Αποστολέας Θέμα: Γενικός σχολιασμός  (Αναγνώστηκε 11733 φορές)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #90 στις: 22 Ιούν 2013, 03:08:55 μμ »
Φέτος αποκλίσεις μπορούσαν να δώσουν τα εξής θέματα:
  • το Β1 (2-3 μονάδες, ανάλογα με το τί βαθμολογικό βάρος δίνει κάποιος στη δομή επιλογής, επανάληψης, ....)


Ούτε για αυτό δεν υπάρχει συνεννόηση σε ένα βαθμολογικό;;;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #91 στις: 22 Ιούν 2013, 04:34:31 μμ »
Μήπως θα μπορούσες να μας προτείνεις ένα σχήμα βαθμολόγησης για το συγκεκριμένο θέμα μια και το θεωρείς προφανές?
Πως πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κατανεμηθούν οι 10 μονάδες?

Ούτε για αυτό δεν υπάρχει συνεννόηση σε ένα βαθμολογικό;;;;;;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #92 στις: 22 Ιούν 2013, 04:51:51 μμ »
Μήπως θα μπορούσες να μας προτείνεις ένα σχήμα βαθμολόγησης για το συγκεκριμένο θέμα μια και το θεωρείς προφανές?
Πως πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κατανεμηθούν οι 10 μονάδες?


Οι 2 ελλείψεις από μισή μονάδα, σύνολο 1

Η εντολή Διάβασε και η εντολή εκχώρησης επίσης από μισή μονάδα, σύνολο 1

Η επανάληψη του Όσο 4 μονάδες
- Αν στον ρόμβο γραφτεί η λέξη "Όσο", μείον μισή μονάδα
- Αν το βέλος δεν γυρίζει πάνω, μείον 2 μονάδες
- Αν το Ναι ενώνεται με το όχι, μείον 1,5 μονάδα
- Αν τα Ναι και Όχι είναι ανάποδα, μείον 1 μονάδα
- Αν το βέλος γυρίζει σε λάθος σημείο, (ανάλογα με το σημείο), μείον μισή μονάδα

Η δομή επιλογής, 4 μονάδες
- 1 μονάδα για τα σωστά σχήματα των εντολών
- Αν γραφτεί η λέξη "Αν" στον ρόμβο, μείον μισή μονάδα
- Αν τα ΝΑΙ και ΟΧΙ είναι ανάποδα, μείον 1 μονάδα
- Αν τα ΝΑΙ και ΟΧΙ δεν οδηγούν στο ίδιο σημείο, μείον 1 μονάδα

Ενδεικτικά και μέσα σε 5'
Δεν φαίνεται τόσο δύσκολο, ούτε μιλάμε για θέμα που χωράνε πολλοί τρόποι
Τυποποιημένο κι εύκολο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #93 στις: 22 Ιούν 2013, 05:20:19 μμ »
Ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να φτιάξεις αυτό το σχήμα βαθμολόγησης αλλά πιστεύω πως συμφωνείς ότι επειδή είναι 10 μονάδες, σε κάποιες περιπτώσεις που τα ΔΡ είναι λάθος αλλά έχουν κάποια σωστά τμήματα, μπορεί να υπάρξει διαφορά μέχρι 2 μονάδες, δεν είναι παράλογο δηλαδή.

Για το σχήμα σου έχω τις εξής παρατηρήσεις:

1. Δεν υπάρχουν μισές μονάδες, αν μπλέξεις με μισά τότε χαλαρά βγαίνουν 2 μονάδες διαφορά σε σύνολο 10, π.χ. αν κάποιος μαθητής βάλει την αρχή σε έλλειψη αλλά ξεχάσει να βάλει τέλος θα χάσει μια ή μισή μονάδα? κοκ
2. Δεν είναι δυνατόν η επαναληψη να παίρνει τις ίδιες μονάδες με την δομή επιλογής. Είναι πολύ πιο σημαντική και πρέπει να βαθμολογείται περισσότερο

Οι 2 ελλείψεις από μισή μονάδα, σύνολο 1

Η εντολή Διάβασε και η εντολή εκχώρησης επίσης από μισή μονάδα, σύνολο 1

Η επανάληψη του Όσο 4 μονάδες
- Αν στον ρόμβο γραφτεί η λέξη "Όσο", μείον μισή μονάδα
- Αν το βέλος δεν γυρίζει πάνω, μείον 2 μονάδες
- Αν το Ναι ενώνεται με το όχι, μείον 1,5 μονάδα
- Αν τα Ναι και Όχι είναι ανάποδα, μείον 1 μονάδα
- Αν το βέλος γυρίζει σε λάθος σημείο, (ανάλογα με το σημείο), μείον μισή μονάδα

Η δομή επιλογής, 4 μονάδες
- 1 μονάδα για τα σωστά σχήματα των εντολών
- Αν γραφτεί η λέξη "Αν" στον ρόμβο, μείον μισή μονάδα
- Αν τα ΝΑΙ και ΟΧΙ είναι ανάποδα, μείον 1 μονάδα
- Αν τα ΝΑΙ και ΟΧΙ δεν οδηγούν στο ίδιο σημείο, μείον 1 μονάδα

Ενδεικτικά και μέσα σε 5'
Δεν φαίνεται τόσο δύσκολο, ούτε μιλάμε για θέμα που χωράνε πολλοί τρόποι
Τυποποιημένο κι εύκολο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #94 στις: 25 Ιούν 2013, 09:22:26 μμ »
Τα δυσκολότερα θέματα μοιραία έφεραν και μείωση των καλών βαθμών
Μοιραία επιστρέψαμε μετά από πολλά χρόνια στο 50+% κάτω από την βάση

             2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013
0-4,9   22,61%   23,57%   21,22%   24,09%   17,05%   27,34%   19,39%   21,48%   24,34%
5-9,9   27,12%   30,30%   28,34%   22,70%   28,05%   20,40%   23,80%   19,81%   26,67%
10-11,9   11,83%   9,05%   10,19%   8,15%   9,44%   7,82%   8,91%   9,51%   7,90%
12-14,9   15,12%   12,01%   12,36%   13,90%   13,89%   12,53%   13,95%   14,52%   11,48%
15-17,9   11,64%   12,59%   13,90%   18,39%   16,63%   17,85%   17,69%   17,91%   16,44%
18-20   11,65%   12,44%   13,96%   12,75%   14,91%   14,04%   16,24%   16,74%   13,14%
                           
<10           49,73%   53,87%   49,56%   46,79%   45,10%   47,74%   43,19%   41,29%   51,01%
>=10   50,27%   46,13%   50,44%   53,21%   54,90%   52,26%   56,81%   58,71%   48,99%

MO         10,07585   9,91955   10,3914   10,5346   11,0204   10,3781   11,13755   11,1648   10,23675
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής