Αποστολέας Θέμα: Γενικός σχολιασμός  (Αναγνώστηκε 14681 φορές)

dg69

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Όλα καλά, όλα ανθηρά
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #90 στις: 02 Ιούλ 2014, 12:14:21 μμ »
Εχει γίνει σε βαθμολογικό πέρυσι. Ενας γονιός έκανε αίτηση στο Υπουργείο Παιδείας ότι η βαθμολογία ήταν λάθος. Στη διαδικασία αυτή που περιέγραψα έχει άμεση σχέση το Υπουργείο.  Δεν γνωρίζω άλλες λεπτομέρειες

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3164
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #91 στις: 02 Ιούλ 2014, 12:34:59 μμ »
Κοίτα αυτό μπορεί να γίνει αν υπάρχει λάθος στο πέρασμα, δηλαδή άλλο έχει περαστεί στο καρτελάκι και άλλο στην ηλεκτρονική κατάσταση. Όλα τα άλλα λάθη τα πιάνουν στο πέρασμα.
Λάθος που αφορά τη διαδικασία της βαθμολόγησης δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει.
Τα μόνα λάθη είναι στο πέρασμα που δεν τους ξέφυγαν στην αντιπαραβολή στο βαθμολογικό.
Ο βαθμολογητής τελειώνει μόλις παραδώσει το πακέτο του και τέρμα.

Εχει γίνει σε βαθμολογικό πέρυσι. Ενας γονιός έκανε αίτηση στο Υπουργείο Παιδείας ότι η βαθμολογία ήταν λάθος. Στη διαδικασία αυτή που περιέγραψα έχει άμεση σχέση το Υπουργείο.  Δεν γνωρίζω άλλες λεπτομέρειες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

kpde

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 85
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #92 στις: 02 Ιούλ 2014, 01:26:57 μμ »
Στο σχολείο μου οι ΜΟ στα μαθήματα κατεύθυνσης είναι:

ΜαθΚ:   08.8
ΦυσΚ:   06.4
ΑΟΔΕ:   16.0
ΑΕΠΠ:   11.0


Και η κατανομή των βαθμών στο μάθημά μας (σε σύνολο 76 μαθητών) είναι :

00.0-04.9      13
05.0-09.9      15
10.0-14.9      27
15.0-17.9      14
18.0-20.0      7

Κανονική μου φαίνεται η "καμπάνα" έστω και αν οι αριστούχοι είναι λίγοι.

Μια τέτοια καμπάνα δεν είναι το "ζητούμενο" σε μια τέτοια εξέταση;


petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2223
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #93 στις: 02 Ιούλ 2014, 01:38:55 μμ »
Στο σχολείο μου οι ΜΟ στα μαθήματα κατεύθυνσης είναι:

ΜαθΚ:   08.8
ΦυσΚ:   06.4
ΑΟΔΕ:   16.0
ΑΕΠΠ:   11.0

Αυτό που θα πρέπει να απαιτήσουμε πέρα από το να μπούμε στις Πανελλαδικές είναι να είμαστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μάθημα βαρύτητας σε κάποιες σχολές. Κατάντησε κουραστικό να είμαστε το τελευταίο μάθημα σε ενδιαφέρον από τα παιδιά γιατί Μαθηματικά και Φυσική είναι βαρύτητας και το ΑΟΔΕ γελοίο.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dg69

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Όλα καλά, όλα ανθηρά
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #94 στις: 03 Ιούλ 2014, 05:22:58 μμ »
Επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες που είχαμε για το πως γράψανε οι μαθητές στη ΑΕΠΠ:
8,36% από 13,14% (το 2013) από 18 και πάνω. Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε πόσοι έγραψαν από 19 και πάνω. Υποθέτω λίγοι. 

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2223
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #95 στις: 03 Ιούλ 2014, 06:17:52 μμ »
27% αριστούχοι στην Χημεία στα υποτιθέμενα δύσκολα θέματα!!!
Καταλαβαίνετε ότι τώρα θα γυρίσει το τροπάριο. Από εκεί που έλεγαν ότι όλοι θα επιλέγουν Πληροφορική γιατί είναι πιο εύκολο, τώρα θα λένε ότι καλώς καταργείται ένα τόσο δύσκολο μάθημα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 618
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #96 στις: 06 Ιούλ 2014, 02:56:16 πμ »
Από τα στατιστικά που δημοσίευσαν πριν λίγες ημέρες αν δεν κάνω λάθος διπλασιάστηκε (περίπου) το ποσοστό των αριστούχων (18-20) στη Φυσική Κατεύθυνσης.
Δεν μπορώ να θυμηθώ χρονιά με τόσο μεγάλα ποσοστά αριστούχων.

https://www.dropbox.com/sh/4bbsi9rx7ad7wvc/AACyjOAG3rMIbeRGDYiphN0sa
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science