Αποστολέας Θέμα: Θέματα Επαναληπτικών Ημερησίων Λυκείων  (Αναγνώστηκε 5710 φορές)

kkapel

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • kkapel@jabber.org
Απ: Θέματα Επαναληπτικών Ημερησίων Λυκείων
« Απάντηση #30 στις: 10 Ιούλ 2013, 09:07:14 μμ »
Δεν συμφωνώ γιατί,

...
ΟΣΟ j < 9 ΚΑΙ W[j+1] = S[i+j] ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        j <- j + 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
...

1) Για j = 9 και i < 991, στη συνθήκη (j < 9) ΚΑΙ (W[j+1] = S[i+j]) εξετάζεται το τελευταίο στοιχείο του πίνακα W[9+1] -> W[10] με το στοιχείο S[1..990 + 9] -> S[10...999]. (δεν έχουμε υπέρβαση ορίων πίνακα)

2) Για j = 9 και i = 991, στη συνθήκη (j < 9) ΚΑΙ (W[j+1] = S[i+j]) εξετάζεται το τελευταίο στοιχείο του πίνακα W[9+1] -> W[10] με το στοιχείο S[991 + 9] -> S[1000]. (δεν έχουμε υπέρβαση ορίων πίνακα)

Στη συνέχεια αφού η εσωτερική επανάληψη τελειώσει για j = 9 ελέγχει αν και τα τελευταία προς έλεγχο στοιχεία των πινάκων (για να συμπληρωθούν 10 συγκρίσεις) είναι ίδια, κτλ

Αν πάλι, η εσωτερική Όσο διακόψει γιατί βρέθηκαν διαφορετικά στοιχεία στους δύο πίνακες, αυτό θα το "βρεί" η Αν μετά την εσωτερική Όσο και θα αυξήσει την τιμή του i.

« Τελευταία τροποποίηση: 11 Ιούλ 2013, 12:27:27 πμ από kkapel »

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1014
Απ: Θέματα Επαναληπτικών Ημερησίων Λυκείων
« Απάντηση #31 στις: 11 Ιούλ 2013, 09:11:32 πμ »
   j <- 0
   ΟΣΟ j < 9  ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
           j <- j + 1
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Πόσες επαναλήψεις ;


Α

giagia

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Θέματα Επαναληπτικών Ημερησίων Λυκείων
« Απάντηση #32 στις: 12 Ιούλ 2013, 02:57:37 μμ »
Σύνοψη!
Σωστή λύση νο 1: η απ. #11 (dimitris76) με τη διόρθωση στην απ. #16 (giagia)
Σωστή λύση νο 2: η απ. #13 (Παναγιώτης Τσιωτάκης) με τη διόρθωση στην απ. #14 (mkouv - η διόρθωση επαναλαμβάνεται στην απ. #19)
Σωστή λύση νο 3: η απ. #28 (kkapel - ουσιαστικά διόρθωση/βελτίωση της σωστής λύσης νο 2 και - κατά τη γνώμη μου - η πιο πιθανή και λογικό να σκεφτεί ένας μαθητής).

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 69
Απ: Θέματα Επαναληπτικών Ημερησίων Λυκείων
« Απάντηση #33 στις: 12 Φεβ 2014, 06:35:10 μμ »
Διαβάζω και πάλι το ΘΕΜΑ Δ και συγκεκριμένα το Δ2. Θεωρείτε ότι είναι σαφές;
Μήπως ο θεματοδότης αντί " τιμή ποιότητας του καναλιού" ήθελε να πει απλά "κανάλι";

Perarg

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Θέματα Επαναληπτικών Ημερησίων Λυκείων
« Απάντηση #34 στις: 06 Μάρ 2014, 09:30:52 πμ »
Διαβάζω και πάλι το ΘΕΜΑ Δ και συγκεκριμένα το Δ2. Θεωρείτε ότι είναι σαφές;
Μήπως ο θεματοδότης αντί " τιμή ποιότητας του καναλιού" ήθελε να πει απλά "κανάλι";

Συμφωνώ απόλυτα, όπως επίσης θεωρώ άστοχη χρήση λέξεων στο Δ3 β. Να διορθώνει τη ληφθείσα λέξη... Μιλάμε για μαθητές Γ' Λυκείου, που έχουν να διαχειριστούν ένα διαγώνισμα σε 3 ώρες. Το να τους "κάψεις" το μυαλό υποθέτωντας τι εννοεί ο ποιητής με τη λέξη διορθώνει, ενώ στην εκφώνηση δεν αναφέρθηκε ποτέ η έννοια αυτή, είναι τουλάχιστον άδικο.