Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 21883 φορές)

eleni_p

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #45 στις: 01 Ιούν 2012, 03:37:38 μμ »
Συνάδελφοι Καλησπέρα,

ήθελα τη γνώμη σας για τη διατύπωση του 4ου θέματος. Πολλοί μαθητές απάντησαν στο ερώτημα βρίσκοντας τον αριθμό του μήνα που έχει τη μικρότερη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και όχι   τον αριθμό του μήνα που έχει τη μικρότερη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στο σύνολο των πόλεων. Οι μαθητές μου είπαν ότι ζήτησαν διευκρίνηση στο εξεταστικό κέντρο και δεν την έδωσαν. Δεν ήταν σίγουροι επομένως για το τι ζητούσε η άσκηση. Θεώρησαν λοιπόν ότι επειδή υπάρχει διαφορετική βαθμολογία στο θέμα αυτό από το Δ3 (που ζητούσε άθροισμα ανά γραμμή και μέγιστο) δεν θα είναι η ίδια λύση (άθροισμα ανά στήλη και ελάχιστο) γιατί τότε ποιος ο λόγος της διαφορετικής βαθμοδότησης. Ακόμη ένας μαθητής μου είπε ότι ήταν σίγουρος ότι είναι δεν είναι άθροισμα όπως το Δ3, αφού στο Δ3 έστειλαν διευκρίνηση για το "ετήσια" , θα έπρεπε να λέει αντίστοιχα " στο σύνολο των πόλεων".
Νομίζω ότι τα παιδιά έχουν δίκιο, και θεωρώ άδικο για τα παιδιά που το έλυσαν με την παραπάνω λογική το να χάσουν βαθμολογία από ένα θέμα που το γνωρίζουν (αφού το έλυσαν το ίδιο στο Δ3) αλλά δεν ήταν σαφώς διατυπωμένο για να το καταλάβουν στο Δ5, το αντίθετο μάλιστα αν λάβουμε υπ΄οψιν την βαθμοδότηση και τη διευκρίνηση για "ετήσια" στο Δ3. Νομίζω ότι θα πρέπει να γίνουν δεκτές και οι δύο απαντήσεις αν θέλουμε να ήμαστε δίκαιοι, διαφορετικά παίζεται η σχολή και το μέλλον του μαθητή στην τύχη. Εσείς τι γνώμη έχετε; Ακούσατε τίποτα στα βαθμολογικά σχετικά με την αντιμετώπιση τέτοιων απαντήσεων;

Ευχαριστώ

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3190
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #46 στις: 01 Ιούν 2012, 03:42:10 μμ »
Τόσο δύσκολο ήταν να προστεθεί μια λεξούλα ή αποφάσισαν να δυσκολέψουν τα θέματα στις εκφωνήσεις και όχι στις λύσεις ;  :o

= τρίτη διευκρίνηση Γιώργο

tiftikidis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #47 στις: 01 Ιούν 2012, 03:44:49 μμ »
Ας περιμένουμε να δούμε αύριο τις πειραματικές βαθμολογήσεις να δούμε εάν υπάρχει κάποια επίσημη οδηγία ....

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2450
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #48 στις: 01 Ιούν 2012, 03:45:41 μμ »
Γιώργο, το πρόγραμμα καλεί το υποπρόγραμμα με τη βοήθεια του οποίου γίνεται κάτι. Το υποπρόγραμμα κάνει κάτι
και παίρνει 5 μονάδες για αυτό.

Πολλοί μαθητές έκαναν την εμφάνιση στο κύριο πρόγραμμα. Βαθμολογητές πρέπει να μας πουν πώς θα αντιμετωπιστεί αυτό.


Είτε κάνει ταξινόμηση μόνο, είτε εμφάνιση μόνο είτε και τα 2... η διαδικασία κάνει κάτι.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #49 στις: 01 Ιούν 2012, 03:49:56 μμ »
Ζητούσε «πιο μήνα είχαμε την μικρότερη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας». Εδώ 2 είναι οι περιπτώσεις που μπορεί να καταλάβει κάποιος, ή «πιο μήνα είχαμε την μικρότερη συνολικά παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας» ή «πιο μήνα είχαμε την μικρότερη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ενός πελάτη». Η πρόταση λοιπόν όπως δόθηκε κατά την γνώμη μου κάτι της έλειπε και δεν μπορούσες να καταλάβεις τι ακριβώς ήθελε σκεφτόμενος αφαιρετικά, λέγοντας «α δεν λέει συνολικά άρα είναι το άλλο», «α δεν λέει ενός πελάτη είναι το άλλο». Απόδειξη για τη σύγχυση που προκλήθηκε, γιατί καλές οι θεωρητικές συζητήσεις, είναι 1) τα επίμονα ερωτήματα των μαθητών την ώρα της εξέτασης για το ποιο από τα 2 πρέπει να κάνουν, 2) οι 2 διαφορετικές λύσεις των φροντιστηρίων που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και 3) και πιο ασήμαντο το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα και δεν μπορούσα να βρω από κάπου να πιαστώ και να κάνω το ένα ή το άλλο. Δεν ξέρω τι λεν οι άλλοι συνάδελφοι.

+1

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #50 στις: 01 Ιούν 2012, 03:59:31 μμ »
Γενικά δεν ήταν σαφές το τι ακριβώς πρέπει να κάνει το υποπρόγραμμα και τι όχι και άρα για μένα όλα τα παραπάνω θα πρέπει να θεωρηθούν σωστά.

+1

dg69

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Όλα καλά, όλα ανθηρά
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #51 στις: 01 Ιούν 2012, 04:03:17 μμ »
Στους ΦΑ, ποια λύση στο Δ5 οι επιτροπές θεώρησαν σωστή; Ηταν κανένας από τους συναδέλφους σε κάποια επιτροπή να μας πει;

drosi

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #52 στις: 01 Ιούν 2012, 04:21:49 μμ »
Πραγματικα τι να πω για αυτα τα θεματα! Ελεος! Καθε ερωτημα ποιο ασαφες απο το προηγουμενο. Εκτος απο το θεμα Γ που η εκφωνηση του ηταν πολυ δυσνοητη, στο θεμα 4ο στο Δ5 υπαρχουν δυο τελειως διαφορετικες λυσεις(στο Δ3 το σωσανε)....

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #53 στις: 01 Ιούν 2012, 04:23:49 μμ »
  Η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται συνολικά από όλους. Νομίζω είναι σαφές.
Αναφέρεται σε παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.  Όχι σε μεμονωμένη παραγωγή του κάθε παραγωγού. Δεν υπάρχει πουθενά καμία υπόνοια για κάτι τέτοιο
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #54 στις: 01 Ιούν 2012, 04:31:14 μμ »
  Η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται συνολικά από όλους. Νομίζω είναι σαφές.
Αναφέρεται σε παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.  Όχι σε μεμονωμένη παραγωγή του κάθε παραγωγού. Δεν υπάρχει πουθενά καμία υπόνοια για κάτι τέτοιο

Και το Δ3 μιλούσε για πόλη--> παραγωγή ρεύματος και έστειλαν διευκρίνιση για "ετήσια"
Μετά τι έγινε, έφυγαν οι κύριοι της επιτροπής επειδή είχε περάσει η ώρα;;;;
Πάντως, έμπειροι καθηγητές δεν θα έγραφαν ποτέ αυτά τα 2 ερωτήματα έτσι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #55 στις: 01 Ιούν 2012, 04:48:34 μμ »
Και το Δ3 μιλούσε για πόλη--> παραγωγή ρεύματος και έστειλαν διευκρίνιση για "ετήσια"
Μετά τι έγινε, έφυγαν οι κύριοι της επιτροπής επειδή είχε περάσει η ώρα;;;;
Πάντως, έμπειροι καθηγητές δεν θα έγραφαν ποτέ αυτά τα 2 ερωτήματα έτσι

Εδώ ο χρονικός προσδιορισμός είναι απαραίτητος. Αλλιώς πρέπει να αυθαιρετήσει κάποιος και οι πιθανές απαντήσεις είναι πάρα πολλές. Δεν είναι ακριβώς αντίστοιχα τα δύο ερωτήματα (Δ3 και Δ5). Δεν έχω σκοπό να υπερασπιστώ την επιτροπή, απλά ανέφερα τη δική μου σκέψη καθώς έλυνα το Δ5
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

karavec

  • Επισκέπτης
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #56 στις: 01 Ιούν 2012, 04:49:24 μμ »
Το Θέμα Δ3 διευκρινίστηκε μετά την οδηγία που ήρθε στις 9.35. Απο εκεί και πέρα το Δ5 δεν είναι σωστά διατυπωμένο όμως όταν λέμε " ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ" εννοούμε συνερμικά για όλες τις πόλεις-πελάτες. Έπρεπε όμως να σταλεί διευκρίνιση.
Τέλος οι κύριοι της επιτροπής κ. Πέτρο γνωρίζουμε πως ορίζονται κάθε χρόνο.

Ευχαριστώ
Άκης Καραβέτσιος

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #57 στις: 01 Ιούν 2012, 05:12:46 μμ »
"Τέλος οι κύριοι της επιτροπής κ. Πέτρο γνωρίζουμε πως ορίζονται κάθε χρόνο."

Πώς ορίζονται ρε παιδιά?   Γιατί εγώ πραγματικά ΔΕΝ ξέρω!
Τόσοι «σοφοί» καθηγητές πανεπιστημίου και άλλοι τόσοι «έμπειροι – μάχιμοι» καθηγητές λυκείου, και να έχουμε ξανά και ξανά Ασάφειες και «γκάφες»?
Ούτε ο Αρβίλογλου στο λύκειο της Τενεούπολης :- ) δεν έχει τόσες ασάφειες!
(αυτός ιδικά κατά 99% δεν έχει ποτέ ασάφειες, αλλά το γράφω για να χαμογελάσουμε και λίγο, μην παρεξηγηθώ).

Μετά και το τι έγινε με τη Φυσική, θα περίμενε κανείς να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί!
Έλεος πια!


petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #58 στις: 01 Ιούν 2012, 05:16:21 μμ »

Μετά και το τι έγινε με τη Φυσική, θα περίμενε κανείς να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί!
Έλεος πια!



Ήταν προσεκτικοί, όπως και πέρσι...
Τα θέματα έχουν πέσει ένα επίπεδο σε βαθμό δυσκολίας τα τελευταία 2 χρόνια και αυτό οφείλεται σην αποτυχία στα 2 μαθήματα βαρύτητας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

moraitis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #59 στις: 01 Ιούν 2012, 05:19:59 μμ »
ΚΑΙ ΟΙ 2 ΛΥΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΑΦΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ Δ5.