Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 21882 φορές)

paralias

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #90 στις: 02 Ιούν 2012, 02:27:03 μμ »
Μόλις γύρισα από το Βαθμολογικό της περιοχής μου. Στις προτεινόμενες απαντήσεις που λάβαμε για το Δ5, δόθηκε μία και μοναδική λύση, αυτή με τα αθροίσματα κατά στήλες και στη συνέχεια εύρεση min στον νέο πίνακα. Φυσικά συζητήθηκε και η δεύτερη πιθανή λύση (αυτή του min σε όλο τον πίνακα) και αποφασίσαμε να θεωρήσουμε και τις δύο λύσεις ορθές (λόγω ασάφειας στην εκφώνηση), αν στο μεταξύ δεν έρθει κάποια επίσημη διευκρίνηση για το τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε. Περιμένω απόψεις και άλλων συναδέλφων από άλλα βαθμολογικά, για το τι αποφάσισαν να κάνουν... Επίσης, αν ήρθε κάποια επίσημη διευκρίνηση σε αυτούς για το πως θα αντιμετωπίσουν το Δ5. Καλό τριήμερο και καλές βουτιές 8)

arisp

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #91 στις: 02 Ιούν 2012, 02:29:06 μμ »
Μόλις γύρισα από το Βαθμολογικό της περιοχής μου. Στις προτεινόμενες απαντήσεις που λάβαμε για το Δ5, δόθηκε μία και μοναδική λύση, αυτή με τα αθροίσματα κατά στήλες και στη συνέχεια εύρεση min στον νέο πίνακα. Φυσικά συζητήθηκε και η δεύτερη πιθανή λύση (αυτή του min σε όλο τον πίνακα) και αποφασίσαμε να θεωρήσουμε και τις δύο λύσεις ορθές (λόγω ασάφειας στην εκφώνηση), αν στο μεταξύ δεν έρθει κάποια επίσημη διευκρίνηση για το τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε. Περιμένω απόψεις και άλλων συναδέλφων από άλλα βαθμολογικά, για το τι αποφάσισαν να κάνουν... Επίσης, αν ήρθε κάποια επίσημη διευκρίνηση σε αυτούς για το πως θα αντιμετωπίσουν το Δ5. Καλό τριήμερο και καλές βουτιές 8)

απίστευτη ταχύτητα στην απάντηση :) μάλλον σύμπτωση...

paralias

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #92 στις: 02 Ιούν 2012, 02:29:33 μμ »
Όντως σύμπτωση... ;)

paralias

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #93 στις: 02 Ιούν 2012, 02:33:36 μμ »
Διευκρίνιση και όχι διευκρίνηση sorry  ::)

ipoulis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Dum spiro spero
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #94 στις: 02 Ιούν 2012, 02:39:56 μμ »
Διευκρίνιση και όχι διευκρίνηση sorry  ::)
Άσε εγω το γράφω πάντα διευκρΥνιση. Ευτυχώς εδώ δεν υπάρχει παρερμηνεία στον τρόπο γραφής :-)
Μπαμπινιώτης Γαρ

PE19

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 37
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #95 στις: 02 Ιούν 2012, 02:48:36 μμ »
Κουμπάρε, αν βρεις αθροίσματα στηλών τότε ...θα καίει πολύ ήλιος!
σε βρίσκω πανέξυπνο...! στις θερμοκρασίες  το ΄πιασες αμέσως το νόημα! στην παραγωγή όμως;

..πως πρέπει να κατανοήσουν και να αναλύσουν ένα θέμα οι μαθητές; "ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ;.... οταν υπάρχει ελλιπης διατύπωση..."
Τι εννοώ; αφού δεν έχει λογική να προσθέσω θερμοκρασίες άρα υπολογίζει τη μικρότερη όλου του πίνακα.
Μήπως είναι καλύτερα για τον θεματοδότη να δώσει διευκρίνιση ότι θέλει τη μικρότερη μέση θεσμοκρασία, ή τη μικρότερη μέση μηνιαία όπως έχει συμβεί στο παρελθόν σε αντίστοιχο θέμα;
η μικρότερη παραγωγή του μήνα γιατί να είναι παραγωγή της εταιρίας και όχι του πελάτη;

επιεδή εσύ και εγώ έχουμε "μπει στο σύστημα" θεωρούμε παραγωγή την συνολική! της εταιρίας και όχι του πελάτη.  Οι μαθητές έχουν ακόμα "καθαρά μυαλά" , άδειους σκληρους δίσκους, ...

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3190
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #96 στις: 02 Ιούν 2012, 03:54:40 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο ερώτημα Δ που είναι χειρότερο από τις όποιες ασάφειες και πρέπει να καταγραφεί.
Η διαδικασία στο Δ4 που πρέπει να ταξινομεί και να τυπώνει (εγώ έτσι το αντιλήφθηκα από την πρώτη ανάγνωση), επιτελεί 2 λειτουργίες!!

Δεν είναι καλή πρακτική αυτό, καθώς και η θεωρία του βιβλίου και ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος θέλει τα υποπρογράμματα να επιτελούν ένα ρόλο-λειτουργία.

Το τονίζω: δεν είναι λάθος, αλλά είναι κακή πρακτική...

tiftikidis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #97 στις: 02 Ιούν 2012, 08:25:29 μμ »
Εχουμε από άλλα Βαθμολογικά πληροφορία για το αν λάβουν και τις δύο λύσεις σωστές στο Δ5 ?

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #98 στις: 02 Ιούν 2012, 08:45:30 μμ »
Σε δύο βαθμολογικά της Αττικής στην περίπτωση των ΦΑ, έχουν ήδη θεωρηθεί σωστές και οι δύο λύσεις στο Δ5...

tiftikidis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #99 στις: 02 Ιούν 2012, 08:55:58 μμ »

Παράθεση
Σε δύο βαθμολογικά της Αττικής στην περίπτωση των ΦΑ, έχουν ήδη θεωρηθεί σωστές και οι δύο λύσεις στο Δ5...

Θα υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση σε όλα τα βαθμολογικά ή το καθε ένα θα ακολουθήσει την δικιά του γνώμη .... ?????



th

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #100 στις: 02 Ιούν 2012, 10:23:21 μμ »
Δυστυχώς φίλε μου αυτό που είναι τραγικό όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι δεν υπάρχει ενιαία γραμμή από την ΚΕΕ ή από όλα τα βαθμολογικά κέντρα ώστε να υπάρχει απλά δικαιοσύνη! Διάφορα κοντινά βαθμολογικά 'χαζοσυννενοούνται' μεταξύ τους τηλεφωνικά ώστε να υπάρχει μια αντιστοιχία αλλά αυτό δε λέει κάτι. Οι κύριοι της ΚΕΕ δεν φτάνει που δυσκολεύουν τα παιδιά με τις ασάφειές τους μετά ουσιαστικά πετάνε το μπαλάκι στο κάθε βαθμολογικό κέντρο και τρέχουμε  εμείς να βγάλουμε άκρη με τις διαφορετικές λύσεις αλλά και με την εσωτερική βαθμοδότηση των θεμάτων. Είναι απαράδεκτο κατ εμέ αυτό που συμβαίνει όπου σε κάθε βαθμολογικό ανά την Ελλάδα 'αυτενεργούμε' βάζοντας σε διάφορα θέματα τις μονάδες κατά πως θεωρούμε λογικό. Εκεί θα έπρεπε να υπάρχει κοινή γραμμή σε όλους. Στο βαθμολογικό που πήγα εγώ για το Δ5 υπήρχαν δύο απόψεις: η μία να τα πάρουμε σωστά και τα δύο και η άλλη να κόβουμε 1 μονάδα αν κάποιος βρίσκει min από όλο τον πίνακα. θα το ξαναδούμε την Τρίτη αφού δούμε και τί κάνουν και οι άλλοι ή αν έρθει κάποια οδηγία. Πάντως διαφωνίες υπάρχουν και για διάφορα άλλα θέματα τα οποία δεν μπορώ να αναλύσω τώρα αλλά σηκώνουν συζήτηση. Όσον αφορά το υποπρόγραμμα θεωρήσαμε και μεις όλες τις εναλλακτικές σωστές (ταξινόμηση εκτός-εκτύπωση εντός και το αντίθετο). Το θέμα είναι θα θεωρήσουν τα ίδια και όλοι οι άλλοι συνάδελφοι ανά την επικράτεια (δεν κατηγορώ κανένα προς αποφυγή παρεξηγήσεων) ή θα έχουμε διαφορετικά μέτρα και διαφορετικά σταθμά; 

Δημήτρης Γκίνης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 433
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #101 στις: 02 Ιούν 2012, 11:25:41 μμ »
Στο βαθμολογικό στο οποίο ανήκω,  στην εξέταση των ΦΑ θεωρήθηκαν σωστές και οι 2 λύσεις (και καλά έκαναν κατά την γνώμη μου) στην δε σημερινή ενημέρωση οι περισσότεροι είχαν την άποψη να διατηρήσουμε την γραμμή που επιλέχθηκε στην εξέταση των ΦΑ μιας και διαφορετικά θα χρησιμοποιούσαμε 2 μέτρα και 2 σταθμά.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1089
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #102 στις: 02 Ιούν 2012, 11:57:45 μμ »
Κατά την ενημέρωση βαθμολογητών που πραγματοποιήθηκε σήμερα, κατασταλάξαμε στα εξής:
α) Να στέιλουμε μία ερώτηση στην ΚΕΕ για το θέμα Δ5.

β) Αν δέν λάβουμε κάποια απάντηση ( το πιθανότερο λέω εγώ) να δεχτούμε και τις δύο λύσεις εξίσου σωστές.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3147
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #103 στις: 03 Ιούν 2012, 12:04:53 πμ »
Γιώργο για το συγκεκριμένο θέμα και εμείς αποφασίσαμε να το δεχτούμε σωστά, παρόλο που κάποιοι πιστεύουμε ότι η διατύπωση αυτή είναι σαφής.
Το επιχείρημα είναι ότι η διευκρίνηση "ετήσια" μάλλον μπέρδεψε πολλά παιδιά γιατί σκέφτηκαν "γιατί εκεί έτσι και εδώ ...αλλιώς"
Οπότε δεχόμαστε και τα δύο, και από ότι βλέπω αυτό θα συμβεί και στα περισσότερα βαθμολογικά

Κατά την ενημέρωση βαθμολογητών που πραγματοποιήθηκε σήμερα, κατασταλάξαμε στα εξής:
α) Να στέιλουμε μία ερώτηση στην ΚΕΕ για το θέμα Δ5.

β) Αν δέν λάβουμε κάποια απάντηση ( το πιθανότερο λέω εγώ) να δεχτούμε και τις δύο λύσεις εξίσου σωστές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1089
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #104 στις: 03 Ιούν 2012, 12:11:25 πμ »
Και ένα άλλο σημείο που με προβλημάτισε είναι και το θέμα Δ4 στο οποίο όλοι ( ή οι περισσότεροι) καταλαβαίνουμε ότι πρέπει μέσα στη διαδικασία να γίνει ταξινόμηση και εμφάνιση των πινάκων.

Τι γίνεται στην περίπτωση κατά την οποια ένας μαθητής ταξινομεί τον πίνακα στο κυρίος πρόγραμμα, περνάει τον πίνακα ταξινομημένο στη διαδικασία και τον εμφανίζει μέσα σε αυτήν;

Μήπως και εδώ υπάρχει μια και όχι τόσο σαφή διατύπωση στο ερώτημα καθώς ζητάει να εμφανίζονται τα ετήσια έσοδα κάθε πελάτη κατά φθίνουσα σειρά;