Αποστολέας Θέμα: Διαδικασιές -συναρτήσεις  (Αναγνώστηκε 513 φορές)

theoni

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 91
Διαδικασιές -συναρτήσεις
« στις: 17 Μάι 2017, 10:57:21 πμ »
Καλημέρα σας μπορει να μου πει καποιος επιγραμματικα διαφορές συναρτησης διαδικασίας?????κοιταω και το παραρτημα που τις εχει μαζεμενες αλλα δεν αναφερει πουθενα τον διαφορετικο τροπο κλησης και συνταξης.....

ozorgnax

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 28
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #1 στις: 20 Μάι 2017, 12:11:37 μμ »

marvic

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 42
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #2 στις: 11 Ιούν 2017, 12:58:22 μμ »
Μία σημαντική απορία.. Η συνάρτηση μπορεί να υπολογίζει πολλές τιμές και επιστρέφει μόνο μία!! Σωστά;
Αντίθετα στο βιβλίο αναφέρει πως υπολογίζει μόνο μία και υην επιστρέφει.. τί γίνεται;

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 783
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #3 στις: 11 Ιούν 2017, 01:19:06 μμ »
Υπολογίζει και επιστρέφει ΜΟΝΟ ΜΙΑ.

Αν, τώρα, για τον υπολογισμό αυτής της ΜΙΑς (που επιστρέφει, δηλαδή της τιμής εξόδου - του αποτελέσματος του αλγόριθμου), χρειαστεί να γίνουν κάποιοι επιπλέον υπολογισμοί τιμών, αυτό είναι σύνηθες στον προγραμματισμό και συχνά επιβάλλεται από την ανάλυση που έχει προηγηθεί. 

Δεν υπάρχει εδώ κάποια αντίφαση ούτε λόγος να προβληματίζει.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

marvic

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 42
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #4 στις: 11 Ιούν 2017, 01:24:34 μμ »
Συμφωνώ με όσα μ είπατε, απλά αν μπει σαν Σ-Λ..
Η Συνάρτηση υπολογίζει μία μόνο τιμή και την επιστρέφει!;;

dimvavas

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #5 στις: 11 Ιούν 2017, 01:55:01 μμ »
Σχετική ερώτηση..

Στο βοήθημα Ντζιος-Κοψίνης, αναφέρεται ότι: "...κατά την κλήση της συνάρτησης μπορούμε να χρησιμοποιούμε μαθηματικές εκφράσεις, σταθερές τιμές ή μεταβλητές ως πραγματικές παραμέτρους, ενώ στη διαδικασία μόνο μεταβλητές."

Ουσιαστικά μας λέει ότι οι πραγματικές παράμετροι των διαδικασιών δεν μπορούν να περιλαμβάνουν σταθερές, εκφράσεις κτλ, παρά μόνο μεταβλητές.
Στους κανόνες του διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ, αναφέρεται ότι και στις διαδικασίες και στις συναρτήσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στις πραγματικές παραμέτρους μαθηματικές εκφράσεις, σταθερές τιμές ή μεταβλητές, δηλ. τα πάντα όλα.

Τελικά τί ισχυεί;

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 783
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #6 στις: 11 Ιούν 2017, 01:59:09 μμ »
Τελικά τί ισχυεί;

το δεύτερο
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 783
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #7 στις: 11 Ιούν 2017, 02:00:13 μμ »
.. αν μπει σαν Σ-Λ..
Η Συνάρτηση υπολογίζει μία μόνο τιμή και την επιστρέφει!;;

ΣΩΣΤΟ

Αν και, μια καλύτερη διατύπωση θα ήταν "Η Συνάρτηση επιστρέφει μία μόνο τιμή"
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

dimvavas

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #8 στις: 11 Ιούν 2017, 02:01:23 μμ »
Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.

marvic

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 42
Απ: Διαδικασιές -συναρτήσεις
« Απάντηση #9 στις: 11 Ιούν 2017, 02:05:07 μμ »
Ευχαριστώ πολύ!!
Μακάρι να αλλάξει το βιβλίο!