Αποστολέας Θέμα: MYSCHOOL:Εφαρμογή για "μαζικό upload" καταστάσεων με βαθμολογίες τριμήνου  (Αναγνώστηκε 18647 φορές)

tsipiripo

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Καλησπέρα.
Μία ερώτηση: τελικά παίζει σε ΕΠΑΛ η εφαρμογούλα;
Αν ναι, θα ήταν πολύ χρήσιμο.... :)

Ευχαριστώ

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
Το έχω δοκιμάσει με δεδομένα που μου έστειλε συνάδελφός απο ένα μικρό ΕΠΑΛ (1 τμήμα γενικής παιδείας ανά τάξη)  και φαίνεται ΟΚ. Επίσης φαίνεται να δουλεύει σωστά και σε Εσπερινό ΕΠΑΛ (ή μόνη διαφορά εκεί είναι ότι έχει 4 τάξεις), οπότε μάλλον είναι εντάξει (μέχρι αποδείξεως του εναντίου....)

amichail

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98
Καταρχάς συγχαρητήρια στο Δημήτρη για την εφαρμογή του.
Το είχα δοκιμάσει πέρσι στο ημερήσιο ΕΠΑΛ που δουλεύω με 500 μαθητές και 28 τμήματα και δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Φέτος η καινούργια έκδοση έβγαλε το προβληματάκι νούμερο 1 γιατί άμα έχεις μαθήματα με τίτλο "Συστήματα βάσεων δεδομένων και εφαρμογές τους στο διαδίκτυο – (Θ)" και "Συστήματα βάσεων δεδομένων και εφαρμογές τους στο διαδίκτυο – (Ε)" τι να σου κάνουν κι αυτοι οι έρμοι οι 30 χαρακτήρες :-)
Αντί να το ψάξω περισσότερο όμως, χρησιμοποίησα την αμέσως προηγούμενη έκδοση που έκανε μια χαρά τη δουλειά της.

Να προσθέσω μόνο ότι αν έχετε και χωριστο Εργαστηριακό Κέντρο θα χρειαστεί να πάρεις και τις αναθέσεις του Ε.Κ. και να ξανατρέξεις την εφαρμογή βγάζοντας έτσι δύο αρχεία για κάθε καθηγητή,  ένα για τα θεωρητικά μαθήματα και ένα για τα εργαστηριακά.

 Ευχαριστούμε και παλι.

Καλησπέρα.
Μία ερώτηση: τελικά παίζει σε ΕΠΑΛ η εφαρμογούλα;
Αν ναι, θα ήταν πολύ χρήσιμο.... :)

Ευχαριστώ
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
Αν δεν βαριέσαι, κατέβασε πάλι την τελευταία έκδοση (έκανα μια μικροαλλαγούλα σήμερα) ή ακομα καλύτερα στείλε μου τα σχετικά αρχεία για να το δω live (για λόγους ασφάλειας προσ. δεδομένων άλλαξε στα αρχεία 187 τα επώνυμα των μαθητών σε Επώνυμο1, Επώνυμο2 κλπ).
Μπορεί να διορθωθεί εύκολα νομίζω..

tsipiripo

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Με κάλυψες....
 :)

Καταρχάς συγχαρητήρια στο Δημήτρη για την εφαρμογή του.
Το είχα δοκιμάσει πέρσι στο ημερήσιο ΕΠΑΛ που δουλεύω με 500 μαθητές και 28 τμήματα και δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Φέτος η καινούργια έκδοση έβγαλε το προβληματάκι νούμερο 1 γιατί άμα έχεις μαθήματα με τίτλο "Συστήματα βάσεων δεδομένων και εφαρμογές τους στο διαδίκτυο – (Θ)" και "Συστήματα βάσεων δεδομένων και εφαρμογές τους στο διαδίκτυο – (Ε)" τι να σου κάνουν κι αυτοι οι έρμοι οι 30 χαρακτήρες :-)
Αντί να το ψάξω περισσότερο όμως, χρησιμοποίησα την αμέσως προηγούμενη έκδοση που έκανε μια χαρά τη δουλειά της.

Να προσθέσω μόνο ότι αν έχετε και χωριστο Εργαστηριακό Κέντρο θα χρειαστεί να πάρεις και τις αναθέσεις του Ε.Κ. και να ξανατρέξεις την εφαρμογή βγάζοντας έτσι δύο αρχεία για κάθε καθηγητή,  ένα για τα θεωρητικά μαθήματα και ένα για τα εργαστηριακά.

 Ευχαριστούμε και παλι.

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
Να σου πω την αλήθεια δεν είχα σκεφτεί αυτή την περίπτωση ...
Αλλά αφού βρήκες λύση, μπράβο σου ...:)


Να προσθέσω μόνο ότι αν έχετε και χωριστο Εργαστηριακό Κέντρο θα χρειαστεί να πάρεις και τις αναθέσεις του Ε.Κ. και να ξανατρέξεις την εφαρμογή βγάζοντας έτσι δύο αρχεία για κάθε καθηγητή,  ένα για τα θεωρητικά μαθήματα και ένα για τα εργαστηριακά.


amichail

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98
Έχω στείλει ίσαμε 10 μηνύματα στο helpdesk ότι είναι απαράδεκτο εγώ σαν ΕΠΑΛ να μην μπορώ να βλέπω τις αναθέσεις του ΕΚ στα τμήματά μου ή να μην μπορώ να τυπώνω π.χ. τους αντίστοιχους καθηγητές στον έλεγχο προόδου, αλλά τζάμπα. Καθώς αντιμετωπίζονται σαν δύο ξεχωριστά σχολεία δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. 
Για αυτό και το workaround.

Να σου πω την αλήθεια δεν είχα σκεφτεί αυτή την περίπτωση ...
Αλλά αφού βρήκες λύση, μπράβο σου ...:)

Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
Έχω στείλει ίσαμε 10 μηνύματα στο helpdesk ότι είναι απαράδεκτο εγώ σαν ΕΠΑΛ να μην μπορώ να βλέπω τις αναθέσεις του ΕΚ στα τμήματά μου ή να μην μπορώ να τυπώνω π.χ. τους αντίστοιχους καθηγητές στον έλεγχο προόδου, αλλά τζάμπα. Καθώς αντιμετωπίζονται σαν δύο ξεχωριστά σχολεία δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. 
Για αυτό και το workaround.
Ξύνεις παλιές πληγές...

Η σύντομη ενασχόλησή μου με την Τεχνική εκπαίδευση (2 χρόνια σε ΕΠΑλ και ένα πέρασμα από Γραφείο Τεχνικής Εκπαίδευσης) με έχουν πέισει ότι:
 αφενός αυτή (η Τεχνική εκπαίδευση) αντιμετωπίζεται ως ο "φτωχός συγγενής",
 αφετέρου όλες οι δράσεις μηχανοργάνωσης (Νέστωρ, Survey και τώρα Myschool) του υπουργείου μας ξεκινούν να στήνονται γύρω από τα ΓΕΛ και είναι/ήταν στενά προσαρμοσμένες (τουλάχιστον στην αρχή) σε αυτά με αποτετέλεσμα όταν επιχειρείται η καθολική εφαρμογή τους σε όλους τους τύπους σχολείων - και ειδικά σε αυτά της Τεχνικής- να γίνεται ο κακός χαμός μιας και η πολυπλοκότητα των προγραμμάτων σπουδών/αναθέσεων μαθημάτων/ωρολογίων προγραμμάτων και λοιπών γραφειοκρατικών εργασιών αυξάνεται εκθετικά (σε σχέση πάντα με τους υπόλοιπους τύπους σχολείων).
Αν σε αυτά προσθέσεις και τα ΣΕΚ (ειδικά τα μεγάλα) ...... κλάφτα  Χαράλαμπε ..... :-\

tsipiripo

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Στα ΕΠΑΛ, στα εργαστηριακά μαθήματα που μπαίνει 2ος καθηγητής, οι μαθητές του τμήματος εμφανίζονται στις βαθμολογικές καταστάσεις και των 2 καθηγητών. Στις περιπτώσεις αυτές τους πρότεινα να βάλουν και οι 2 τον ίδιο βαθμό αφού συνεννοηθούν μεταξύ τους.
Καμιά άλλη ιδέα;

amichail

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98

Εγώ τους λέω να συνεννοηθούν και να στείλει ένας τη βαθμολογία, όποιος θέλει και ο άλλος να το αφήσει κενό. Η εφαρμογή για  το "μάζεμα" των βαθμών δουλεύει έτσι χωρίς κανένα πρόβλημα.

Στα ΕΠΑΛ, στα εργαστηριακά μαθήματα που μπαίνει 2ος καθηγητής, οι μαθητές του τμήματος εμφανίζονται στις βαθμολογικές καταστάσεις και των 2 καθηγητών. Στις περιπτώσεις αυτές τους πρότεινα να βάλουν και οι 2 τον ίδιο βαθμό αφού συνεννοηθούν μεταξύ τους.
Καμιά άλλη ιδέα;
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
Σωστά: αν κατά τη μεταφορά των βαθμών από τα συμπληρωμένα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών στα συγκεντρωτικά αρχεία *187.xls, κάποιο από τα κελιά των βαθμολογιών είναι κενό, το κελι αυτό αγνοείται.

Εγώ τους λέω να συνεννοηθούν και να στείλει ένας τη βαθμολογία, όποιος θέλει και ο άλλος να το αφήσει κενό. Η εφαρμογή για  το "μάζεμα" των βαθμών δουλεύει έτσι χωρίς κανένα πρόβλημα.

tsipiripo

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Thanks.
Θα το έχω υπόψη μου για την επόμενη φορά.

tsipiripo

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Το ξέρω ότι ζητάω πολλά, αλλά θα μπορούσε στα ΕΠΑΛ στις περιπτώσεις συνδιδασκαλίας μαθημάτων κατά το στάδιο της συγκέντρωσης των βαθμών, να υπολογίζει το μέσο όρο των 2 βαθμών;

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
Αυτό που προτείνει το είχαμε συζητήσει με συνάδελφό που διδάσκει σε ΕΠΑΛ και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι κάτι 5έτοιο πιθανόν να δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα από όσα θα έλυνε, οπότε το άφησα έτσι.

Μην ξεχνάς ότι ή εφαρμογή ξεκίνησε με σκοπό να δώσει μία γρήγορη (και εύκολη) λύση στο πρόβλημα της καταχώρησης της βαθμιλογίας ( μάλιστα σε μία συνάντηση που είχαμε στα γραφεία του ΙΤΥ που συντηρεί το myschool προσπαθήσαμε με τον πρόεδρο του παραρτήματος της Πεκαπ Πάτρας να τους πείσουμε να ενσωματωθεί ή σχετική λειτουργία στο myschool αλλά δήλωσαν αδυναμία λόγω έλλειψης δυναμικού).

Ο Νεκτάριος (βλέπε σχετικό post για το Σίσιφο) έχει ετοιμάσει ολοκληρωμένο σύστημα το οποίο πιθανότατα να δίνει καλύτερη λύση.

exanemou

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 81
Eνω το πρόγραμμα δουλεψε καλα στο γυμνάσιο για το 1ο τρίμηνο, τωρα μας βγάζει μήνυμα σε παράθυρο ότι δεν βρέθηκαν όλες οι τάξεις
Η μόνη αλλαγή σε σχεση με το 1ο τρίμηνο είναι η προσθηκη δυο εκπαιδευτικών.
Παρόλο που έκανα πολλές δοκιμές δεν έγινε δυνατή η επίλυση του προβλήματος.