
κ <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
 ψ <-- α mod 10
 αρχη_επανάληψης
  διάβασε Π[ψ]
 μέχρις_ότου Π[κ] < Π[ψ]
 α <-- α div 10
 κ <-- ψ
τέλος_επανάληψης

Αυτή η σκέψη με τον αριθμό α στο Α4 είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Μπράβο και πάλι. Τον πρώτο τρόπο δεν μπορώ να τον πω στα παιδιά. Αυτή τη λύση όμως συνάδελφε θα την προωθήσω στα παιδιά λέγοντας με αγάπη από την Κρήτη.

Εξαιρετική λύση. Ευχαριστώ και πάλι. Καλό κουράγιο.
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

spyrmakr

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • spyros blog
Απ: Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019
« Απάντηση #25 στις: 26 Μάρ 2019, 02:49:53 μμ »
A2.2

Y<- (-1) * (X+3) * ( x mod 2) + (x+3)*((x+1)mod2)

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΛΥΣΗ...
~Information is power ~