Αποστολέας Θέμα: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ  (Αναγνώστηκε 667 φορές)

theoni

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 104
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ
« στις: 10 Σεπ 2017, 05:39:29 μμ »
Γειά σας και καλή σχολική χρονιά. θα ήθελα την βοήθεια σας για δυο προτάσεις σωστό λάθος. η πρώτη πρόταση λέει το αποτέλεσμα της έκφρασης 3div2 μπορεί να εκχωρηθεί σε πραγματική μεταβλητή .είναι σωστό ή λάθος και γιατί? και η δεύτερη πρόταση λέει το αποτέλεσμα της έκφρασης 15/5 μπορεί να εκχωρηθεί σε ακέραια μεταβλητή. είναι σωστό ή λάθος και γιατι?

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 484
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ
« Απάντηση #1 στις: 10 Σεπ 2017, 06:32:41 μμ »
καλησπέρα σε όλους

το αποτέλεσμα του 3 div 2=1 είναι ακέραιο λόγω του τελεστή div  .... σε πραγματική μεταβλητή όμως μπορούμε να αποθηκεύσουμε ακέραιο αποτέλεσμα, οπότε είναι σωστό.
το αποτέλεσμα 15/5=5.0 είναι πραγματικό λόγω του /, σε ακέραια μεταβλητή όμως δεν μπορούμε να αποθηκεύσουμε πραγματικό αποτέλεσμα οπότε είναι λάθος

pvs

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ
« Απάντηση #2 στις: 18 Μάι 2018, 10:14:22 πμ »
Αν υποθέσουμε ότι πέφτει η παρακάτω ερώτηση Σ/Λ ποιά πιστεύετε ότι είναι η σωστή απάντηση;
Σε εμφωλευμένους βρόχους, η τιμή της μεταβλητής του εξωτερικού βρόχου παραμένει σταθερή, όσο μεταβάλλεται η τιμή της μεταβλητής του
εσωτερικού βρόχου.
Στη ΓΙΑ...ΑΠΟ..ΜΕΧΡΙ οκ αυτό ισχύει, όμως στην ΟΣΟ και στη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ είναι δυνατό ο δείκτης της εξωτερικής επανάληψης να αλλάζει στην εσωτερική.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2099
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ
« Απάντηση #3 στις: 18 Μάι 2018, 12:58:47 μμ »
Άστοχο και ασαφές ερώτημα..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

epsilonXi

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 80
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ
« Απάντηση #4 στις: 18 Μάι 2018, 03:31:23 μμ »
και:

μέσω υποπρογραμμάτων που καλούν υποπρογράμματα μπορεί να δημιουργηθεί ατέρμων βρόχος (Σωστό ή Λάθος);

μέσω υποπρογραμμάτων που καλούν υποπρογράμματα μπορεί να χαθεί η ιδιότητα της περατότητας (Σωστό ή Λάθος);
 :)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2099
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ
« Απάντηση #5 στις: 18 Μάι 2018, 04:23:37 μμ »
Το πρώτο σωστό, αν δημιουργουν κύκλο που δεν σπάει κάπως
Και το δεύτερο το ιδιο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2926
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ
« Απάντηση #6 στις: 19 Μάι 2018, 12:01:42 μμ »
Ουσιαστικά πρόκειται για αμοιβαία/έμμεση αναδρομή
π.χ.

Κώδικας: Python
  1. bool is_even(unsigned int n) {
  2.     if (n == 0)
  3.         return true;
  4.     else
  5.         return is_odd(n - 1);
  6. }
  7.  
  8. bool is_odd(unsigned int n) {
  9.     if (n == 0)
  10.         return false;
  11.     else
  12.         return is_even(n - 1);
  13. }

Δεν είναι δυνατόν μαθητής που δεν ξέρει τι είναι αναδρομή να απαντήσει σε ένα τέτοιο ΣΛ.
Οι μαθητές έχουν συνδυάσει την περατότητα με την έννοια της επανάληψης. Που έχουν ακούσει για ισοδυναμία επανάληψης-αναδρομής?
Το ερώτημα είναι ουσιαστικά εκτός ύλης.
Αν έπεφτε ως εκτέλεση αλγορίθμου με πίνακα τιμών ίσως να είχε νόημα αλλά σαν ΣΛ είναι ακραίο.

Επίσης να υπενθυμίσω ότι το θέμα Α εξετάζει θεωρία!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr