Αποστολέας Θέμα: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων  (Αναγνώστηκε 5112 φορές)

amavidis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 75
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #15 στις: 29 Μάι 2013, 12:37:25 μμ »
Στο Β2 είναι αποδεκτό να μετρήσουμε τα ΑΛΗΘΗΣ  και μετά να ξαναφτιάξουμε τον πίνακα βάζοντας ΑΛΗΘΗΣ στις πρώτες θέσεις που μετρήσαμε αληθής και τα υπόλοιπα ΨΕΥΔΗΣ;

ναι μια χαρα ειναι

amavidis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 75
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #16 στις: 29 Μάι 2013, 12:38:56 μμ »
ΘΕΜΑ Β - Β2

Πλ<--0
Για ι από 1 μέχρι 100
Αν Π[ι]=ΑΛΗΘΗΣ τότε
      Πλ<--Πλ+1
   Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι Πλ
   Π[ι]<--ΑΛΗΘΗΣ
Τέλος_Επανάληψης
Για ι από Πλ+1 μέχρι 100
Π[ι]<--ΨΕΥΔΗΣ
Τέλος_Επανάληψης

Νομιζω η λύση σου στο Β2 εχει προβλημα. Αν π.χ. όλα ειναι αληθη;

nvacalo

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 12
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #17 στις: 29 Μάι 2013, 12:40:06 μμ »
Νομιζω η λύση σου στο Β2 εχει προβλημα. Αν π.χ. όλα ειναι αληθη;

Κανενα προβλημα. Θα γεμισει ολο ΑΛΗΘΗΣ.

c_k_76

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #18 στις: 29 Μάι 2013, 12:42:07 μμ »
Αν όλα είναι αληθή ο μετρητής θα φτάσει 100 και θα γεμίσει όλα Αληθή, ενώ η επανάληψη για τα ψευδή δεν θα εκτελεστεί καθόλου καθώς θα είναι:
Για ι 101 μέχρι 100
(δεν εκτελείται)...

lsourtzo

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 131
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #19 στις: 29 Μάι 2013, 02:20:24 μμ »
Πώς θα έλυνα τα 2 κάπως ιδιαίτερα θέματα σε Α, Β

Θέμα Α4 - α

Για j από 1 μέχρι 100
   Για i από 1 μέχρι j-1
      Διάβασε Π[j,i]
   Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης


πολύ το μπερδεύεις και δεν υπάρχει λόγος θαρρώ ...

Για i από 1 μέχρι 100
   Για j από i+1 μέχρι 100
      Διάβασε Π[i,j]
   Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης

alfabit

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 32
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #20 στις: 29 Μάι 2013, 02:31:17 μμ »
πολύ το μπερδεύεις και δεν υπάρχει λόγος θαρρώ ...

Για i από 1 μέχρι 100
   Για j από i+1 μέχρι 100
      Διάβασε Π[i,j]
   Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 99
   Για j από i+1 μέχρι 100
      Διάβασε Π[i,j]
   Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #21 στις: 29 Μάι 2013, 02:35:17 μμ »
Δεν θεωρείται λάθος το 100, απλά πλεονασμός νομίζω...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alfabit

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 32
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #22 στις: 29 Μάι 2013, 02:35:52 μμ »
Συμφωνώ!

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1089
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #23 στις: 29 Μάι 2013, 03:22:11 μμ »
Παράθεση
Για i από 1 μέχρι 100
   Για j από i+1 μέχρι 100
      Διάβασε Π[i,j]
   Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης

Παράθεση
Για i από 1 μέχρι 99
   Για j από i+1 μέχρι 100
      Διάβασε Π[i,j]
   Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης

Κατά τη γνώμη μου, και οι δύο λύσεις είναι αποδεκτές

eara

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 79
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #24 στις: 29 Μάι 2013, 04:53:33 μμ »
Και εγώ βρίσκω ατυχή την χρήση του "σταματάει" αλλά μέχρι εκεί. Μια χαρά απαντάει κανείς.
Τώρα στο Α3γ εγώ θα έγραφα 4 πλεονεκτήματα. Το "5" μου φαίνεται σαν απόροια των παραπάνω.
Τουλάχιστον συμφωνείς στην ουσία της παρατήρησης μου "ατυχής χρήση" της λέξης "σταματάει".
Το ότι απαντάει κανείς μια χαρά ή όχι σε ένα θέμα το οποίο είναι διατυπωμένο με ασάφεια, ή είναι λάθος η διατύπωση δεν είναι επιχείρημα...
Το θέμα μου είναι η "σαφήνεια της διατύπωσης". Τι στο καλό διδάσκουμε στο 1ο ΚΕΦ. περί προβλήματος και διατύπωσης; Οπότε έχουμε την ΑΠΑΙΤΗΣΗ τα θέματα να είναι διατυπωμένα με σαφήνεια! Τώρα σχετικά με κάποιο άλλο σχετικό σχόλιο που λέει ότι αναφέρεται στο βιβλίο (βιβλίο είναι και έχει και λάθη) δεν δίνω δεκάρα και καλά θα κάνουν να το διορθώσουν για του χρόνου.
Και όσο αναφορά το συγκεκριμένο ερώτημα προτείνω ή να αγνοηθεί ή να μετρηθει ως ΣΩΣΤΗ όποια απάντηση και να δοθεί (εφ' όσον το βιβλίο γράφει ότι ο γάιδαρος πετάει... ενώ αυτός άλλοτε πετάει και άλοτε όχι).

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #25 στις: 29 Μάι 2013, 05:34:35 μμ »
Συγνώμη, αλλά γιατί να γίνουν δεκτές και οι 2 απαντήσεις;
Στο μάθημα που παραδίδω την εντολή Διάβασε, χρησιμοποιώ ακριβώς αυτές τις λέξεις: "Το πρόγραμμα σταματάει για να δεχτεί τιμές από το πληκτρολόγιο". Γιατί έτσι αναφέρονται (δυστυχώς ή ευτυχώς) στο βιβλίο
Δεν νομίζω ότι υπάρχει μαθητής που διδάχτηκε αυτή την πρόταση και σταμάτησε πάνω από 5 δευτερόλεπτα στο συγκεκριμένο θέμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

eara

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 79
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #26 στις: 29 Μάι 2013, 05:49:45 μμ »
Συγνώμη, αλλά γιατί να γίνουν δεκτές και οι 2 απαντήσεις;
Στο μάθημα που παραδίδω την εντολή Διάβασε, χρησιμοποιώ ακριβώς αυτές τις λέξεις: "Το πρόγραμμα σταματάει για να δεχτεί τιμές από το πληκτρολόγιο". Γιατί έτσι αναφέρονται (δυστυχώς ή ευτυχώς) στο βιβλίο
Δεν νομίζω ότι υπάρχει μαθητής που διδάχτηκε αυτή την πρόταση και σταμάτησε πάνω από 5 δευτερόλεπτα στο συγκεκριμένο θέμα
Και επειδή το γράφει το βιβλίο σημαίνει πως είναι σωστό; Εξ άλλου τα βιβλία έχουν και λάθη, ή μήπως όχι; Ακόμα και στην καινούργια έκδοση εντοπίζω μερικά... Εσύ τι πιστεύεις;
Τες πα, το αναφέρω μαζί με ότι άλλο εντόπισα για να αναδείξω κάποιες προχειρότητες στην διατύπωση των θεμάτω, οι οποίες θα έπρεπε να έχουν αποφεχθεί κατά την ταπεινή μου άποψη. Λάθη όλοι κάνουμε, απλώς στις Πανελλήνιες κοστίζουν και καλό είναι να τα εντοπίζουμε για να μην τα επαναλαμβάνουμε, ειδάλως ακόμα θα ρωτούσαμε "Γράψε τι γνωρίζεις για τον ορισμό του αλγόριθμου".

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 428
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Απ: Διασταύρωση λύσεων Πανελληνίων
« Απάντηση #27 στις: 29 Μάι 2013, 06:05:00 μμ »
Είναι θέμα διατύπωσης.... όταν ένα πρόγραμμα σταματάει την εκτέλεση του, τότε απλώς ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ!
Οπότε η ΔΙΑΒΑΣΕ σταματαει την εκτέλεση του προγράμματος;;; Ασφαλώς και ΟΧΙ!
Αν το διατύπωνε χωρίς το "σταματάει" το θεωρούσα οκ.

H διατύπωση είναι μια χαρά και σωστή.Ένα πρόγραμμα σε επίππεδο λειτουργικού είναι blocked όταν διαβάζει δεδομένα από το αρχείο εισόδου.Οπότε δεν καταλαβαίνω και στα πλαίσια του μαθήματος γιατί να μην το θεωρήσουμε απολύτως σωστό.