ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Empire

Συγγνώμη αλλά η συγκεκριμένη ανακοίνωση της ΕΠΕ-> http://www.esos.gr/arthra/34995/protaseis-gia-tin-eisagogi-toy-mathimatos-tis-pliroforikis-os-panelladika-exetazomeno είναι ίσως ότι πιο τεκμηριωμένο και με σοβαρή επιχειρηματολογία έχω διαβάσει....γνώμη μου πάντα.

thana$i$

Πηγαίνετε συνάδερφοι να συζητήσετε με την ΕΕΧ. Η ΕΕΧ μας αγαπάει. Σαν φίλοι ήρθανε.

Atenes

Παράθεση από: Atenes στις 29 Σεπ 2014, 09:00:47 ΠΜ
προφανώς και χρειάζεται η ΕΠΕ.
είναι η μόνη που μπορεί να συνεννοηθεί με την ΕΕΧ καθώς και οι δυο ειναι καθαρές, μη καθηγητικές ενώσεις, που βγάζουν ανακοινώσεις εκτός τόπου και χρόνου και "εκφράζουν" τα μέλη τους.

Gnirut

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Σεπ 2014, 01:56:53 ΜΜ
Και γιατί καλεί την ΕΠΕ και όχι την ΠΕΚΑΠ;

Γιατί είναι έξυπνοι. Γνωρίζουν ότι είμαστε διασπασμένοι και διάλεξαν να κάνουν διάλογο με αυτόν που δρα πιο διασπαστικά από όλες τις οργανώσεις πληροφορικών.

Atenes

Είναι φανερό από τα γραφόμενά σε διάφορα φόρουμ ότι προσπαθούν να διασπάσουν με την κίνησή τους.
Ας ελπίσουμε ότι αυτοί θα ψαρέψουν σε θολά νερά και θα υπάρξει η σωστή συνέχεια

Empire

#2075
Καλά παιδιά μην κινδυνολογούμε.
Πρώτα απ'όλα η τελευταία ανακοίνωση της ΕΠΕ μόνο διασπαστικά δεν λειτουργεί....μην υπερβάλλουμε.Αντιθέτως είναι ότι πιο τεκμηριωμένο έχω διαβάσει(όπως προανέφερα.....κατ'εμέ πάντα).
ΚΑΝΕΙΣ δεν πρέπει στο συγκεκριμένο timing να συζητήσει με την ΕΕΧ....ΚΑΝΕΙΣ.....όχι μετά την λυσσαλέα/κατάπτυστη/"βρώμικη" επίθεση/αντιμετώπιση που είχαμε ως κλάδος απο την πλευρά τους 1 χρόνο τώρα που ξεκίνησε σε "συνεργασία" με τον πλέον  ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ υπουργό παιδείας ever Αρβανιτόπουλο του οποίου το έκτρωμα "νέο λύκειο" μας πήγαινε δεκαετίες πίσω και "άδειασε" ουσιαστικά ο νυν υπουργός παιδείας με συνοπτικές διαδικασίες,όπως θα έκανε δλδ και κάθε νοήμων/λογικός άνθρωπος.
Φτάσαμε μάλιστα σε σημείο να συζητάμε τ'αυτονόητα εν έτη 2014 όταν στις σύγχρονες χώρες με πρόσφατο παράδειγμα τον ίδιο τον πρόεδρο των ΗΠΑ σε διάγγελμα του ν'αναφέρεται στην αναγκαιότητα/σπουδαιότητα της επιστήμης υπολογιστών και στο πόσο σημαντικό πλέον είναι το code....και "εδώ στον πλανήτη Ελλάδα" απλά "ουγκ".....τι να σχολιάσω περαιτέρω!!!!
Οι 2 ενώσεις ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ μια χαρά μπορούν να δράσουν απο κοινού και αυτό πρέπει να γίνει άμεσα γιατί μόνο θετικά αποτελέσματα θα αποφέρει αυτή η συνεργασία.Εγώ τουλάχιστον δεν είδα ουσιαστικές διαφορές στις ανακοινώσεις τους στα βασικά ζητήματα που μας αφορούν.Ελπίζω μάλιστα στο άμεσο μέλλον να υπάρξει μια και μόνο ένωση που θα εκπροσωπει τον κλάδο!!!!

fof

Πρέπει η Πληροφορική να είναι εξεταζόμενο μάθημα;

https://drive.google.com/file/d/0B4550y5SvJsINThIOE1FMWhtcG8/view?pli=1

Eri


anergospliroforikos


tdrivas

Πλέον και στο site της εφημερίδας. Μπράβο στα παιδιά, διαδώστε το:

http://www.efsyn.gr/?p=239201
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

andrika

Πολλα συγχαρητηριά για το αρθρο. Απο τα καλυτερα που εχω διαβάσει. Ομως απο το υπουργείο ακούγεται τιποτα η ηταν ενα πυροτέχνημα;

dpa2006

Συγχαρητήρια για το άρθρο!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

petrosp13

http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/usa_scientists1.pdf

ΠαράθεσηΗ    επιστήμη    της    Πληροφορικής,    η    οποία    είναι    σημαντική    και    ταχύτατα    εξελισσόμενη,   
οφείλει    να    παρέχει    στο    σύνολο    του    μαθητικού    πληθυσμού    ψηφιακό    εγγραμματισμό,   
δηλαδή    ευχέρεια    στη    χρήση    των    εφαρμογών    της    Πληροφορικής,    και    για    ένα    πολύ   
περιορισμένο    αριθμό    ειδικών    σχολών    γνώσεις    προγραμματισμού,    και    σε    καμία   
περίπτωση   κατά   την   εκτίμησή   μας   δεν   μπορεί   να   αντικαταστήσει   τη   βασική   Επιστήμη   
της    Χημείας.    Το    επιχείρημα    περί    ανάπτυξης    της    αλγοριθμικής    σκέψης,    το    οποίο    έχει   
κάποια    βάση    για    Εκπαιδευτικά    συστήματα    με    πολύ    χαμηλό    επίπεδο    Μαθηματικών,   
στην    Ελλάδα,    που    τα    Μαθηματικά    διδάσκονται    και    εξετάζονται    σε    πολύ    υψηλό   
επίπεδο,   δεν   έχει   αντίκρισμα.

Καθηγητές Χημείας από την Αμερική και δεν αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της Αλγοριθμικής και της Πληροφορικής σήμερα, δεν γνωρίζουν καν την διαφορά με τον ψηφιακό εγγραματισμό
Ακόμα και το επιχείρημα για τα μαθηματικά έχει εκφραστεί από μια γνωστή φωνούλα τελευταία και αδυνατώ να πιστέψω ότι οι καθηγητές αυτοί απλά υπέγραψαν το κείμενο χωρίς να το διαβάσουν
Έβαλαν καθηγητές από την Αμερική να αναφερθούν στην χρησιμότητα της Πληροφορικής και τον τρόπο εισαγωγής της στις πανελλαδικές εξετάσεις
Άμεση αναφορά στην Πληροφορική και όχι απλά δικαιολόγηση της αξίας της Χημείας
Πού έχουν φτάσει οι άνθρωποι;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

#2083
Παράθεση από: Vasilis  Vasiliou,K.C.  Nicolaou, Anastasios  Tsonis,Harry  Ischiropoulos,George  K  Michalopoulos, Panagiotis  A.  Tsonis
Η    επιστήμη    της    Πληροφορικής,    η    οποία    είναι    σημαντική    και    ταχύτατα    εξελισσόμενη,   
οφείλει    να    παρέχει    στο    σύνολο    του    μαθητικού    πληθυσμού    ψηφιακό    εγγραμματισμό,   
δηλαδή    ευχέρεια    στη    χρήση    των    εφαρμογών    της    Πληροφορικής,    και    για    ένα    πολύ   
περιορισμένο    αριθμό    ειδικών    σχολών    γνώσεις    προγραμματισμού
,    και    σε    καμία   
περίπτωση   κατά   την   εκτίμησή   μας   δεν   μπορεί   να   αντικαταστήσει   τη   βασική   Επιστήμη   
της    Χημείας.    Το    επιχείρημα    περί    ανάπτυξης    της    αλγοριθμικής    σκέψης,    το    οποίο    έχει   
κάποια    βάση    για    Εκπαιδευτικά    συστήματα    με    πολύ    χαμηλό    επίπεδο    Μαθηματικών,   
στην    Ελλάδα,    που    τα    Μαθηματικά    διδάσκονται    και    εξετάζονται    σε    πολύ    υψηλό   
επίπεδο,   δεν   έχει   αντίκρισμα.

Είναι προφανές ότι κάποιοι, ακόμα και στην αμερική, αισθάνονται την ανάσα του IBM Dr. Watson και έχουν αρχίσει να ανησυχούν. Ανησυχήστε όλοι εσείς των ιατρο-χημικο-βιολογικών επαγγελμάτων. Η πληροφορική έρχεται να σας αντικαταστήσει!  Θα κάνουμε γνωστό στον κόσμο ότι οι περισσότεροι από εσάς, στην καθημερινή σας εργασία, είσαστε χειριστές κουμπιών πανάκριβων μηχανημάτων και προγραμμάτων που κατασκεύασαν λαμπροί επιστήμονες του χώρου σας σε συνεργασία με πληροφορικούς. Οι περισσότεροι από εσάς των ιατρο-χημικο-βιολογικών επαγγελμάτων, πουλάτε επιστημονηλίκι και πληρώνεστε για να πατάτε κουμπία, ενώ στην πραγματικότητα ελάχιστη πραγματική επιστημονική δουλειά κάνετε.  Και μετά από εσάς έρχεται και η σειρά των οικονομολόγων και του τραπεζικού κατεστημένου, με το "bitcoin" του μέλλοντος....

Όποιος επιζητεί "για ένα πολύ περιορισμένο αριθμό ειδικών σχολών γνώσεις προγραμματισμού" μήπως έχει σκοπό να μην καταλαβαίνει ο πολύς ο κόσμος τι κάνουν τα πανάκριβα αυτά μηχανήματα που χειρίζονται κάποιοι "ειδικοί"; Μήπως σκοπό έχει να μην μπορεί ο πολύς ο κόσμος να ελέγξει  την βαθύτερη εσωτερική λειτουργία τους και κατά πόσο αυτή σέβεται τις συνταγματικές ελευθερίες μας; Μήπως σκοπό έχει να μην μπορεί ο πολύς ο κόσμος να κατασκευάσει τέτοια μηχανήματα, και έτσι να εξακολουθεί να είναι εξαρτώμενος από αυτούς που τα κατασκευάζουν;

Αντίθετα εμείς λέμε ότι στο μέλλον όλοι θα πρέπει να ξέρουν να προγραμματίζουν και να διαβάζουν κώδικα, όπως σήμερα όλοι ξέρουν ανάγνωση και γραφή. Γιατί θεωρούμε αυτή την δεξιότητα βασικότατη για να διασφαλιστεί η ελευθερία ενός λαού, απέναντι σε όλους όσους κατασκευάζουν μηχανήματα για να τον υποδουλώσουν.

Gnirut

Γράφει λοιπόν στην ανοικτή επιστολή του ο καθηγητής Χημείας του Yale κ. Βασιλείου:
"...Δεν είναι άξιο απορίας ότι τα πιο πρόσφατα βραβεία Νόμπελ Χημείας αφορούν πρωτεΐνες και νουκλεΐκά  οξέα..."

Πάμε λοιπόν π.χ. στα βραβεία Νόμπελ Χημείας του 2013, όπου στις επιστημονικές πληροφορίες πάνω στο θέμα "Development of multiscale models for complex chemical systems" που βραβεύτηκε διαβάζουμε:

"...The goal was to study molecules similar to retinal. This chromophore, responsible for animal vision, had attracted Karplus attention. Partly based on the ideas presented by Honig and Karplus [14], Karplus and Warshel constructed a computer program that could calculate the π-electron spectra and the vibration spectra of a number of planar molecules with excellent results..."

http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/chemistry/laureates/2013/advanced-chemistryprize2013.pdf

Τι άλλο να προσθέσουμε και να επισημάνουμε πλέον σχετικά με την χρησιμότητα της πληροφορικής σε όλες τις επιστήμες, βασικές και μη.

Είναι απορίας άξιο πως ένας επιστήμονας αναγνωρισμένης αξίας όπως ο καθηγητής κ. Βασιλείου ακούσια ή εκούσια φαίνεται να αγνοεί αυτό το γεγονός.