ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Θέτω μία ερώτηση ή προβληματισμό  σε όλους μας . Για τους υποψήφιους των οικονομικών σχολών τι προβλέπεται έως τώρα ; θα εξετάζονται με την Χημεία ή την πληροφορική;

και στο φινάλε  αν εξετάζονται με την Χημεία, πότε αυτοί θα ξανακάνουν χημεία ( σε ποιο εξάμηνο σπουδών τους)σε σχολές καθαρά οικονομικές; Έχει κάποιος να πει μια απάντηση ;


Σας ευχαριστώ περιμένω απαντήσεις.
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Οι Οικονομικές σχολές είναι ξεχωριστό πεδίο άλλης κατεύθυνσης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Το γνωρίζω συνάδελφε και σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Όμως οι εν λόγω υποψήφιοι οικονομικών σπουδών δεν έχουν ανάγκη βασικών γνώσεων προγραμματισμού . Πρέπει να μας απασχολεί αυτό ή όχι.
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Αν το αναφέρουμε και αυτό στην παρούσα φάση, νομίζω ότι θα γίνει διαδικτυακός πυρηνικός πόλεμος...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Κι όμως, η πληροφορική είναι πολύ βασική  για τα οικονομικά. Πάρα πολύ βασική. Σε σε κάθε περίπτωση απείρως
βασικότερη και χρησιμότερη από μαθήματα τύπου κοινωνιολογία κτλ.
Δηλαδή ρωτάω, ποιος είναι καταλληλότερος να σπουδάσει οικονομικά, αυτός που έχει προετοιμαστεί σε μαθηματικά-κοινωνιολογία
ή ο αντίστοιχος σε μαθηματικά-πληροφορική;
Δείτε για Ασοεε

Σχολή Οικονομικών Επιστημών (School of Economic Sciences) στην οποία εντάσσονται τα Τμήματα:

Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών
Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης

Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων (School of Business) στην οποία εντάσσονται τα Τμήματα:

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας


Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας (School of Information Sciences and Technology) στην οποία εντάσσονται τα Τμήματα:

Τμήμα Πληροφορικής
Τμήμα Στατιστικής

Νομίζω υπήρξε ένα σχέδιο με Πληροφοριακά Συστήματα για τις οικονομικές σχολές που έμεινε σχέδιο για να έχουν μαθήματα οι του Παντείου...

seibei

Παράθεση από: ΣΧΟΙΝΑΣ  ΚΩΣΤΑΣ στις 21 Σεπ 2014, 01:48:51 ΜΜ
Το γνωρίζω συνάδελφε και σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Όμως οι εν λόγω υποψήφιοι οικονομικών σπουδών δεν έχουν ανάγκη βασικών γνώσεων προγραμματισμού . Πρέπει να μας απασχολεί αυτό ή όχι.

Οσοι κάνουν καριέρες στα οικονομικά πχ στο Σίτυ του Λονδίνου ή σε αντίστοιχα χρηματιστηριακά κέντρα στον κόσμο
δουλευον κατά βάση ως προγραμματιστές.
Μοντελοποίηση και προσομοίωση κάνουν σε διάφορες γλώσσες προγραμματισμού.
Αλλά που να τα πεις αυτά; Στους συνταξιούχους αρχαιολόγους...;

gkatsion

#1731
Παράθεση από: petrosp13 στις 21 Σεπ 2014, 02:00:40 ΜΜ
Αν το αναφέρουμε και αυτό στην παρούσα φάση, νομίζω ότι θα γίνει διαδικτυακός πυρηνικός πόλεμος...

Πρώτον θα αναφερθώ στο σχόλιο του Πέτρου, λέγοντας πως αυτή η σκέψη να ξέρεις Πέτρο ότι υπάρχει όχι μόνο σε εμάς
αλλά και στους οικονομολόγους. Σε επικοινωνία σε τυχαία συνάντηση που είχα με έναν οικονομολόγο μέλος
της επιτροπής εξετάσεων τους, και μέλος της δικής του ενώσεως, μου ανέφερε πως η πρόταση που έκανε
στο υπουργείο η ένωση τους περιλάμβανε ανάμεσα σε άλλα και τα παρακάτω:

1) Να υπάρχει ίσως κάποιο μάθημα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πολύ πιο καλογραμμένο από το υπάρχον)
2) Αν σε περίπτωση υπάρξει περίπτωση 5ου μαθήματος για κάποιους τομείς-σχολές, τα παιδιά να δίνουν Πληροφορική, η οποία μετά τα Μαθηματικά, Οικονομία, Διοίκηση είναι απαραίτητη στο μεγαλύτερο ποσοστό των χρηματο-οικονομικό-διοικητικο είδος τμημάτων.

Μάλιστα μου ανέφερε πως όταν το έμαθαν οι των δικών μας ενώσεων τους άρεσε πολύ ως προοπτική, και δεν το περίμεναν.

Τι να πω, εύχομαι τα καλύτερα για αύριο αλλά και για το μέλλον!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

Στα διάφορα φόρουμ υπήρξε και ένα πολύ άσχημο ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ, που ήταν αντισυναδελφικό και απαράδεκτο.

Μας ρωτούν λοιπόν οι "συνάδελφοι" Χημικοί, πως θα διδάξουμε ένα μάθημα 6 ωρών, με εμβάθυνση και πολύ περισσότερη
και δυσκολότερη εξεταζόμενη ύλη από τώρα (υπόψιν τέτοια ύλη υπάρχει ήδη στο βιβλίο μας απλά δεν εξετάζεται),
γιατί λέει..... έχουμε στους κόλπους μας και τους παλιούς Πληροφορικούς που έκαναν απλά τα σεμινάρια, και οπότε
δεν θα μπορούν να διδάξουν το μάθημα. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ νοιάζονται βρε παιδιά....

Λες και σε όλες τις ειδικότητες δεν υπάρχουν καθηγητές που τα παιδιά παρακαλάνε να μην τους έχουν στην κατεύθυνση
γιατί πολύ απλά δεν είναι ΓΝΩΣΤΕΣ, ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΔΕΣ ή απλά δεν το έχουν.

Υ.Γ. κάποιος που δουλεύει με πάθος το αντικείμενο του για χρόνια, δεν απαγορεύεται να είναι καλός, αυτός που δεν είναι
δεν δίδασκε ούτε και τώρα τις περισσότερες φορές, ή προσπαθούσε συνεχώς να το αποφύγει.

Υ.Γ.2 πάντως κάποιες ατέλειες που έχουμε ως "νέος" σε σχέση με αυτούς κλάδος, τώρα που είναι σημαντικό τις θυμούνται όλες!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

petrosp13

O πόλεμος θα προκύψει γιατί η συντεχνία θεωρεί ότι στοχεύουμε να τους αποσπάσουμε όλο το πεδίο (!)
Φαντάσου να μάθουν ότι έχουμε βλέψεις και σε άλλο πεδίο
Ή φαντάσου να καταλάβουν ότι μπορούμε να μπούμε σε άλλο πεδίο..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: seibei στις 21 Σεπ 2014, 03:03:55 ΜΜ
Κι όμως, η πληροφορική είναι πολύ βασική  για τα οικονομικά. Πάρα πολύ βασική. Σε σε κάθε περίπτωση απείρως
βασικότερη και χρησιμότερη από μαθήματα τύπου κοινωνιολογία κτλ.
Δηλαδή ρωτάω, ποιος είναι καταλληλότερος να σπουδάσει οικονομικά, αυτός που έχει προετοιμαστεί σε μαθηματικά-κοινωνιολογία
ή ο αντίστοιχος σε μαθηματικά-πληροφορική;
Δείτε για Ασοεε

Σχολή Οικονομικών Επιστημών (School of Economic Sciences) στην οποία εντάσσονται τα Τμήματα:

Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών
Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης

Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων (School of Business) στην οποία εντάσσονται τα Τμήματα:

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας


Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας (School of Information Sciences and Technology) στην οποία εντάσσονται τα Τμήματα:

Τμήμα Πληροφορικής
Τμήμα Στατιστικής

Νομίζω υπήρξε ένα σχέδιο με Πληροφοριακά Συστήματα για τις οικονομικές σχολές που έμεινε σχέδιο για να έχουν μαθήματα οι του Παντείου...

Κύριοι. Δεν είχα κανένα σκοπό να ξαναγράψω στο forum σας, άλλωστε εδώ και ένα χρόνο δεν έχω αναρτήσει ούτε ένα μήνυμα. Είχα παρακαλέσει τότε να γίνει διαγραφή του λογαριασμού μου, πράγμα που δεν έγινε. Εφόσον λοιπόν παραμένει ο λογαριασμός μου στο Forum σας, δεν μπορώ να μην απαντήσω σε όλα αυτά τα εκτός πραγματικότητος που διαβάζω σήμερα εδώ μέσα.
Με ποιό δικαίωμα κύριοι στρέφεστε  εναντίον των οικονομικών μαθημάτων και της κοινωνιολογίας? Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να διατείνεστε ότι είστε οι πανεπιστήμονες που θα πρέπει να εξετάζεστε παντού? Από πού και ως πού βάλλετε και κατά της κατεύθυνσης οικονομικών-κοινωνικών-πολιτικών σπουδών? Επειδή συναντάτε αντίδραση στις θετικές σχολές από τους χημικούς? Πάτε καλά? Σκέφθεσθε λογικά όταν λέτε να βγεί η κοινωνιολογία και να μπει η πληροφορική απαραίτητη για την εισαγωγή στο ΕΠΕ οικονομικών-κοινωνικών και πολιτικών σπουδών? Δεν έχετε μάθει ότι η οικονομική επιστήμη, η κοινωνιολογία και η πολιτική επιστήμη καθώς και η ψυχολογία είναι κοινωνικές επιστήμες, αλληλένδετες, με αρκετούς πατέρες των επιστημών αυτών κοινούς? Τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά φαινόμενα είναι αλληλοκαλυπτόμενα και δε μπορεί το ένα φαινόμενο πχ το το οικονομικό να μελετηθεί χωρίς γνώσεις κοινωνιολογίας ή πολιτικής επιστήμης. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που οι τρεις επιστήμες, οικονομία, κοινωνιολογία και πολιτική επιστήμη από πέρυσι θα διδάσκονται ως ένα μάθημα στην Α και στη Β λυκείου με τον τίτλο <<πολιτική παιδεία>>. Αφήστε λοιπόν την κοινωνιολογία και την οικονομική επιστήμη ήσυχες και στρέψτε τα βέλη σας αλλού. Εγώ θα πρότεινα να στραφείτε προς τη θεωρητική κατεύθυνση και να απαιτήσετε ο υποψήφιος δικηγόρος να εξετάζετε στην πληροφορική....πώς αλλιώς ο άνθρωπος αυτός θα συντάσσει τις δικογραφίες στον υπολογιστή του?....Βλέπετε πού έχετε καταλήξει? στη λογική του παραλόγου...
Ντροπή σας!!!! και θέλετε να λέγεστε και συνάδελφοι....που πάτε να φάτε τη θέση της κοινωνιολογίς μετά από 20 χρόνια απαράδεκτου παραγκωνισμού της επιστήμης αυτής, να την καταργήσετε πάλι....Τολμήστε να ανοίξετε τέτοιο θέμα και να ξέρετε ότι όντως όπως προείπατε θα ανοίξει πυρηνικός διαδικτιακός και όχι μόνο, πόλεμος.
ΥΓ. Είδα ότι σε πολλές σχολές της θετικής κατεύθυνσης, όπως πχ χημικών μηχανικών και άλλες, υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών τους το μάθημα της κοινωνιολογίας. Άρα λοιπόν σύμφωνα με το δικό σας σκεπτικό, απαιτώ κι' εγώ να μπει ως ένα από τα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα γι' αυτές τις σχολές και το μάθημα <<βασικές αρχές κοινωνικών επιστημών>>...τί λέτε?

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 21 Σεπ 2014, 02:00:40 ΜΜ
Αν το αναφέρουμε και αυτό στην παρούσα φάση, νομίζω ότι θα γίνει διαδικτυακός πυρηνικός πόλεμος...
Για Ασοεε τα μαθήματα θα έπρεπε να είναι : Μαθηματικά, Οικονομία, Πληροφορική.

ΠΛΑΤΑΝ

Επειδή συνεχίζω να διαβάζω αυτά τα απαράδεκτα και το συνεχίζετε το θέμα, να ξέρετε ότι ήδη σπεύδω να ανημερώσω τον σύλλογό μου, όπως σίγουρα θα κάνουν και άλλοι κοινωνικοί και πολιτικοί επιστήμονες βλέποντας όλα αυτά τα απαράδεκτα και θα λάβετε λείαν συντόμως την δέουσα απάντηση.
Τί έγινε, δεν προχωράει τελικά το ζήτημα με τον παραγκωνισμό της χημείας, σας τα γυρισε ο υπουργός, ή έχουν μεγαλύτερες άκρες οι χημικοί και σήμερα στραφήκατε με τέτοιο ζήλο αλλού? Προσέξτε καλά σ' αυτά που λέτε και γράφετε....ΑΑΑΑ ξέχασα, γράψατε και για τις ιατρικές ότι είστε απαραίτητοι...Δηλ ο ουρολόγος μου για το πρόβλημά μου <<πέτρες στα νεφρά>> πρέπει να γνωρίζει αλγόριθμους για να με θεραπεύσει και όχι χημεία!!!! Πού φτάσαμε!!!! Ντροπή σας και πάλι, έλεος πιά!!!!

lxart

"........Τα μαθήματα των φυσικών επιστημών καλλιεργούν την κριτική τους σκέψη, ώστε να είναι σε θέση οι μαθητές να κατανοούν, συνεπώς να αξιολογούν και ενδεχομένως να δίνουν λύσεις σε θεμελιώδη ζητήματα της «ύπαρξής» τους που σχετίζονται τόσο με τον εξωτερικό τους κόσμο (φυσικός), όσο και με τον εσωτερικό τους (υγεία). Επίσης, συντελούν στο να λειτουργούν ελεύθερα και δημιουργικά μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι, σεβόμενοι το περιβάλλον που ζούνε και να καθίστανται σταδιακά υπεύθυνοι καταναλωτές και ενεργοί πολίτες, απώτερος στόχος κάθε επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος."

1. Θα έπρεπε να προσθέσει η ΕΕΧ Κρήτης (ποιος;) - και είναι μεγάλη παράλειψη της - επίσης ότι είναι διαπιστωμένο πως βοηθούν στην αντιμετώπιση της σχιζοφρένειας, της ηπατίτιδας Β και διάφορων μορφών καρκίνου. Ακόμη βοηθούν ώστε να γίνει ο  μαθητής υπεύθυνο άτομο χρήσιμο για τους διπλανούς του και για όλη την κοινωνία.

"....γνωρίζετε πολύ καλά ότι η κατάσταση αυτή, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, είναι προβληματική και το μάθημα της Πληροφορικής έχει υποβαθμιστεί στη συνείδηση των μαθητών, χωρίς να δείχνουν ότι ενοχλούνται οι διδάσκοντες. Είναι ένα καθαρά τεχνικό μάθημα στο επίπεδο της χρήσης των Η/Υ και γι' αυτό διδάσκεται τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου. Η Χημεία, αντίθετα, είναι ένα βασικό μάθημα φυσικών επιστημών με υψηλές απαιτήσεις στη διδασκαλία του τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πειραματικό επίπεδο, που μόνο το οργανωμένο σχολείο μπορεί να προσφέρει."

2. Δεύτερη μεγάλη παράλειψη. Έπρεπε ΚΑΘΑΡΑ να το πει ότι Πληροφορική διδάσκεται ΚΑΙ στα INTRNET CAFE (όπου παίζουν με τις ώρες οι μαθητές), ενώ αντίθετα η Χημεία (α ρε Παλαμά..) μόνο στα Φροντιστήρια.

"Είναι ευρέως γνωστό στη Πανεπιστημιακή κοινότητα ότι οι φοιτητές αυτοί, χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις Χημείας, αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες στην ολοκλήρωση των σπουδών τους."

3. Πως να ολοκληρώσει ένας Μαθηματικός τις σπουδές του όταν δεν γνωρίζει τι είναι και πως παράγεται το ακετυλοσαλικυλικό οξύ; Ε πως;
Αν μπορεί κάποιος (που δεν έχει λυθεί στα γέλια) ας το απαντήσει.

petrosp13

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 21 Σεπ 2014, 03:37:38 ΜΜ
Επειδή συνεχίζω να διαβάζω αυτά τα απαράδεκτα και το συνεχίζετε το θέμα, να ξέρετε ότι ήδη σπεύδω να ανημερώσω τον σύλλογό μου, όπως σίγουρα θα κάνουν και άλλοι κοινωνικοί και πολιτικοί επιστήμονες βλέποντας όλα αυτά τα απαράδεκτα και θα λάβετε λείαν συντόμως την δέουσα απάντηση.
Τί έγινε, δεν προχωράει τελικά το ζήτημα με τον παραγκωνισμό της χημείας, σας τα γυρισε ο υπουργός, ή έχουν μεγαλύτερες άκρες οι χημικοί και σήμερα στραφήκατε με τέτοιο ζήλο αλλού? Προσέξτε καλά σ' αυτά που λέτε και γράφετε....ΑΑΑΑ ξέχασα, γράψατε και για τις ιατρικές ότι είστε απαραίτητοι...Δηλ ο ουρολόγος μου για το πρόβλημά μου <<πέτρες στα νεφρά>> πρέπει να γνωρίζει αλγόριθμους για να με θεραπεύσει και όχι χημεία!!!! Πού φτάσαμε!!!! Ντροπή σας και πάλι, έλεος πιά!!!!

Συνάδελφε ηρέμησε, δεν ζήτησε κανένας αυτό που γράφεις
Από πού προέκυψε αυτή η έκρηξη;
Επειδή γράφτηκαν δυο απόψεις πάνω στο θέμα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 21 Σεπ 2014, 03:28:49 ΜΜ
Κύριοι. Δεν είχα κανένα σκοπό να ξαναγράψω στο forum σας, άλλωστε εδώ και ένα χρόνο δεν έχω αναρτήσει ούτε ένα μήνυμα. Είχα παρακαλέσει τότε να γίνει διαγραφή του λογαριασμού μου, πράγμα που δεν έγινε. Εφόσον λοιπόν παραμένει ο λογαριασμός μου στο Forum σας, δεν μπορώ να μην απαντήσω σε όλα αυτά τα εκτός πραγματικότητος που διαβάζω σήμερα εδώ μέσα.
Με ποιό δικαίωμα κύριοι στρέφεστε  εναντίον των οικονομικών μαθημάτων και της κοινωνιολογίας? Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να διατείνεστε ότι είστε οι πανεπιστήμονες που θα πρέπει να εξετάζεστε παντού? Από πού και ως πού βάλλετε και κατά της κατεύθυνσης οικονομικών-κοινωνικών-πολιτικών σπουδών? Επειδή συναντάτε αντίδραση στις θετικές σχολές από τους χημικούς? Πάτε καλά? Σκέφθεσθε λογικά όταν λέτε να βγεί η κοινωνιολογία και να μπει η πληροφορική απαραίτητη για την εισαγωγή στο ΕΠΕ οικονομικών-κοινωνικών και πολιτικών σπουδών? Δεν έχετε μάθει ότι η οικονομική επιστήμη, η κοινωνιολογία και η πολιτική επιστήμη καθώς και η ψυχολογία είναι κοινωνικές επιστήμες, αλληλένδετες, με αρκετούς πατέρες των επιστημών αυτών κοινούς? Τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά φαινόμενα είναι αλληλοκαλυπτόμενα και δε μπορεί το ένα φαινόμενο πχ το το οικονομικό να μελετηθεί χωρίς γνώσεις κοινωνιολογίας ή πολιτικής επιστήμης. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που οι τρεις επιστήμες, οικονομία, κοινωνιολογία και πολιτική επιστήμη από πέρυσι θα διδάσκονται ως ένα μάθημα στην Α και στη Β λυκείου με τον τίτλο <<πολιτική παιδεία>>. Αφήστε λοιπόν την κοινωνιολογία και την οικονομική επιστήμη ήσυχες και στρέψτε τα βέλη σας αλλού. Εγώ θα πρότεινα να στραφείτε προς τη θεωρητική κατεύθυνση και να απαιτήσετε ο υποψήφιος δικηγόρος να εξετάζετε στην πληροφορική....πώς αλλιώς ο άνθρωπος αυτός θα συντάσσει τις δικογραφίες στον υπολογιστή του?....Βλέπετε πού έχετε καταλήξει? στη λογική του παραλόγου...
Ντροπή σας!!!! και θέλετε να λέγεστε και συνάδελφοι....που πάτε να φάτε τη θέση της κοινωνιολογίς μετά από 20 χρόνια απαράδεκτου παραγκωνισμού της επιστήμης αυτής, να την καταργήσετε πάλι....Τολμήστε να ανοίξετε τέτοιο θέμα και να ξέρετε ότι όντως όπως προείπατε θα ανοίξει πυρηνικός διαδικτιακός και όχι μόνο, πόλεμος.
ΥΓ. Είδα ότι σε πολλές σχολές της θετικής κατεύθυνσης, όπως πχ χημικών μηχανικών και άλλες, υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών τους το μάθημα της κοινωνιολογίας. Άρα λοιπόν σύμφωνα με το δικό σας σκεπτικό, απαιτώ κι' εγώ να μπει ως ένα από τα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα γι' αυτές τις σχολές και το μάθημα <<βασικές αρχές κοινωνικών επιστημών>>...τί λέτε?
Καλά εσυ 1 χρόνο περίμενες να γράψουμε κάτι για να πεταχτείς;;;
Πολυάσχολος πρέπει να είσαι.
Δεν μπορείς να μου απαγορεύσεις να εκφέρω την αποψή μου. Δεν ειρωνεύτηκα ούτε πρόσβαλα όπως εσυ.
Ούτε είπα να βγει κανείς ούτε τίποτα. Μιλησα για την Ασοεε που είναι το πανεπιστήμιο των Οικονομικών.
Με τα άλλα "πεδία" τύπου ψυχολογία-κοινωνιολογία δεν ασχολήθηκα. Μην αγχώνεσαι...