Αποστολέας Θέμα: Θέματα 2016  (Αναγνώστηκε 1592 φορές)

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 655
Θέματα 2016
« στις: 28 Μάι 2016, 10:06:18 πμ »

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 815
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #1 στις: 28 Μάι 2016, 10:28:30 πμ »
Πολύ πολύ απλά....και η εμμονή να μην βάλουν ούτε ένα απλό υποπρόγραμμα παραμένει...

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 655
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #2 στις: 28 Μάι 2016, 10:35:29 πμ »
Γιάννη φέτος τα θέματα ήταν όλα αρκετά εύκολα ... το ίδιο και εδώ

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 815
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #3 στις: 28 Μάι 2016, 10:55:39 πμ »
Ανεβάζω σε λίγο λύσεις να τσεκάρουμε

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 655
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #4 στις: 28 Μάι 2016, 11:01:47 πμ »
ήθελα και εγώ αλλά έλεγα μήπως δεν πρέπει....οκ τις περιμένω για ένα τσεκάρισμα

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 815
« Τελευταία τροποποίηση: 29 Μάι 2016, 03:46:08 μμ από Γιάννης Αναγνωστάκης »

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 655
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #6 στις: 28 Μάι 2016, 11:16:51 πμ »
Γιάννη το πρώτο σωστό λάθος δεν το καταλαβαίνω ... λαθος θα το έβαζα αλλά δεν έχω μπροστά στο σχολικό ..επίσης στο Α5β 5 δεν βγάζει αποτέλεσμα ?

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 815
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #7 στις: 28 Μάι 2016, 11:18:53 πμ »
Το πρώτο είναι ακριβώς φράση του σχολικού(εννοεί μία ροή εισόδου και μία ροή εξόδου)

το α5 β λέει

x:=4;
y:=3 + 6 MOD (6-x);
writeln(y);

εγω πάντως 3 το βρίσκω...

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 655
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #8 στις: 28 Μάι 2016, 11:25:11 πμ »
Ναι Γιάννη οκ μια χαρά και τα δύο άλλη πράξη έκανα εγώ

fkoutsakas

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #9 στις: 28 Μάι 2016, 01:08:07 μμ »
Μέτριας δυσκολίας (σε σχέση με τις δυνατότητες των μαθητών μου). Μου αρέσει η διαβάθμιση δυσκολίας μεταξύ των Γ και Δ.

Ήταν στο μοτίβο των θεμάτων των τριών τελευταίων ετών:

ΘΕΜΑ Γ με δομή επιλογής, ΘΕΜΑ Δ με συνδυασμό δομής επιλογής και επανάληψης.

Ελάχιστα πιο δύσκολα από περσινά λόγο του Θέματος Γ που ζητούσε έλεγχο ορθότητας τιμών.

Προτεινόμενες λύσεις έχω ανεβάσει εδώ:

http://okiriostonipologiston.blogspot.gr/2016/05/blog-post_12.html

φιλικά
Φίλιππος

ChrisT

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #10 στις: 30 Μάι 2016, 02:50:36 πμ »
Αν το θεμα Β2 γραφεί ετσι:
x:=10;
y:=10;
i:=0;
While i<>4 do
Begin
        If y mod 2=0 then
        Begin
                x:=x+5;
                y:=y+1;
         End
         Else
         Begin
                 x:=x*2;
                 y:=y+3;
         End;
         i:=i+1;
End;
Υπάρχει περίπτωση να χαθουν μοναδες; (Τα αποτελεσματα του πινακα διατηρούνται ίδια με αυτον τον τροπο).

Κατερίνα Μ

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 35
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #11 στις: 31 Μάι 2016, 01:50:58 μμ »
Αν το θεμα Β2 γραφεί ετσι:
x:=10;
y:=10;
i:=0;
While i<>4 do
Begin
        If y mod 2=0 then
        Begin
                x:=x+5;
                y:=y+1;
         End
         Else
         Begin
                 x:=x*2;
                 y:=y+3;
         End;
         i:=i+1;
End;
Υπάρχει περίπτωση να χαθουν μοναδες; (Τα αποτελεσματα του πινακα διατηρούνται ίδια με αυτον τον τροπο).

Γιατί να χαθούν μονάδες; Αφού εξασφάλισες πως η while θα κάνει 4 επαναλήψεις όπως και η for δε νομίζω πως υπάρχει θέμα. Εκτός κι αν μου διαφεύγει κάτι άλλο.

Maria G

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Θέματα 2016
« Απάντηση #12 στις: 31 Μάι 2016, 07:48:58 μμ »
Ένας μαθητής μου το έγραψε για το Β2:
x:=10;
y:=10;

While χ<70 do
Begin
        If y mod 2=0 then
        Begin
                x:=x+5;
                y:=y+1;
         End
         Else
         Begin
                 x:=x*2;
                 y:=y+3;
         End;
         i:=i+1;
End;
Τα αποτελέσματα του πίνακα διατηρούνται ίδια με αυτόν τον τρόπο αλλά θα του το βαθμολογήσουν  σωστό?