Καλησπέρα, είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και θέλω να ασχοληθώ με Computer Science, όχι IT. Πολλοί λένε ό,τι η σχολή της Πάτρας επειδή είναι πολυτεχνική είναι "καλύτερη" για να βγείς Computer Scientist και έχει μεγαλύτερη απήχηση στην αγορά εργασίας του εξωτερικού
. Είμαι στο 2ο πεδίο και για πληροφορική έχω πρόσβαση σ' αυτές τις δύο στο ΕΚΠΑ με ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ και κάποιες άλλες μηχανικών η/υ και πληροφορικής. Δε με πολυενδιαφέρουν τα Ηardware θέλω να ασχοληθώ ΚΥΡΙΩΣ με πληροφορική (αλγορίθμους κλπ). Θα ήθελα τη γνώμη σας. Ευχαριστώ εκ' των προτέρων 
Θα σε συμβούλευα να επιλέξεις με κριτήριο τον τόπο διαμονής σου (...υπάρχει και κρίση). Να συμβουλευτείς καλύτερα τους γονείς σου.
Όσον αφορά το επίπεδο σπουδών, θεωρώ ότι είναι περίπου το ίδιο σε όλα τα τμήματα που ανέφερες (μηχ. η/υ Πάτρας, επιστ. υπολογ. Κρήτης, πληρ. και τηλεπ. Αθήνας).
Η απήχηση του πτυχίου στην αγορά έχει να κάνει λιγότερο με τον τίτλο και το τμήμα και περισσότερο με εσένα τον ίδιο δηλ. με το ενδιαφέρον σου και την προσωπική σου προσπάθεια κατά τη διάρκεια των σπουδών σου, με τη συμμετοχή σου σε project , επιλογή κατάλληλου θέματος διπλωματικής κ.λ.π. Σε αυτά τα 4-5 χρόνια των σπουδών σου,θα αρχίσεις να συμπληρώνεις "κουκίδες" στο βιογραφικό σου και θα αποκτήσεις προσωπικές εμπειρίες για να επιλέξεις το επόμενο βήμα, αφού οι σπουδές στις μέρες μας δεν τελειώνουν συνήθως με το πτυχίο! Συνήθως υπάρχει και συνέχεια με μεταπτυχιακά.
Η δυσκολία της σχολής νομίζω πως δε θα πρέπει να είναι κριτήριο για σένα. Τι θα πει εύκολη και δύσκολη σχολή; Ούτε και θα σε συμβούλευα να βασιστείς στη γνώμη φοιτητών που σπουδάζουν αυτή την ώρα. Άλλωστε όλα είναι σχετικά. Οι βάσεις του 2015 ήταν:
15415 για τους μηχ. η/υ Πάτρας,
13756 για την επιστ. υπολογ. Κρήτης,
16707 για την πληρ. και τηλεπ. Αθήνας