Αποστολέας Θέμα: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)  (Αναγνώστηκε 11830 φορές)

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 618
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #45 στις: 01 Αύγ 2018, 11:58:17 πμ »
Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 220
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #46 στις: 01 Αύγ 2018, 12:42:36 μμ »
...
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

Δεν θα έλεγα πως θεωρείται από κανένα ως κλάδος των Οικονομικών Σπουδών...

Aν ήταν έτσι η Θετική δεν θα είχε κανένα λόγο να έχει πλήρη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής-Η/Υ σε ΑΕΙ και ΤΕΙ!!! Απλά με το που ακούστηκε πως θα μειωθούν τα εξεταζόμενα μαθήματα στις πανελλάδικές (συρρίκνωση του πελατολογίου για τα φροντιστήρια) όλοι έτρεξαν να εξασφαλίσουν το μερίδιο της "πίτας" τους.

Εκεί η Χημικοί της ΕΕΧ φοβούμενοι πως αν υπάρχει δυνατότητα οι μαθητές να επιλέγουν ανάμεσα σε ΑΕΠΠ και Χημεία, θα χάσουν πολύ πελατεία απλά πίεσαν έτσι ώστε η Χημεία να είναι υποχρεωτικά εξεταζόμενη για όλους και η ΑΕΠΠ να μην εξετάζεται. Η βάση κάθε συστήματος δεν είναι η λογική ή το καλό των μαθητών αλλά το συμφέρον συγκεκριμενων συντεχνιών.
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Αύγ 2018, 10:32:34 μμ από ilias_s »

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1316
  • There are always possibilities...
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #47 στις: 02 Αύγ 2018, 09:14:13 πμ »
Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...



Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι τα τελευταία χρόνια πάει να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή οι οικονομικές σπουδές να γίνουν κλάδος της Πληροφορικής!

Αυτό δεν αφορά τις εφαρμογές, αλλά αφορά τις διάφορες οικονομικές θεωρίες που ξεκινώντας από τα μικροοικονομικά έχουν αρχίσει να μοντελοποιούνται και να εξηγούνται από την αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, με πιο διάσημη την αποδειξη των Δασκαλάκη, Παπαδημητρίου και Goldberg κά, ότι η εύρεση της ισορροπίας Nash είναι υπολογιστικά απρόσιτη (NP-hard), για την οποία μάλιστα ο Δασκαλάκης έλαβε χθες το βραβείο Nevanlinna.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα οικονομικά αλλά και σε άλλες κοινωνικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στις πολιτικές επιστήμες όπου υπάρχει κατάταξη των διάφορων μεθόδων ψηφοφορίας με βάση την υπολογιστική πολυπλοκότητα εξαγωγής αποτελέσματος (με κάποιες να είναι και μη υπολογισιμες νομίζω).

<sarcasm>
Τελικά στο υπουργείο είναι πολύ μπροστά!
</sarcasm>
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 618
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #48 στις: 22 Σεπ 2018, 03:08:27 πμ »
Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι τα τελευταία χρόνια πάει να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή οι οικονομικές σπουδές να γίνουν κλάδος της Πληροφορικής!

Αυτό δεν αφορά τις εφαρμογές, αλλά αφορά τις διάφορες οικονομικές θεωρίες που ξεκινώντας από τα μικροοικονομικά έχουν αρχίσει να μοντελοποιούνται και να εξηγούνται από την αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, με πιο διάσημη την αποδειξη των Δασκαλάκη, Παπαδημητρίου και Goldberg κά, ότι η εύρεση της ισορροπίας Nash είναι υπολογιστικά απρόσιτη (NP-hard), για την οποία μάλιστα ο Δασκαλάκης έλαβε χθες το βραβείο Nevanlinna.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα οικονομικά αλλά και σε άλλες κοινωνικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στις πολιτικές επιστήμες όπου υπάρχει κατάταξη των διάφορων μεθόδων ψηφοφορίας με βάση την υπολογιστική πολυπλοκότητα εξαγωγής αποτελέσματος (με κάποιες να είναι και μη υπολογισιμες νομίζω).

<sarcasm>
Τελικά στο υπουργείο είναι πολύ μπροστά!
</sarcasm>

Συμφωνώ,
η Πληροφορική (Αλγοριθμική) εφαρμόζεται παντού...!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dozb

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #49 στις: 07 Σεπ 2019, 01:32:03 πμ »
Καλησπέρα!
Ένα χρόνο μετά επαναφέρω το θέμα.
Χαλάω το πάρτυ, αλλά τι κάνουμε κι εμείς που ΔΕ θελουμε να διδάξουμε μαθηματικά ρε παιδιά;

Αποφάσισε ο κλάδος να βολευτούμε με μαθηματικά επειδή μας πετσόκοψαν τις ώρες και κάποιοι φορτωνόμαστε ώρες μαθηματικών ντε και σώνει επειδή το εχουμε β ανάθεση.

Οποιος είναι χαρούμενος να συμπληρώνει με μαθήματα εκτός ειδικότητας, με γεια του με χαρα του. Οι υπόλοιποι γιατι πρέπει να το κάνουμε με το ζόρι;

Και με την έλλειψη που υπάρχει σε μαθηματικούς (όχι μόνο δε διορίζουν αλλά δεν προσλαμβάνουν και αρκετούς αναπληρωτές ΠΕ03) οι διευθυντές τρίβουν τα μουστάκια τους που δε θα μείνει η τάξη χωρίς καθηγητή μαθηματικών. Ας μπει κάποιος και δε μας νοιάζει αν θέλει ή δε θέλει. Και φυσικά έτσι δε φαίνονται κενα στα μαθηματικά και οι ΠΕ03 παραμένουν αδιόριστοι, ή άνεργοι.

Πληροφορικός είμαι, αλλά όπως δε μου αρεσει που ο φυσικός διορίστηκε σαν ΠΕ86 επειδή δεν μπορούσε να βρει θέση ως ΠΕ04, έτσι δε μου αρέσει και το αντίστροφο, βολεύει δε βολεύει τον κλάδο μου, το ΠΥΣΔΕ, το υπουργείο και το .... ΔΝΤ ολόκληρο.

Και δεν έχει να κάνει με μπορώ ή δεν μπορώ να κάνω μαθηματικα σαν πληροφορικος, ή πληροφορική σα μαθηματικός. Ο κάθε ένας γνωρίζει καλύτερα αυτό με το οποίο ασχολείται περισσότερο ή του αρεσει περισσότερο. Απλά, ας μείνει ο καθένας στον τομέα του. Κι αν δε θέλετε και δε συμφωνείτε, τουλάχιστον να έχουμε το δικαίωμα να ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ αντί να επιβάλλετΑΙ ...