ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Παράθεση από: pthomop στις 21 Ιουλ 2014, 02:55:51 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/sygxarhthria-sta-melh-ths-eunikhs-omadas-plhroforikhs-gia-ta-dyo-xalkina-metallia-sthn-dieunh-olympiada-plhroforikhs


«...Αυτή η σπάνια, για τα ελληνικά δεδομένα, διάκριση καταδεικνύει τα θετικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, το υψηλό επίπεδο των εκπαιδευτικών, αλλά και των μαθητών μας και μάλιστα σε ένα κλάδο αιχμής, όπως είναι αυτός της Πληροφορικής» δήλωσε ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος.

Επίσης, ο υπουργός απήντησε στην ερώτηση για τα μουσικά σχολεία. Αναμένουμε και απάντηση στο ερώτημα για την Πληροφορική.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

seibei

(2) + 1 + 0 = θετικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος σε κλάδο αιχμής

Κι όμως κατά βάθος, κάπου υπάρχει λάθος...
Διορθώστε το!

P.Tsiotakis

Η σκόνη πια καθαρίζει αγαπητοί συναγωνιστές (??) και βλέπουμε πιο καθαρά

Εύχομαι κάθε επιτυχία και δύναμη στα παιδιά και στους συναδέλφους μας
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/me-th-symmetoxh-ellhnvn-mauhtvn-h-46h-olympiada-xhmeias-sto-anoi-toy-bietnam

Ξέρετε ποιές είναι οι διαφορές με το παρακάτω?
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/sygxarhthria-sta-melh-ths-eunikhs-omadas-plhroforikhs-gia-ta-dyo-xalkina-metallia-sthn-dieunh-olympiada-plhroforikhs

1. Το esos συνεχίζει να εξυπηρετεί το σκοπό του όπως πάντα
2. Τα αντακλαστικά δεν είναι ιδιότητα όλων των ανθρώπων
3. Τα παιδιά της πρώτης σελίδας (αξιότιμέ κε Υπουργέ και αξιότιμε κε Υφυπουργέ που σίγουρα θα διακριθούν θα περάσουν σε τμήματα Χημείας ελεύθερα. Τα παιδιά της δεύτερης ομάδας θα δώσουν πανελλήνιες χημεία για να σπουδάσουν Πληροφορική (ελπίζουμε να προλάβουν φέτος να περάσουν).


Όλες οι απαντήσεις που ζητούσαμε είναι κρυμμένες στο http://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/apantiseis-vouli/a-loberdos-den-dikaivuhkan-oi-prosdokies-tvn-filologvn

Καληνύχτα σας (κι ας είναι 12 το πρωί) ....

P.Tsiotakis

το νέο λύκειο, το εξεταστικό και το 5ο προαιρετικό μάθημα

https://www.youtube.com/watch?v=P99l9-MFmhY

ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΛΥΣΗ
Δεν με ενδιαφέρουν τα likes, διέδωσε το βίντεο σε μαθητές αν συμφωνείς

Eri

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 22 Ιουλ 2014, 03:44:24 ΜΜ
το νέο λύκειο, το εξεταστικό και το 5ο προαιρετικό μάθημα

https://www.youtube.com/watch?v=P99l9-MFmhY

ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΛΥΣΗ
Δεν με ενδιαφέρουν τα likes, διέδωσε το βίντεο σε μαθητές αν συμφωνείς

Πολυ ρεαλιστικη λυση που δε συγκρουεται με την Ενωση των Χημικων.
Δηλαδη τα παιδια παρακολουθουν 5 μαθηματα κατευθυνσης και δινουν πανελληνιες 4 και το αλλο ενδοσχολικα δηλ με Τραπεζα Θεματων η' και τα 5 πανελληνιες αν θελουν να χουν επιλογες απο 2 επε.

Απλα φανταζομαι, οτι απαιτειται και τροποποιηση στα μαθηματα γενικης παιδειας -λιγοτερες ωρες γιαυτα και αφαιρεση καποιων αντικειμενων με πρωτο την Επιστημη των Υπολογιστων (στο καλο και να μας γραφει).

Εχουμε σκεφτει μηπως να το παρουσιαζαμε και στην Ενωση Χημικων;

lxart

Πολύ καλή πρόταση. Με δυο παρατηρήσεις:
1. Οι 6 επιπλέον ώρες του 5ου μαθήματος (αν είναι 6), πρέπει να βρεθούν από κάπου. Είτε από τη Γενική Παιδεία (εκεί καταργείται η Επιστήμη των Υπολογιστών - 2 και μπορεί να προστεθεί και η 35η ώρα της εβδομάδας. Οι άλλες 3;
Μπορούν να βρεθούν αν "δανείσουν" τα υπόλοιπα μαθήματα κατευθύνσεων στο 5ο προαιρετικό. Πόσες θα δώσει το καθένα και πόσες ώρες θα διδάσκονται ανά εβδομάδα, μπορεί να βρεθεί αν υπάρχει "καλή διάθεση" από μέρους του Υπουργείου.
2. Η "καλή διάθεση" είναι το ζητούμενο και πρωταρχικό στην περίπτωσή μας. Αν δεν πιέσουμε σαν συλλογικά όργανα, πανεπιστημιακοί, βουλευτές κ.λ.π., το υπουργείο από μόνο του δεν θα κάνει τίποτα.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΩΡΑ.

che

Οι ώρες έχω την αίσθηση οτι είναι ίδιες περίπου αν όχι λιγότερες. Πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι δεν θα διδάσκεται το 2ωρο γενικής σε όλα τα πεδία. Ίσως ισοδυναμεί με ένα κατεύθυνσης.

Eri

Το 5ο μαθημα (αν καταλαβα καλα) θα ναι υποχρεωτικο να το παρακολουθουν ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Απλα καποια θα το δινουν πανελληνιες και καποια οχι. Αν δε μπερδευω κατι, για να τρεξει αυτο το σεναριο, τοτε πρεπει να εξοικονομηθουν ωρες απο το προγραμμα (τοσες ωρες οσες θα ειναι αυτο το 5ο μαθημα).

Ας μας διαφωτισει και ο κος Τσιωτακη για σιγουρα βεβαια... :o

P.Tsiotakis

συζητάτε για τεχνική υλοποίηση

τα 3 μαθήματα προσανατολισμού στο σχέδιο δεσμών που ψηφίστηκε αριθμούν 20 ώρες (πλην έκθεσης)
θα μοιραστούν σε 4 αντικείμενα αντί για 3 και οι 6 ώρες μαθήματος θα γίνουν 4
αν θέλετε δώστε παραπάνω ώρες σε φυσική, αρχαία, βιολογία και μαθηματικά

τα μαθήματα γενικής παιδείας της γ λυκείου που όπως δήλωσε χτες στη Βουλή ο ΥΠΑΙΘ είναι απαξιωμένα δεν περιλαμβάνονται στη συζήτηση αυτή

Eri

Μα επειδη ακριβως εκανε αυτη τη δηλωση, οτι τα μαθηματα γενικης ειναι απαξιωμενα, πρεπει να τα εισαγουμε στη κουβεντα.

Θα μας 'χαλουσε' δηλαδη το απαξιωμενο 2ωρο της επιστημης υπολογιστων του νεου λυκειου να μην υπαρχει και αντ' αυτου τα μαθηματα κατευθυνσης να αριθμουν 22 ωρες; Το απαξιωμενο 2ωρο της ιστοριας γενικης μετα γιατι να μην προσφερει κ αυτο τις ωρες του σε ωρες κατευθυνσης; Φοβουνται οι φιλολογοι μη χασουν καμοια ωριτσα; Εδω χαμος γινεται με τα μαθηματα γενικης της Γ λυκειου (και δη την ιστορια) καθε Σεπτεμβρη ποιος ΝΑ ΜΗΝ τα παρει απο τους φιλολογους. Αλλες 2 ωρες και απο κει.

24 ωρες δηλαδη για μαθηματα κατευθυνσης που θα διαιρεθουν σε 4 μαθηματα κατευθυνσης αντι 3ων.
Και ας μεινουν κ 34 οι ωρες οι συνολικες, ας εχουν και ενα 6ωρο δηλαδη μια μερα τη βδομαδα τα παιδια της Γ Λυκειου.

Spyridon

#1165
"Ενας αλγόριθμος που εξηγεί την εξέλιξη των γονιδίων;; Είναι δυνατόν η πληροφορική να δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα βιολογίας; "

Ωραία συνέντευξη του Χρίστου Παπαδημητρίου στην Κ.

http://www.kathimerini.gr/777925/article/proswpa/synentey3eis/xristos-papadhmhtrioy-o-darvinos-den-katalavaine-to-se3-epeidh-apeiloyse-th-8ewria-toy

nikosx

Το Υπουργείο ανακοινώνει τράπεζα θαμάτων για τη Γ Λυκείου τον Ιανουάριο του 2015, (http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/to-xronodiagramma-gia-thn-trapeza-uematvn-lykeioy)
η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων έχει διαδοχικές συναντήσεις με τους υφυπουργούς Παιδείας. (http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/diadoxikes-synanthseis-ueologvn-me-toys-yfypoyrgoys-paideias)
Εμείς; Υπάρχει κανένα νέο, καμιά κίνηση, καμιά προσπάθεια για Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα; Η ηρεμία των τελευταίων ημερών δεν μου αρέσει καθόλου. Η αίσθησή μου είναι ότι πλέον κουραστήκαμε. Τι άλλο να κανείς, ε; Άντε καλό κουράγιο και καληνύχτα συνάδελφοι (χωρίς ειρωνεία).
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Spyridon

Γράφει μια μαθηματικός στα σχόλια στο esos

"Έμαθα σήμερα από το esos ότι πρόκειται σύντομα, σύμφωνα με απάντηση του υπουργού κ. Λοβέρδου προς το ερώτημα της κ. Ρεπούση, να συνεδριάσει το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας (ΕΣΥΠ) με πρόεδρο τον κ. Σωκράτη Κάτσικα, καθηγητή στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου του Πειραιά, ο οποίος είναι Δρ Μηχ/κός Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών και φαντάζομαι καταλαβαίνει πολύ καλά τις συνέπειες κατάργησης του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος της Πληροφορικής, του μοναδικού στο Λύκειο.
Θα πρέπει οι διάφοροι φορείς να απευθυνθούν και σε εκείνον. Το ΕΣΥΠ έχει να συνεδριάσει από τον Ιούνιο του 2012!!!, δηλαδή δε συμμετείχε πέρυσι τον Αύγουστο, πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου;;; Ο κ. Κάτσικας αντικατέστησε το 2013 τον κ. Αλέξη Λυκουργιώτη που ήταν ο προηγούμενος πρόεδρος του ΕΣΥΠ για τρία έτη, από τις 28/9/2010, και είναι καθηγητής του τμήματος Χημείας και πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών."


http://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/ervthsh-sth-boylh-gia-th-diathrhsh-ths-plhroforikhs-vs-panelladika-ejetazomenoy-mauhmatos

dpa2006

Τι ειδικότητα είχε ο κος Λυκουργιώτης...;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Spyridon

Έχει ενδιαφέρον όλο το σχόλιο της συνάδελφου μαθηματικού. Υπερασπιζεται την ΑΕΠΠ λέγοντας ότι είναι πολύ χρήσιμη για τους μαθητές που θέλουν να περάσουν στο μαθηματικό ενώ η χημεία είναι άσχετη, δείχνοντας για ακόμα μια φορά ότι το αίτημα μας είναι δίκαιο και λογικό και σε καμιά περίπτωση συντεχνιακό όπως θέλουν να λένε οι συντεχνιτες της ΕΕΧ.

Πρέπει να υπογράψουν οι πρόεδροι από τα Μαθηματικά! Η ΠΕΚΑΠ ακουειιιιι;;;;