Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 3312 φορές)

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 815
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #15 στις: 30 Μάι 2013, 12:46:53 μμ »
Ναι, και το Δ3 είναι ασαφές!!!
"ο χρήστης θα πρέπει να δώσει το χαρακτήρα Δ ή δ για να σταματήσει"
και για να μη σταματήσει; να μη δώσει τίποτα, να κάθεται να το κοιτάζει;
προφανώς έχουν στο μυαλό τους "να δώσει κάτι άλλο" αλλά αυτά δεν εννοούνται, παιδιά!!!
τόση ώρα να σπας το κεφάλι σου να βρεις τι χάνεις και τελικά να προχωράς κάνοντας αυτό που ελπίζεις ότι εννοούν...

Παράδειγμα σελ. 171 (ερώτηση-απάντηση)

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #16 στις: 30 Μάι 2013, 01:53:46 μμ »
Αν κάποιος το κάνει έτσι?
τι λέτε? είναι σωστό?
Αν κι εμένα κάποιοι μαθητές μου το έκαναν έτσι,
λέω ότι δεν είναι.  :'(
Όμως να μη χάνει και όλες τις μονάδες, να πάρει μία.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #17 στις: 30 Μάι 2013, 03:11:30 μμ »
όχι Γιώργο είναι ΚΑΡΑ-σωστό
Αν διαβάσεις προσεκτικά την εκφώνηση θα δεις ότι με βάση αυτή την εκφώνηση είναι σωστό.
Δεν σου λέει ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη χώρα και σαν τιμή φρουρό.

Από κεκτημένη ταχύτητα έβαλα και το απ=Δ ή απ=δ που είναι λάθος,
το διορθώνω στο αρχικό μήνυμα, εννοούσα μόνο τη χώρα, ξαναδές το

Αν κι εμένα κάποιοι μαθητές μου το έκαναν έτσι,
λέω ότι δεν είναι.  :'(
Όμως να μη χάνει και όλες τις μονάδες, να πάρει μία.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #18 στις: 30 Μάι 2013, 03:19:52 μμ »
Ναι, δεν το περιορίζει.
Λέω μάλλον τι πιστεύω ότι εννοούσαν αλλά αν κάποιος ξεγλιστρήσει έτσι δε μπορούν σε τίποτα να βασίσουν απώλεια μονάδων.
Στη περίπτωση αυτή βέβαια, μέσα στη Διαδικασία θα πρέπει να προσεχθεί η διαίρεση με το άθροισμα που πλέον δεν είναι σίγουρα <> 0
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

jimmy

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #19 στις: 30 Μάι 2013, 04:07:59 μμ »
Από την εκφώνηση ωστόσο λέει ξεκάθαρα ότι θα δοθεί μια απάντηση για κάθε χώρα, οπότε προσωπικά θεωρώ ότι δεν πρέπει να υπάρχει θέμα περιορισμού ή όχι στη διαίρεση στη διαδικασία όταν θα λυθεί με Όσο. Όντως με χρήση της Όσο δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να μην κάνει καμία επανάληψη, αλλά νομίζω ότι αυτό εξασφαλίζεται, ότι δε θα γίνει, από την εκφώνηση. Όπως για παράδειγμα με τον έλεγχο εγκυρότητας, αν χρειάζεται ή όχι σε άλλες ασκήσεις. Εσείς τι λέτε;

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #20 στις: 30 Μάι 2013, 06:37:32 μμ »
Έχεις δίκιο, δεν θυμόμουν αυτή τη σημείωση.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1315
  • There are always possibilities...
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #21 στις: 03 Ιούν 2013, 06:26:26 μμ »
Είναι απίστευτο πάντως στο συγκεκριμένο θέμα πόσοι μαθητές έκαναν δύο διαδικασίες: Μία για την Ελλάδα και μία για την Ισπανία!
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing