Αποστολέας Θέμα: Θέμα Α1.3  (Αναγνώστηκε 7942 φορές)

yiannis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 217
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #30 στις: 02 Ιούν 2012, 09:59:45 μμ »
Στη σημερινή συνάντηση, έθεσα το θέμα, αλλά δυστυχώς χωρίς καμία ανταπόκριση! Το θεώρησαν υπερβολικό, παρόλο που κανείς δεν μπορούσε να πει ότι είναι σωστή διατύπωση! Τι να πω...

ipoulis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Dum spiro spero
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #31 στις: 02 Ιούν 2012, 10:15:09 μμ »
Ήταν αναμενόμενο διότι είναι "χοντρό" να πεις σε ένα Σ-Λ ότι είναι και τα δυο αποδεκτά.
Είναι αποδοχή της λάθος επιλογής της ερώτησης. Και σε κάποιον έπρεπε να χρεωθεί.
Οπότε για ένα μόριο πολύ φασαρία θα θεώρησαν.

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #32 στις: 06 Ιούν 2012, 01:17:50 μμ »
όταν σε ερώτηση Σ/Λ λέμε Σ, τότε πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι Σ. Και όταν λέμε Λ να υπάρχει έστω και ένα αντιπαράδειγμα... το να βάζουμε στο "τραπέζι" περιπτώσεις που (με την ίδια εκφώνηση) μπορούμε να οδηγηθούμε σε Σ ή σε Λ απλά αποδεικνύει ότι η εκφώνηση έχει πρόβλημα.
Προσωπικά θα έβαζα το Λ γιατί απλά το Σ δεν ισχύει πάντα.

όποιος συμφωνεί ότι η χρήση πινάκων δεν αυξάνει πάντοτε τις απαιτήσεις σε μνήμη, θα πρέπει να απαντήσει Λ.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

ipoulis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Dum spiro spero
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #33 στις: 06 Ιούν 2012, 01:45:34 μμ »
όταν σε ερώτηση Σ/Λ λέμε Σ, τότε πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι Σ. Και όταν λέμε Λ να υπάρχει έστω και ένα αντιπαράδειγμα... το να βάζουμε στο "τραπέζι" περιπτώσεις που (με την ίδια εκφώνηση) μπορούμε να οδηγηθούμε σε Σ ή σε Λ απλά αποδεικνύει ότι η εκφώνηση έχει πρόβλημα.
Προσωπικά θα έβαζα το Λ γιατί απλά το Σ δεν ισχύει πάντα.

όποιος συμφωνεί ότι η χρήση πινάκων δεν αυξάνει πάντοτε τις απαιτήσεις σε μνήμη, θα πρέπει να απαντήσει Λ.
+1

George

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #34 στις: 07 Ιούν 2012, 06:43:52 μμ »
όταν σε ερώτηση Σ/Λ λέμε Σ, τότε πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι Σ. Και όταν λέμε Λ να υπάρχει έστω και ένα αντιπαράδειγμα... το να βάζουμε στο "τραπέζι" περιπτώσεις που (με την ίδια εκφώνηση) μπορούμε να οδηγηθούμε σε Σ ή σε Λ απλά αποδεικνύει ότι η εκφώνηση έχει πρόβλημα.
Προσωπικά θα έβαζα το Λ γιατί απλά το Σ δεν ισχύει πάντα.

όποιος συμφωνεί ότι η χρήση πινάκων δεν αυξάνει πάντοτε τις απαιτήσεις σε μνήμη, θα πρέπει να απαντήσει Λ.
+1

Aggelikoula

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 53
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #35 στις: 08 Ιούν 2012, 05:19:30 μμ »

"Η χρήση πινάκων αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη" ΛΑΘΟΣ

"Η άσκοπη χρήση πινάκων αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη" ΣΩΣΤΟ

Έχουμε βρει φέτος τόσες ασάφειες στα θέματα και τι κάνουμε ρε παιδιά; Που είναι οι ανακοινώσεις των ενώσεών μας ΠΕΚΑΠ και ΕΠΥ; Δεν πρέπει να "τα ακούσει" λίγο η ΚΕΕ; Τόσο τους φοβόμαστε; Δεν οφείλουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους;

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #36 στις: 08 Ιούν 2012, 09:55:36 μμ »
εδώ δεν λειτουργούν σωστά άλλοι σοβαρότεροι μηχανισμοί του κράτους όπως η υγεία... τι ψάχνεις ?  απάντηση για ένα ΣΛ? :(  δεν λέω όμως ότι δεν πρέπει να διορθωθούν τα προβλήματα.

άσχετο αλλά παρατήρησα ότι φέτος τα ΣΛ πιάνουν μόνο 5!

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #37 στις: 09 Ιούν 2012, 01:03:58 πμ »
Το θέμα:

Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.

προέρχεται από το βιβλίο καθηγητή (σ. 184) που λέει:

Η χρήση πινάκων αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη για την εκτέλεση του προγράμματος.

και έχει απαντηθεί ως Σωστό.

Επίσης υπάρχει και στο τετράδιο μαθητή (σ. 97) που έχει ακριβώς την ίδια πρόταση με το θέμα των εξετάσεων:

Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.

και έχει απαντηθεί ως σωστό!


Οι  μαθητές δεν διαβάζουν το τετράδιο μαθητή και οι καθηγητές δεν διαβάζουν το βιβλίο καθηγητή  (Σωστό/Λάθος);
 

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3199
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #38 στις: 09 Ιούν 2012, 10:29:45 πμ »
οπότε και το "Η σκόπιμη, ορθή και επιβεβλημένη χρήση πινάκων μειώνει την απαιτούμενη μνήμη" είναι επίσης ΣΩΣΤΟ

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #39 στις: 09 Ιούν 2012, 12:13:14 μμ »
Ήμαρτον συνάδελφοι, ας μη ρίχνουμε λάδι στη φωτιά και προπάντων ας το εκχυδαΐζουμε!

Οι  μαθητές δεν διαβάζουν το τετράδιο μαθητή και οι καθηγητές δεν διαβάζουν το βιβλίο καθηγητή  (Σωστό/Λάθος);

Συνάδελφε, επειδή μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα τι λένε οι από πάνω, η συγκεκριμένη αναφορά του βιβλίου καθηγητή και τετραδίου μαθητή είναι λάθος διατυπωμένη. Και δεν κατάλαβα! Επειδή αυτό υπάρχει κάπου γραμμένο, αυτό νομιμοποιεί την Ε.Ε.; Πρέπει οι μαθητές να μάθουν παπαγαλία όποια μπαρούφα βρουν μπροστά τους;

οπότε και το "Η σκόπιμη, ορθή και επιβεβλημένη χρήση πινάκων μειώνει την απαιτούμενη μνήμη" είναι επίσης ΣΩΣΤΟ

Παναγιώτη κάνεις ΛΑΘΟΣ που το συνεχίζεις...

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3199
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #40 στις: 09 Ιούν 2012, 03:28:59 μμ »
και η μεταβλητή αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη
απλά η μεταβλητή δεν καταλαμβάνει δεκάδες, εκατοντάδες ή χιλιάδες θέσεις μνήμης

άρα οι συνέπειες από τη χρήση μεταβλητής ή μεταβλητών δεν είναι οι ίδιες με αυτές από τη χρήση πινάκων.

Όσο περισσότερα παιδιά κάνω, τόσο αυξάνονται οι υποχρεώσεις μου.
Για μένα αυτή η πρόταση Σ/Λ δεν έχει σχέση με τα μειονεκτήματα της παραγράφου 9.4, αλλά με το γεγονός ότι οι δομές δεδομένων (πίνακες) καταλαμβάνουν -αρκετή- μνήμη.



Νίκο, η διαφορά των μηνυμάτων μου είναι 6 μέρες πλην κάτι ψιλά.
Ως προς το ότι κάνω λάθος, συμφωνώ και σε ευχαριστώ

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #41 στις: 13 Ιούν 2012, 01:04:03 πμ »
Εκχυδαισμός η πρόταση "Οι  μαθητές δεν διαβάζουν το τετράδιο μαθητή και οι καθηγητές δεν διαβάζουν το βιβλίο καθηγητή  (Σωστό/Λάθος);"

αλλά ευγενική και διακριτική  ή άποψη "..Πρέπει οι μαθητές να μάθουν παπαγαλία όποια μπαρούφα βρουν μπροστά τους;"


 

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Θέμα Α1.3
« Απάντηση #42 στις: 13 Ιούν 2012, 11:47:35 πμ »
Είναι απλώς στο ίδιο μήκος κύματος...