ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

#2055
Μετά από τόσο υβρεολόγιο για
-συντεχνία της Πληροφορικής
-δευτερεύουσα επιστήμη
-ειδικό μάθημα
-εύκολο έως γελοίο μάθημα Πληροφορικής
-ακόμα και για παπαγαλίστικο μάθημα Πληροφορικής
-"ρουσφέτια" του Υπουργού στους "αυλικούς" του
-μη εξέταση της Πληροφορικής σε κανένα σύστημα παγκοσμίως

Μετά από τόσες υποδείξεις για
-το πώς και πού θα πρέπει να εισαχθεί η Πληροφορική στις Πανελλαδικές εξετάσεις
-το αντικείμενο του πανελλαδικού μαθήματος Πληροφορικής
-την δυσκολία που πρέπει να έχει το μάθημα Πληροφορικής
-το ότι ο νέος νόμος είναι προϊόν 5ετούς (!!!) διαλόγου
-τις 180 φανταστικές σχολές που απαιτούν γνώσεις Χημείας
-τις αυστηρά 33 σχολές που η Πληροφορική είναι απαιτούμενη

Τώρα καλείτε τις ενώσεις σε διάλογο;
Επειδή ο υπουργός πήρε την απόφαση για το αυτονόητο τεχνολογικό πεδίο και δεν θα έχετε όλους του μαθητές;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: Atenes στις 30 Σεπ 2014, 01:13:18 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/35046/i-enosi-himikon-kalei-se-dialogo-tis-enoseis-pliroforikon-mathimatikon-fysikon-kai




Ο μαθηματικος να δινει Χημεια, μπεεεε
Μου αρέσει. Να βγουν κάποιοι από το καβούκι τους. Να πάρουν θέση. Να μας πουν που στέλνουν τους φοιτητές τους κατα δεκάδες για μεταπτυχιακά επαγγελματικής αποκατάστασης; Σε ποιο τμήμα;

Gnirut

Παράθεση από: seibei στις 30 Σεπ 2014, 01:31:28 ΜΜ
Τί δεν καταλαβαίνω;
Εβαλα μερικά bold στην ανάλυσή σου...
Αυτα που περιγράφεις δεν είναι μια επιτυχία που όλοι περιμένουμε, ο Αρμαγεδδών του κλάδου είναι...

"Σίγουρα η ύπαρξη σοβαρού (6ωρου;) πανελλαδικού μαθήματος είναι μεγάλο ΣΥΝ. Αλλά"...

(δεν μπορώ να στο εξηγήσω περισσότερο...)

chem

Γιατί βλέπετε με καχυποψία την πρόταση της ΕΕΧ?
Στα αδιέξοδο που βρίσκεται το (νεο) εξεταστικό σύστημα η κοινη συναντηση των Ενωσεων ειναι η καλύτερη και η πιο ουσιαστική πρόταση. Εκαι μπορει να γινει επισημα ο διαλογος και η καταθεση προτασεων, Ισως να βρεθει και η κοινη συνισταμενη.
Την λυση δεν θα την δωσουμε ουτε απο τα φορουμ, ουτα απο τα διάφορα εκπαιδευτικα σαιτ.

petrosp13

Τι δεν κατάλαβες από αυτά που έγραψα πιο πάνω;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kadafi

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Σεπ 2014, 01:33:07 ΜΜ
Μετά από τόσο υβρεολόγιο για
-συντεχνία της Πληροφορικής
-δευτερεύουσα επιστήμη
-ειδικό μάθημα
-εύκολο έως γελοίο μάθημα Πληροφορικής
-ακόμα και για παπαγαλίστικο μάθημα Πληροφορικής
-"ρουσφέτια" του Υπουργού στους "αυλικούς" του
-μη εξέταση της Πληροφορικής σε κανένα σύστημα παγκοσμίως

Μετά από τόσες υποδείξεις για
-το πώς και πού θα πρέπει να εισαχθεί η Πληροφορική στις Πανελλαδικές εξετάσεις
-το αντικείμενο του πανελλαδικού μαθήματος Πληροφορικής
-την δυσκολία που πρέπει να έχει το μάθημα Πληροφορικής
-το ότι ο νέος νόμος είναι προϊόν 5ετούς (!!!) διαλόγου
-τις 180 φανταστικές σχολές που απαιτούν γνώσεις Χημείας
-τις αυστηρά 33 σχολές που η Πληροφορική είναι απαιτούμενη

Τώρα καλείτε τις ενώσεις σε διάλογο;
Επειδή ο υπουργός πήρε την απόφαση για το αυτονόητο τεχνολογικό πεδίο;;


... και όλα αυτά δεν έχουν ειπωθεί (μόνο) από κάποιους Χημικούς που έγραφαν σε φόρουμ ή σχολίαζαν σε διάφορες σελίδες.
Έχουν ειπωθεί από την επίσημη ένωση των Χημικών, από την ΕΕΧ.
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

petrosp13

Και γιατί καλεί την ΕΠΕ και όχι την ΠΕΚΑΠ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kadafi

Παράθεση από: chem στις 30 Σεπ 2014, 01:51:46 ΜΜ
Γιατί βλέπετε με καχυποψία την πρόταση της ΕΕΧ?
Στα αδιέξοδο που βρίσκεται το (νεο) εξεταστικό σύστημα η κοινη συναντηση των Ενωσεων ειναι η καλύτερη και η πιο ουσιαστική πρόταση. Εκαι μπορει να γινει επισημα ο διαλογος και η καταθεση προτασεων, Ισως να βρεθει και η κοινη συνισταμενη.
Την λυση δεν θα την δωσουμε ουτε απο τα φορουμ, ουτα απο τα διάφορα εκπαιδευτικα σαιτ.

Φίλε chem οι ενώσεις που μας εκπροσωπούν δεν γράφουν σε σάιτ, ούτε σε φόρουμ... βγάζουν επίσημες ανακοινώσεις.
Οι ανακοινώσεις της ΕΕΧ για τον κλάδο και την επιστήμη της Πληροφορικής  λοιπόν ήταν κατάτπυστες και εμετικές! Αυτό λέμε...
Ο διάλογος σίγουρα είναι επιθυμητός αλλά θα πρέπει να δημιουργείται και ένα κλίμα σεβασμού και αλληλοεκτίμησης   
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Σεπ 2014, 01:56:53 ΜΜ
Και γιατί καλεί την ΕΠΕ και όχι την ΠΕΚΑΠ;

Από τη στιγμή που όποιος θέλει βγαίνει και λέει ότι μας εκπροσωπεί, κι αυτοί με τη σειρά τους διαλέγουν όποιον θέλουν για να κάνουν διάλογο!

chem

Αν εσυ θεωρεις τις ανακοινωσεις της ΕΕΧ καταπτυστες και εμετικές το ιδιο θα μπορουσα να υποστηριξω κι εγω για τις ανακοινωσεις της ΕΠΕ.. Δεν νομίζω όμως οτι τετεια σχόλια προάγουν τον διάλογο.
Τώρα γιατι καλεί την ΕΠΕ κι όχι την ΠΕΚΑΠ δεν μπορώ να απαντήσω.. Ουσιαστικά δεν γνωρίζω τις διαφορές των 2 ενώσεων για να πάρω θέση..

seibei

Απο: http://www.tomease.phys.uoa.gr/metaptyxiakes-spoydes/diatmhmatiko-programma-metapptyxiakon-spoydon.html

Η οργάνωση του ΔΠΜΣ είχε ωριμάσει μεταξύ των μελών ΔΕΠ των Τμημάτων Φυσικής και Πληροφορικής κυρίως λόγω:
A) Της ενεργού συμμετοχής τους:
1. στην αναπροσαρμογή και στη λειτουργία των μεταπτυχιακών επαγγελματικών Ενδεικτικών του Τμήματος Φυσικής. Σημειώνεται ότι ο αρχικός πυρήνας των μελών ΔΕΠ του Τμήματος Πληροφορικής προήλθε από την κατάτμηση των Τμημάτων Φυσικής και Μαθηματικών και τη δημιουργία του Τμήματος Πληροφορικής το 1989,
2. στον πρόσφατο σχεδιασμό του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών τόσο του Τμήματος Φυσικής όσο και του Τμήματος Πληροφορικής.
B) Της σημαντικής συμμετοχής τους σε μεγάλα Εθνικά και Ευρωπαϊκά έργα Έρευνας και Ανάπτυξης.
Γ) Της διεθνούς εμπειρίας τους δεδομένου ότι πολλά μέλη ΔΕΠ των Τμημάτων έχουν εργαστεί σε Ερευνητικά Ιδρύματα και Πανεπιστήμια του Εξωτερικού.
Δ) Της επίβλεψης πλήθους Διδακτορικών Διατριβών.


Στο κάλεσμα της ΕΕΧ ας παραστούν και μέλη ΔΕΠ από Μαθηματικό, Φυσικό και Πληροφορική. Θα έχει ενδιαφέρον...

Βλέπω επίσης ότι το τμήμα Χημείας του ΕΚΠΑ δεν συμμετέχει σε κανένα διατμηματικό ΜΔΕ ούτε με το Μαθηματικό ούτε με το Φυσικό!
Αντιθέτως υπάρχουν 2 ΜΔΕ και με τμήματα Πληροφορικής-Μαθηματικών, και άλλα 2 ΜΔΕ με τμήματα Πληροφορικής-Φυσικής.

Μήπως να το ξανασκεφτούν στην ένωση για αυτό το κάλεσμα; Μήπως χάσουν και τα "σίγουρα";

Όσο για αυτά που λες Πέτρο έχεις πολύ δίκιο.

petrosp13

Παράθεση από: chem στις 30 Σεπ 2014, 02:09:12 ΜΜ
Αν εσυ θεωρεις τις ανακοινωσεις της ΕΕΧ καταπτυστες και εμετικές το ιδιο θα μπορουσα να υποστηριξω κι εγω για τις ανακοινωσεις της ΕΠΕ.. Δεν νομίζω όμως οτι τετεια σχόλια προάγουν τον διάλογο.
Τώρα γιατι καλεί την ΕΠΕ κι όχι την ΠΕΚΑΠ δεν μπορώ να απαντήσω.. Ουσιαστικά δεν γνωρίζω τις διαφορές των 2 ενώσεων για να πάρω θέση..

Να σου κάνω άλλη μια ερώτηση που δεν θα έχεις απάντηση
Γιατί τώρα;
Γιατί όχι πέρσι;
Γιατί όχι πριν 2 βδομάδες;

Ξέρεις καλά γιατί

Και ξέρεις τι θα θέλουν να συζητήσουν
Τα 5 εξεταζόμενα μαθήματα (4+1) για να μην χάσουν τον κόσμο
Αυτά που λέει ο Τσιωτάκης δηλαδή από πέρσι και δεν ακούγεται

Και θα το παρουσιάσουν για δική τους ιδέα για το καλό των παιδιών

ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: chem στις 30 Σεπ 2014, 02:09:12 ΜΜ
Αν εσυ θεωρεις τις ανακοινωσεις της ΕΕΧ καταπτυστες και εμετικές το ιδιο θα μπορουσα να υποστηριξω κι εγω για τις ανακοινωσεις της ΕΠΕ.. Δεν νομίζω όμως οτι τετεια σχόλια προάγουν τον διάλογο.
Τώρα γιατι καλεί την ΕΠΕ κι όχι την ΠΕΚΑΠ δεν μπορώ να απαντήσω.. Ουσιαστικά δεν γνωρίζω τις διαφορές των 2 ενώσεων για να πάρω θέση..
Θα μπορούσες αλλά δεν μπορείς!

merlin

Είναι η πρώτη φορά που αφιερώνω τραγούδι σε άντρα, αλλά μιας και ο φίλος μου ο Τάσος έκανε την αρχή, θα ήταν αγένεια να μην του ανταποδώσω...
Υποσχέθηκα να μην ξαναγράψω στο αντίστοιχο τόπικ του φόρουμ των συναδέλφων, οπότε Τάσο αν με διαβάζεις...

http://www.youtube.com/watch?v=AMnqAK79ECc

Αφιερωμένο αποκλειστικά σε σένα...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Παναγιώτης Καραγεώργος

Η σημερινή εφημερίδα των συντακτών φιλοξενεί άρθρο, σε ολοσέλιδη καταχώριση στη σελίδα 39, του Παναγιώτη Τσιωτάκη και της Φωτεινής Τσιαβαλά με τίτλο "Πρέπει η Πληροφορική να είναι εξεταζόμενο μάθημα;"