Αποστολέας Θέμα: Αναλυτικές οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος 2016-2017  (Αναγνώστηκε 1422 φορές)


Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • http://users.sch.gr/lambrosbouk
Σημαντική παρατήρηση: το μάθημα διδάσκεται σε εργαστήριο (κι ας λογίζεται ως θεωρητικό).
Ευχαριστούμε tfat
Λάμπρος Μπουκουβάλας

http://lambrosbouk.wordpress.com
http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

maria gana

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Ερώτηση:
Στις οδηγίες στην σελίδα 5 αναφέρει: προτείνεται η ΔΡ2 (Δραστηριότητα 2). Ποια εννοεί;;; Αυτή στη σελίδα 51 του σχολικού βιβλίου που αναφέρετε στους σειριακούς και παράλληλους αλγορίθμους και που είναι εκτός ύλης φέτος (όπως και τα χαρακτηριστικά των αλγορίθμων).
Στην σελίδα 6 αναφέρει: Μπορεί να υλοποιηθεί η ΔΡ3 (Δραστηριότητα 3). Αυτή στη σελ. 51 πάλι εννοεί;;; που είναι για την αναπαράσταση των αλγορίθμων; Γιατί αμέσως μετά συνεχίζει και λέει: Από τις ερωτήσεις - θέματα προς συζήτηση - δραστηριότητες του κεφαλαίου 2.2. μπορούν να δοθούν οι .......
Δηλαδή όπου αναφέρει ΔΡ είναι το Ερωτήσεις - Θέματα προς συζήτηση - Δραστηριότητες;;;;;;;;;;;;;;;

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Οι Δραστηριότητες που αναφέρονται στις οδηγίες εμπεριέχονται στις ίδιες τις οδηγίες απο τη σελίδα 11 και μετά.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola