Αποστολέας Θέμα: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή  (Αναγνώστηκε 5244 φορές)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3079
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« στις: 18 Σεπ 2016, 07:47:46 μμ »


Παράρτημα Α
Οδηγίες Μελέτης Μαθητή

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 51
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #1 στις: 22 Σεπ 2016, 11:35:23 μμ »
Με αυτό (που μοιράστηκε για πρώτη φορά στους μαθητές) τι κάνετε; Κάνετε μια επιλογή ασκήσεων για την τάξη;
Έχουμε καμιά επίσημη οδηγία;
Στο εξώφυλλο γράφει "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α". Θα υπάρξει και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β;


meteo_xampos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 174
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #3 στις: 23 Σεπ 2016, 07:35:41 πμ »
Καλημέρα σας!!! ΑΠορία... Δεν έχουμε διαγράμματα ροής;; Και με τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης τι γίνεται θα ναι εντός ύλης τελικά;

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 459
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #4 στις: 23 Σεπ 2016, 11:19:48 πμ »
καλημέρα σας ...

το βιβλίο αυτό θα δωθεί στους μαθητές ή είναι για τους καθηγητές ?? πάντως με μία γρήγορη ματιά που έριξα έχει αρκετά πράγματα μέσα, τα οποία μέχρι τώρα θεωρώ έλειπαν από το βιβλίο και το τετράδιο μαθητή .. ίσως αυτό οδηγήσει στην αναβάθμιση των θεμάτων ... κατά την γνώμη μου τα δύο τελευταία χρόνια τα θέματα "ήταν στάσιμα" με επίπεδο δυσκολίας ... δεν λέω να μπουν δύσκολα θέματα που δεν λύνονται όπως άλλα μαθήματα, αλλά θέματα που να ξεχωρίζει ο καλός και διαβασμένος μαθητής

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 51
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #5 στις: 23 Σεπ 2016, 04:24:39 μμ »
Στο εξώφυλλο γράφει "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α". Θα υπάρξει και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β;
Άκυρη η ερώτησή μου, καθώς μπερδεύτηκα νομίζοντας ότι είναι το περσινό. Σήμερα πρόσεξα ότι το περσινό (σε ηλεκτρονική μορφή) "ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ"  που δε μοιράστηκε πέρυσι γράφει: "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β".
Ωστόσο μήπως ξέρει κανείς αν θα μοιραστεί αργότερα και το περσινό δηλ. το "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β" στους μαθητές;

 
καλημέρα σας ...

το βιβλίο αυτό θα δωθεί στους μαθητές ή είναι για τους καθηγητές ??

Στο σχολείο μας μοιράστηκε στους μαθητές.
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Σεπ 2016, 04:35:12 μμ από ολγα »

Obelix

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 100
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #6 στις: 24 Σεπ 2016, 08:20:38 πμ »
Θα δοθεί και το παλιό Τετράδιο Μαθητή στους μαθητές;Μέχρι τώρα έχει δοθεί μόνο το παράρτημα και το βιβλίο.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1459
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #7 στις: 24 Σεπ 2016, 10:27:33 πμ »
Έχουν δοθεί και τα τρία βιβλία στην ΑΕΠΠ: Βιβλίο Μαθητή, Τετράδιο Μαθητή και Οδηγίες Μελέτης Μαθητή.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 459
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #8 στις: 24 Σεπ 2016, 10:50:12 πμ »
καλημέρα σας ...

το βιβλίο αυτό θα δωθεί στους μαθητές ή είναι για τους καθηγητές ?? πάντως με μία γρήγορη ματιά που έριξα έχει αρκετά πράγματα μέσα, τα οποία μέχρι τώρα θεωρώ έλειπαν από το βιβλίο και το τετράδιο μαθητή .. ίσως αυτό οδηγήσει στην αναβάθμιση των θεμάτων ... κατά την γνώμη μου τα δύο τελευταία χρόνια τα θέματα "ήταν στάσιμα" με επίπεδο δυσκολίας ... δεν λέω να μπουν δύσκολα θέματα που δεν λύνονται όπως άλλα μαθήματα, αλλά θέματα που να ξεχωρίζει ο καλός και διαβασμένος μαθητής

τώρα που το μελέτησα λίγο καλύτερα εγώ προσωπικά περιμένω ανεβασμένα θέματα φέτος ... πλέον οι μαθητές έχουν πολλές ασκήσεις και μεθοδολογίες στα χέρια τους .. μέχρι τώρα το υλικό που είχαν ήταν κατά την γνώμη μου "φτωχό"

pvs

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 72
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #9 στις: 25 Σεπ 2016, 11:02:01 μμ »
Έχει μελετήσει κάποιος την άσκηση 14 στη σελίδα 46? Έχω μια απορία ως προς την επίλυση. Το ασανσέρ ξεκινά όταν γεμίσει (όταν το σύνολο των ατόμων δεν ξεπερνά τα 8 άτομα ή αν το συνολικό βάρος δεν υπερβαίνει τα 900 κιλά) ή όταν δεν υπάρχει άλλο άτομο για να
επιβιβασθεί στον όροφο που έχει σταματήσει Το ζήτημα είναι πως φτιάχνουμε το παρακάτω σημείο:
Επίσης σε κάθε στάση, εκτός από την πρώτη, το πρόγραμμα εμφανίζει το μήνυμα "Υπάρχει άτομο να εξέλθει; (ΝΑΙ ή ΟΧΙ)", αν η απάντηση είναι "ΝΑΙ" σηματοδοτείται η επιβίβαση (λογικά εννοεί αποβίβαση) στο ασανσέρ. Η παραπάνω διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι να δοθεί η απάντηση "ΟΧΙ".
Ερώτηση - απορία, όταν αποβιβάζεται ένα άτομο δεν θα πρέπει να αφαιρούμε τα συνολικά κιλά? Χωρίς πίνακα δεν νομίζω ότι γίνεται καθώς δεν έχουμε αποθηκέυσει το βάρος των ατόμων που βρίσκονται στο ασανσέρ και δεν ξέρουμε πόσα άτομα θα κατέβουν σε κάθε όροφο.

akis_taz

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #10 στις: 13 Οκτ 2016, 04:29:08 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.
Καλή προσπάθεια στο παράρτημα να συμπληρωθούν κενά, αλλά όπως φαίνεται, πάλι θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλές λεπτομέρειες για τις οποίες θα γίνεται θέμα.
Σελ 25, νομίζω υπάρχει ασάφεια στην εκφώνηση των ασκήσεων 4 και 5.
Στην 4 πρέπει να αλλάξεις το ποσοστό των κρατήσεων ανάλογα με το ύψος του μισθού, αλλά για να υπολογίσεις το μισθό, πρέπει να έχεις υπολογίσει τις κρατήσεις.  :o
Στην 5 δεν ξεκαθαρίζει πόσες πρέπει να είναι δικαιολογημένες απουσίες, όταν το σύνολό τους είναι κάτω από 100 και 160 αντίστοιχα.

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 459
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #11 στις: 23 Οκτ 2016, 02:49:18 μμ »
Έχει μελετήσει κάποιος την άσκηση 14 στη σελίδα 46? Έχω μια απορία ως προς την επίλυση. Το ασανσέρ ξεκινά όταν γεμίσει (όταν το σύνολο των ατόμων δεν ξεπερνά τα 8 άτομα ή αν το συνολικό βάρος δεν υπερβαίνει τα 900 κιλά) ή όταν δεν υπάρχει άλλο άτομο για να
επιβιβασθεί στον όροφο που έχει σταματήσει Το ζήτημα είναι πως φτιάχνουμε το παρακάτω σημείο:
Επίσης σε κάθε στάση, εκτός από την πρώτη, το πρόγραμμα εμφανίζει το μήνυμα "Υπάρχει άτομο να εξέλθει; (ΝΑΙ ή ΟΧΙ)", αν η απάντηση είναι "ΝΑΙ" σηματοδοτείται η επιβίβαση (λογικά εννοεί αποβίβαση) στο ασανσέρ. Η παραπάνω διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι να δοθεί η απάντηση "ΟΧΙ".
Ερώτηση - απορία, όταν αποβιβάζεται ένα άτομο δεν θα πρέπει να αφαιρούμε τα συνολικά κιλά? Χωρίς πίνακα δεν νομίζω ότι γίνεται καθώς δεν έχουμε αποθηκέυσει το βάρος των ατόμων που βρίσκονται στο ασανσέρ και δεν ξέρουμε πόσα άτομα θα κατέβουν σε κάθε όροφο.

Καλησπέρα σε όλους

πολύ μπερδεμένη μου φαίνεται και εμένα η άσκηση αυτή ... δεν πρόλαβα να σχεδιάσω μία λύση, αλλά μου φαίνεται πως η εκφωνηση είναι πολύπλοκη ... υποθέτω θα έχει μία δομή 8 παναλήψεων και εμφαωευμένες κάποιες δομές για τους ελέγχους που ζητάει ... απλά μου φαίνεται δύσκολο το κομμάτι που θέλει με την ερώτηση για το αν υπάρχουν άτομα να εισάλθουν/εξέλθουν καθώς θεωρώ συνδιάζεται και με τις υπόλοιπες συνθήκες και θα χρειαστούμε τριπλή συνθήκη, δηλαδή κάτι του στυλ

Όσο απ='ναι' και άτομα<8 και άτομα+βάρος<=900 επανάλαβε

έχετε καμιά ιδέα εσείς ??

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1041
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #12 στις: 25 Οκτ 2016, 11:22:16 μμ »
Γιατί το βιβλίο "Οδηγίες Μελέτης Μαθητή" δεν μοιράστηκε όμως σε όλα τα Λύκεια;


ozorgnax

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 27
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #13 στις: 26 Οκτ 2016, 08:10:00 πμ »
Γιατί το βιβλίο "Οδηγίες Μελέτης Μαθητή" δεν μοιράστηκε όμως σε όλα τα Λύκεια;
Εγώ προσωπικά πληροφορήθηκα την ύπαρξή του από αυτό το φόρουμ οπότε έψαξα να δω αν το έχουμε και το έδωσα στα παιδιά. Δεν είχε έρθει ακόμα όταν μοιράζαμε τα βιβλία στην αρχή της χρονιάς, αλλά το στείλανε με μια συμπληρωματική παραγγελία αργότερα και από ότι έμαθα το ίδιο έγινε και σε άλλα λύκεια της περιοχής. Πιστεύω ότι μπορεί κάποιοι συνάδελφοι να μην το έχουνε πάρει είδηση.

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 476
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
« Απάντηση #14 στις: 03 Φεβ 2017, 12:08:17 μμ »
Δεν είπαμε να μη χρησιμοποιούμε αλγόριθμους οι οποίοι δεν κάνουν αποτίμηση των λογικών τελεστών . Μήπως θα έπρεπε να επισημανθεί ότι η σειριακή αναζήτηση είναι λίγο fail από το " οδηγίες μελέτης μαθητη";
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής