Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση  (Αναγνώστηκε 1563 φορές)

Κώστας

  • Επισκέπτης
Ερώτηση
« στις: 11 Μάι 2006, 02:18:35 μμ »
Hi all
είμαι νεοδιόριστος καθηγητής ΠΕ19 σε ενιαίο λύκειο σε νησί των Κυκλάδων και μόλις έμαθα ότι αν μέινω και του χρόνου, κάτι που θα ήθελα, θα διδάξω και στο ολοήμερο δημοτικο του ίδιου νησιού, εαν δεν συμπληρώνω 21 ώρες στο λύκειο. Ηθελα να ρωτήσω  αν προβλέπεται κάτι τέτοιο, και τι ισχύει με το ωράριο δεδομένου ότι το ολοήμερω είναι περαν του ωραρίου του σχολείο.
Tnx

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3176
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #1 στις: 11 Μάι 2006, 06:11:30 μμ »

Με έγγραφό του το ΥΠΕΠΘ εδώ και 2 έτη, διαθέτει εκπαιδευτικούς πληροφορικής (και αγγλικών και φυσικής αγωγής) από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην πρωτοβάθμια. Δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθεί, αν η ΔΙΔΕ σε διαθέσει. Πρόπερσι ήμουν σε ολοήμερο και αρκετοί δυνάδελφοι στην Κορινθία επίσης.

Για το ωράριο: Αν το ολοήμερο που θα είσαι έχει 2 τμήματα (σύνηθης περίπτωη) τότε υπάρχουν 4 ώρες μαθήματος (2*2) και πρέπει να γίνονται σε 2 διαφορετικές ημέρες (ο νόμος το επιβάλει)

Εσύ από τη μεριά σου μπορείς να διεκδικήσεις αυτό που ο νόμος λέει επίσης, πως σηλαδή δεν μπορείς να είσαι την ίδια μέρα σε διαφορετικά σχολεία (δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να είναι σε διαφορετικό δήμο ή και στον ίδιο δήμο) και να δημιουργήσεις ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα στην εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος του Λυκείου σου (θα έχεις 16 ώρες σε 3 ημέρες και 4 ώρες μεσημεριανές/απογευματινές στις υπόλοιπες 2 ημέρες)

Γενικά, η χρυσή τομή (που πρέπει να επιδιώξεις) είναι τις ημέρες που θα είσαι στο ολοήμερο το πρόγραμμά σου στο λύκειο να ξεκινάει αργά ΑΝ θέλεις να μετακινήσει στα δυο σχολεία στην ίδια μέρα.

Γενικά, είναι πολύ άσχημο να είναι κάποιος στην Βθμια και στην Αθμια (ειδικά αν δεν έχει παιδαγωγική κατάρτιση για καμία από αυτές - όπως δεν έχει σχεδόν κανείς απόφοιτος καθηγητικής σχολής στην Ελλάδα) και είναι κάτι που δεν αναφέρθηκε όταν διοριστήκαμε (βέβαια, αυτό δεν θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας για την επιλογή μας να γίνουμε εκπαιδευτικοί). Και είναι μια κατάσταση που δεν θα αλλάξει αν δεν υπάρξει ΚΕΝΤΡΙΚΗ και ΟΜΑΔΙΚΗ προσπάθεια

Απλά, φαίνεται οτι ο σύστημα δεν μας βλέπει παρά σαν "αλγεβρικό άθροισμα" ωρών: "πάρει 16 ώρες στο λύκειο, άλλες 4 στο δημοτικό και είμαστε εντάξει", ευτυχώς που δεν μπήκαν στο νηπιαγωγείο οι νέες τεχνολογίες

Με εκτίμηση