Αποστολέας Θέμα: Δομή προγράμματος  (Αναγνώστηκε 525 φορές)

Akis St

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Δομή προγράμματος
« στις: 03 Μάι 2018, 03:16:48 μμ »
Καλησπέρα. Θέλω να κάνω μια ερώτηση. Κατά τη δήλωση των μεταβλητών κάποιος μαθητής ενώ δεν χρησιμοποίησε λογικές μεταβλητές έγραψε

ΛΟΓΙΚΕΣ:

και φυσικά την άφησε κενή.

Αυτό επιτρέπεται;

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 328
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Δομή προγράμματος
« Απάντηση #1 στις: 03 Μάι 2018, 03:42:27 μμ »
Λάθος το βλέπω! Δεν γίνεται να δηλώνεις "τίποτα".

Akis St

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: Δομή προγράμματος
« Απάντηση #2 στις: 03 Μάι 2018, 04:08:55 μμ »
Θα μπορούσε να βάλει ! για να το χαρακτηρίσει ως σχόλιο και να μη βαθμολογηθεί αρνητικά;

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2167
Απ: Δομή προγράμματος
« Απάντηση #3 στις: 03 Μάι 2018, 07:52:05 μμ »
Ναι, ή θα μπορούσε να δηλώσει μια μεταβλητή χωρίς να την χρησιμοποιήσει στο πρόγραμμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

taxata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 87
  • Live long and prosper \\//
    • Πληροφορική στο ΕΠΑΛ
Απ: Δομή προγράμματος
« Απάντηση #4 στις: 03 Μάι 2018, 10:04:45 μμ »
Οι εκπαιδευτικοί - διορθωτές - βαθμολογητές είναι καλό να μη λειτουργούν ως compilers ώστε να χτυπάνε σε συντακτικά λάθη και μάλιστα μιας "γλώσσας" που "υπάρχει" και εξετάζεται σε χαρτί. Οφείλουν να δίνουν βαρύτητα σε αλγοριθμικά λάθη και όχι τόσο σε συντακτικά μικρής μάλιστα αξίας.

« Τελευταία τροποποίηση: 04 Μάι 2018, 05:15:02 μμ από taxata »
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
http://users.sch.gr/chatzipap/

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 595
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Δομή προγράμματος
« Απάντηση #5 στις: 04 Μάι 2018, 11:46:35 πμ »
Σιγά το λάθος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 328
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Δομή προγράμματος
« Απάντηση #6 στις: 04 Μάι 2018, 04:25:15 μμ »
Το ότι εξετάζεται στο χαρτί δεν σημαίνει ότι δεν έχει κανόνες η ΓΛΩΣΣΑ. Τώρα αν υπάρχει ανοχή σε συντακτικά λάθη, τότε πρέπει να είναι φανερή...πχ "συντακτικά λάθη επιτρέπονται". Θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιεί μια Πραγματική για αλφαριθμητική. Και αυτό συντακτικό λάθος είναι. Το τι ήθελε να πει ο "ποιητής" του προγράμματος μπορεί να βγει "νοηματικά", να ξεπεράσουμε δηλαδή τη γκιλοτίνα του compiler. Μετά όμως τίθεται το ερώτημα...: Γιατί χρησιμοποιούμε γλώσσα και όχι μια περιγραφή του προγράμματος με απλά λόγια;
Τελικά δηλαδή τι εξετάζουμε; Την χρήση μιας απλής γλώσσας όπως η ΓΛΩΣΣΑ, για ένα πρόβλημα από μια τυπική σειρά προβλημάτων, ως την απαιτούμενη ικανότητα "προγραμματισμού", ή απλά την κατανόηση των αλγορίθμων, ανεξάρτητα από τη χρήση γλώσσας;
Πάντως γνώμη μου είναι να επιτρέπονται μέχρι δυο συντακτικά λάθη ανά 30 γραμμές κώδικα (4 στις 60 κ.ο.κ), και να γίνεται αποδεκτό κάθε πρόγραμμα που με απλές διορθώσεις όπως πχ το να "απορριφθεί" η γραμμή ΛΟΓΙΚΕΣ:  να επιτρέπει στο πρόγραμμα να εκτελείται σωστά!


taxata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 87
  • Live long and prosper \\//
    • Πληροφορική στο ΕΠΑΛ
Απ: Δομή προγράμματος
« Απάντηση #7 στις: 04 Μάι 2018, 05:27:30 μμ »
Τα συντακτικά λάθη πρέπει να βαραίνουν ποιοτικά όχι ποσοτικά, τα αλγοριθμικά δε, ουσιαστικά !
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
http://users.sch.gr/chatzipap/