Αποστολέας Θέμα: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  (Αναγνώστηκε 980 φορές)

sb

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
« στις: 03 Οκτ 2017, 05:28:55 μμ »
Στο pe19.gr ..
https://drive.google.com/file/d/0B4LBU0Ise1peTmdIbU5ONTV1bHM/view

Για τη Θεωρία ισχύει η διδακτέα - εξεταστέα

Για το Εργαστηριακό ξεκινάμε από το κεφάλαιο 6? Θα δουλεύουμε παράλληλα διαφορετικά κεφάλαια? Θα μιλάμε για αλγοριθμικές δομές, ταξινόμηση κλπ. στο 3 ωρο της Θεωρίας και στο 2 ωρο για αρχεία, βάσεις κλπ? Τα παιδιά θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν αυτή τη  λογική? Εντός διδακτέας ύλης περιλαμβάνονται και κεφάλαια που είναι εκτός εξεταστέας (στο Εργαστήριο)

Ποια η γνώμη σας;

taxata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
  • Live long and prosper \\//
    • Πληροφορική στο ΕΠΑΛ
Απ: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
« Απάντηση #1 στις: 04 Οκτ 2017, 07:46:59 μμ »
Τα εργαστηριακά μαθήματα αποκτούν όπως φαίνεται αυξημένη ανεξαρτησία με διαφοροποιημένη ύλη. Τώρα το πως θα τα δουλέψει ο καθένας είναι κάτι που σηκώνει κουβέντα. Θ + Ε γίνονται από ένα εκπ/κό ή δύο ? Βρίσκονται στο ίδιο κτίριο ΕΚ & ΕΠΑΛ? Συνεργάζονται και συνεννοούνται οι 2 εκπ/κοί ? Υπάρχει κοινή στοχοθεσία σε επίπεδο μαθήματος ή και τάξης? Γίνεται διαφοροποιημένη διδασκαλία ? κλπ.
χμμ Δύσκολος Αλγόριθμος προκύπτει!! :-\
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Οκτ 2017, 08:21:54 μμ από taxata »
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
http://users.sch.gr/chatzipap/

dimitra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98
Απ: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
« Απάντηση #2 στις: 04 Οκτ 2017, 09:58:10 μμ »
Το είδα κ γω και εξεπλάγην..  :(
Υπάρχει περίπτωση να έχουμε πανελλαδικές μπροστά μας και να κάνουμε έξτρα ύλη; Δύσκολο!
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1087
Απ: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
« Απάντηση #3 στις: 05 Οκτ 2017, 01:05:18 πμ »
Η θεωρία του μαθήματος  έχει να κάνει με την προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές.
Στο εργαστηριακό κομμάτι, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να δούνε κομμάτια του βιβλίου που είναι εκτός εξεταστεάς/διδακτέας ύλη των πανελλαδικών και προφανώς στον καθηγητή το ερέθισμα να υλοποιήσει πιο σύνθετες εφαρμογες