Είναι αρκετές οι ώρες του μαθήματος (5 ώρες / εβδομάδα ) οπότε αν θέλει κανείς να δουλέψει - έχοντας βέβαια και κάποιους μαθητές που να συνεργάζονται, έχει περιθώρια. Κάλυψα όλη την προβλεπόμενη ύλη του πρώτου μέρους: Κεφ. 1-8, με σχεδόν όλα τα παραδείγματα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο (εκτός απ' αυτά που προανέφερα - κεφ. 6) και κάποιες από τις δραστηριότητες που περιλαμβάνονται σε κάθε κεφάλαιο. Καλύψαμε επίσης και όλη την προβλεπόμενη ύλη του 2ου μέρους που αφορά το "AppInventor" με παραδείγματα υλοποιημένα στις φορητές συσκευές των παιδιών. Εκεί βέβαια είχα ένα θεματάκι - τυπικό περισσότερο με την απαγόρευση των κινητών στα σχολεία, αλλά ξεπεράστηκε με την καλή διάθεση του δ/ντή. Έκανα ό,τι μπορούσα γι' αυτό το μάθημα, αν κι έφτασα στα όριά μου και σε πολλές περιπτώσεις τα ξεπέρασα. Αυτό που κατάλαβα πάντως είναι πως αν ο εκπ/κός έχει το απαραίτητο μεράκι και τις επαρκείς ώρες για το μάθημα, τότε μπορεί να κάνει πράγματι "θαύματα", μαζί με τα παιδιά βέβαια πάντα. Όπως είπα και στην αρχή, ήταν μια πρόκληση όντως αυτό το μάθημα για μένα, (πολύ δε περισσότερο για τα παιδιά φαντάζομαι) και θα χρειαζόμουν σίγουρα περισσότερη υποστήριξη. Ευχαριστώ όμως για την αναγνώριση και το ενδιαφέρον.