Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Past  (Αναγνώστηκε 95874 φορές)

ggkrozos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 29

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2099
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #766 στις: 04 Φεβ 2018, 05:36:46 μμ »
Αν το σύστημα παραμείνει ως έχει, τότε είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν σοβαρές διορθώσεις στο πεδίο μας
2 κύριες
1. Προσθήκη των σχολών Μαθηματικών-Στατιστικής. Είναι ντροπή να είναι το κύριο μάθημα βαρύτητας (6600 μόρια!), να διδάσκεται 5 ώρες την εβδομάδα και να μην μπορεί να δηλωθεί από τους μαθητές μας
2. Ή θα έχουμε αποκλειστική πρόσβαση στις σχολές Πληροφορικής (αφαίρεση όλων των κοινών σχολών με θετική) ή να προσαρτηθούν σε εμάς οι σχολές ΗΜΜΥ. Οι σχολές Πληροφορικής είναι οι μόνες σχολές πρώτης γραμμής που κάποιος μπαίνει από 2 δρόμους, όταν κάποιοι το έκαναν σημαία αυτό το 2013 για απαραίτητη αλλαγή του συστήματος λόγω αδικίας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 346
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #767 στις: 06 Φεβ 2018, 09:22:32 πμ »
Αν το σύστημα παραμείνει ως έχει, τότε είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν σοβαρές διορθώσεις στο πεδίο μας
2 κύριες
1. Προσθήκη των σχολών Μαθηματικών-Στατιστικής. Είναι ντροπή να είναι το κύριο μάθημα βαρύτητας (6600 μόρια!), να διδάσκεται 5 ώρες την εβδομάδα και να μην μπορεί να δηλωθεί από τους μαθητές μας
2. Ή θα έχουμε αποκλειστική πρόσβαση στις σχολές Πληροφορικής (αφαίρεση όλων των κοινών σχολών με θετική) ή να προσαρτηθούν σε εμάς οι σχολές ΗΜΜΥ. Οι σχολές Πληροφορικής είναι οι μόνες σχολές πρώτης γραμμής που κάποιος μπαίνει από 2 δρόμους, όταν κάποιοι το έκαναν σημαία αυτό το 2013 για απαραίτητη αλλαγή του συστήματος λόγω αδικίας

Αν το σύστημα παραμείνει ως έχει ίσως πρέπει να σκεφτούμε και κάτι άλλο. Η επιλογή της Βιολογίας Γενικής για άνοιγμα του 3ου πεδίου σε παιδιά του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής είναι άστοχη. Δεν έχω συναντήσει κανένα μαθητή να θέλει να περάσει Οικονομικά ή Πληροφορική αλλά να θέλει να περάσει και Νοσηλευτική ή Λογοθεραπεία. Είναι πολύ μακρινά αντικείμενα το ένα με το άλλο.
Η λύση θα μπορούσε να είναι το μάθημα της Φυσικής να μπεί στον συγκεκριμένο Προσανατολισμό (αντί της Ιστορίας Προσανατολισμού) και να μπορούν να το δίνουν τα παιδιά ως επιλογή για άνοιγμα του 2ου πεδίου.
Δηλαδή τα μαθήματα να είναι:

Υποχρεωτικά (όπως ισχύει και σήμερα):
Μαθηματικά
ΑΕΠΠ
Έκθεση

Επιλογής
ΑΟΘ (για 4ο)
Φυσική (για 2ο)
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

dski

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 170
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #768 στις: 06 Φεβ 2018, 04:18:23 μμ »
Η λύση θα μπορούσε να είναι το μάθημα της Φυσικής να μπεί στον συγκεκριμένο Προσανατολισμό (αντί της Ιστορίας Προσανατολισμού) και να μπορούν να το δίνουν τα παιδιά ως επιλογή για άνοιγμα του 2ου πεδίου.
Δηλαδή τα μαθήματα να είναι:

Υποχρεωτικά (όπως ισχύει και σήμερα):
Μαθηματικά
ΑΕΠΠ
Έκθεση

Επιλογής
ΑΟΘ (για 4ο)
Φυσική (για 2ο)

Ο συνδυασμός Μαθηματικά-Εκθεση-ΑΕΠΠ-Φυσική για άνοιγμα του 2ου πεδίου είναι απόλυτα λογικός και είχε συζητηθεί (τουλάχιστον διαδικτυακά) αλλά τελικά δεν δόθηκε ως επιλογή. Θεωρώ ότι είναι τόσο θελκτικός συνδυασμός για τους μαθητές που είναι σίγουρο ότι θα αλλάξει τις ισορροπίες ως προς την επιλογή προσανατολισμών και την κατανομή των μαθητών και γι' αυτό θα φέρει αντιδράσεις... Αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος που δεν δίνεται αυτή η επιλογή. Κατά τα άλλα βέβαια "πρώτα ο μαθητής"...

ilias_s

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 62
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #769 στις: 07 Φεβ 2018, 08:51:19 μμ »
Αν έπαιζε ο συνδυασμός Μαθηματικά-Φυσική-ΑΕΠΠ-Νέα Ελληνικά για να άνοιγε το 2ο Πεδίο τότε θα "στράγγιζαν" μερικά μαθήματα... Και γι' αυτό δεν το άφησαν να γίνει!!!

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 346
  • ___
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 576
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #771 στις: 14 Μάι 2018, 10:05:36 μμ »
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 346
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #772 στις: 17 Μάι 2018, 07:19:36 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/56921/egine-kai-triti-synantisi-yp-paideias-me-tis-epistimonikes-enoseis-fysikon-epistimon

1. Κατάλαβα καλά ότι στη Β λυκείου του χρόνου (και βλέπουμε) δε θα έχει αλλαγές;
2. Τρεις οι βασικοί οι πυλώνες της εκπαίδευσης.
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

gbougioukas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 118
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #773 στις: 17 Μάι 2018, 08:49:18 μμ »
Σε μας είπε  ότι θα αυξηθούν συνολικά οι ώρες της Πληροφορικής σε Β' και Γ' Λυκείου

"5. Οι αλλαγές των Προγραμμάτων Σπουδών που εξετάζονται από το Υπουργείο, αφορούν μόνο το Γενικό Λύκειο και όχι το Γυμνάσιο. Η πρόθεση είναι να εφαρμοστούν άμεσα στη Β’ Λυκείου, από την ερχόμενη σχολική χρονιά. Στο πλαίσιο αυτό θα περιληφθούν και οι αλλαγές στα μαθήματα Πληροφορικής."

"6. Στην Α’ Λυκείου δεν πρόκειται να γίνουν αλλαγές. Στις υπόλοιπες τάξεις του Γενικού Λυκείου προβλέπεται να διδάσκονται μαθήματα Πληροφορικής (πιθανότατα επιλογής) με αύξηση των συνολικών ωρών διδασκαλίας. Στη Γ΄ Λυκείου τόνισε ότι το μάθημα Πληροφορικής θα είναι Πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Οι οριστικές αποφάσεις για το Νέο Λύκειο θα ανακοινωθούν από τον κ. Υπουργό Παιδείας."

https://www.esos.gr/arthra/56852/oi-deka-apantiseis-toy-yp-paideias-stoys-kathigites-pliroforikis-pekap