Αποστολέας Θέμα: Συγκέντρωση στοιχείων βαθμολόγησης για στατιστική επεξεργασία  (Αναγνώστηκε 1703 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Αγαπητοί συνάδελφοι - βαθμολογητές,

όσο ακόμα ασχολούμαστε με την αξιολόγηση των γραπτών των μαθητών στις φετινές γενικές εξετάσεις, έχουμε τη δυνατότητα να συγκεντρώσουμε έναν ικανό αριθμό στοιχείων με στόχο τη συνολική αξιολόγηση των επιδόσεων και την εξαγωγή συμπερασμάτων που θα μας βοηθήσουν στη διδασκαλία τη νέα σχολική χρονιά
Από πέρισυ έχω αρχίσει και εφαρμόζω ένα σύστημα καταγραφής των επιδόσεων των μαθητών σε συνεργασία με τους βαθμολογητές του ΒΚ μου.
 
Δίνω (και) σε ηλεκτρονική μορφή το φύλλο (πινακάκι) καταγραφής της βαθμολογίας ανά ερώτημα και εκείνοι αντιγράφουν εκεί τα στοιχεία από τα χειρόγραφα έντυπα που χρησιμοποιούν κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών.  Στη συνέχεια συγκεντρώνω όλα τα αρχεία που μου στέλνουν και τα ενσωματώνω σε ένα κοινό το οποίο και στέλνω σε όλους στο τέλος της διαδικασίας ώστε να μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του.
 
Μπορεί ο καθένας από εσάς να κάνει το ίδιο για τα γραπτά του, οπότε και θα έχουμε σαφώς περισσότερα χρήσιμα στοιχεία στα χέρια μας.  Όποιος λοιπόν θέλει να βοηθήσει σε αυτή την προσπάθεια μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ηλεκτρονικά (a.fanikos@computer.org) για να του στείλω το φύλλο excel, να το συμπληρώσει με τα στοιχεία και να το επιστρέψει
 
Προσωπικά προσφέρομαι να αναλάβω τη συγκέντρωση σε δεύτερο επίπεδο των στοιχείων ώστε να τα συνεννώσω και να τα επανα-διανείμω στους υπόλοιπους.
 
Το τελικό παράγωγο θα είναι στη διάθεση όλων.
 
Καλή δύναμη για τη συνέχεια,
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)