Αποστολέας Θέμα: Προς μέλη της ΕΠΕ:Πρόσκληση συμμετοχής σε εκδήλωση.....;  (Αναγνώστηκε 4932 φορές)

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
...ότι οι προτάσεις της ΕΠΕ ... αποτελούν .... βασική συνιστώσα μιας ολοκληρωμένης πρότασης που αφορά τον εκσυγχρονισμό του τρόπου διδασκαλίας όλων των επιστημονικών αντικειμένων (φυσικές επιστήμες, μαθηματικά, ανθρωπιστικές επιστήμες, ακόμη και Θεολογία) με σύγχρονες μαθητοκεντρικές παιδαγωγικές μεθοδολογίες αξιοποιώντας κατάλληλα εργαλεία Πληροφορικής που είναι ήδη διαθέσιμα. Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί των άλλων ειδικοτήτων που βρέθηκαν στους κλάδους ΠΕ19-20 εξαιτίας των αμαρτιών του παρελθόντος μπορούν να αποτελέσουν μια πολύτιμη μαγιά για το σκοπό αυτό. ....

Ελπίζω αυτή να είναι η τελευταία φορά που χρειάζεται να κάνω τις ανωτέρω διευκρινήσεις.

Ένα ωραίο δείγμα πολιτικού λόγου το οποίο αποφεύγει να πει οτιδήποτε συγκεκριμμένο.

Κανείς δεν αμφισβητεί τη νοημοσύνη του κ. Μουμουτζή αλλά με το να χαρακτηρίζει το  κειμενο αυτό "διευκρίνησεις"! μάλλον αμφισβητεί τη δική μας


jfk1976

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
φίλε leuteris_doy μάλλον εκνευρίστηκες που έγραψα ότι είναι αμοραλιστικό και κυνικό να λες"Τους δόθηκε η ευκαιρία και καλά έκαναν και την εκμεταλλεύτηκαν. Και εγώ αυτό θα έκανα.". Δεν έκρινα εσένα σαν αμοραλιστή και κυνικό αλλά την άποψή σου. Εγώ δεν έχω τέτοια άποψη για το πως πρέπει να "εκμεταλλεύεσαι τις καταστάσεις".
Να σου κάνω μια ερώτηση: Είσαι σίγουρος ότι μερικοί (όχι όλοι) που "τους δόθηκε η ευκαιρία" και "εκμεταλλεύτηκαν καταστάσεις" δεν δημιούργησαν παρασκηνιακά τις καταστάσεις με το τότε κυβερνών κόμμα? 
===================================
"Και στο κάτω , κάτω ποιος είσαι ρε φίλε εσύ της ΠΕΚΑΠ ή της ΕΠΕ η όπως αλλιώς σε λένε που θα «επιβάλεις και θα προωθήσεις , το τι είναι πληροφορική και τι όχι;» "

Μα η ερώτηση μπορεί να γίνει και αντίστροφα: Ποιός είσαι ρε φίλε εσύ που θα επιβάλεις να μην γίνει ΧΥΤΑ στην Κερατέα(μιας και σε είδα ότι είσαι αγωνιστής της Κερατέας-και καλά κάνεις). Δημοκρατία εχουμε ναουμ και αποφασίζει το σοφό κράτος για το ποιός είναι τι, ποιον θα διορίζει κτλ και που πρέπει να γίνει ο ΧΥΤΑ.Τι θέλεις εσύ και αντιδράς?? :))

Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον (ανεργίας , ανέχειας , εφεδρείας ) να μιλά κάποιος για ξεκαθάρισμα (χριστιανών και μουσουλμάνων) !!!!~!(πληροφορικάριων και μη) έστω και με την μορφή μετατάξεων σε άλλο κλάδο , επιμένω ότι αποτελεί «ηθική αλητεία».

Ας πούμε ότι το ερχόμενο καλοκαίρι η υπουργός αποφασίζει να στείλει σε ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΗ. Στο κλάδο μας είναι περίπου  γύρω στους 2000 οι εκπαιδευτικοί που είναι στη διάθεση.
Ε τότε ΝΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ετσι ώστε να μην απολυθούν συνάδελφοι. Εσυ τι υποστηρίζεις, να κόψουμε το ψωμάκι κάποιων συναδέλφων?ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ?
=============================
Φίλε μου jfk1976   η ΣΕΛΕΤΕ ανέκαθεν «έπαιρνε»  ούτε 20 άτομα το χρόνο (ΠΕ 19 και ΠΕ 20) … οπότε , αναγκαστικά μπήκαν στην πληροφορική άτομα χωρίς ΣΕΛΕΤΕ αφού η εκπαίδευση χρειάστηκε από το 94 και μετά χιλιάδες πληροφορικούς και τεσπα , αν έχεις ασχοληθεί με διορισμούς , όλοι μα όλοι οι πτυχιούχοι ΣΕΛΕΤΕ έχουν διοριστεί … τουλάχιστον μέχρι και πρίν μια διετία που γίνονταν διορισμοί. Οπότε τι  λέμε;

Άλλο σου λέω εγώ άλλο μου απαντάς εσύ.Συννενοηση κουκουρούκου:)
Λοιπόν το ξαναγράφω. Μέχρι το 2000 έπρεπε ένας πτυχιούχος Πληροφορικής να έχει  πτυχίο ΣΕΛΕΤΕ για να διοριστεί σαν καθηγητής Πληροφορικής. Αντίθετα οποιοσδήποτε άλλος πτυχιούχος και χωρίς πτυχίο ΣΕΛΕΤΕ διοριζόνταν σαν καθηγητής Πληροφορικής!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στερούσαν το δικαίωμα δηλαδή των ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ Πληροφορικής "να φάνε ένα ψωμάκι" όπως λες εσύ, ενώ ΜΗ πτυχιούχους Πληροφορικής τους διόριζαν(για άλλους καλώς,για άλλους κακώς) σαν καθηγητές Πληροφορικής!!

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΕΡΘΟΥΝ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...
« Τελευταία τροποποίηση: 07 Δεκ 2011, 12:41:55 πμ από jfk1976 »

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790


Ας πούμε ότι το ερχόμενο καλοκαίρι η υπουργός αποφασίζει να στείλει σε ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΗ. Στο κλάδο μας είναι περίπου  γύρω στους 2000 οι εκπαιδευτικοί που είναι στη διάθεση.
Ε τότε ΝΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ετσι ώστε να μην απολυθούν συνάδελφοι. Εσυ τι υποστηρίζεις, να κόψουμε το ψωμάκι κάποιων συναδέλφων?ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ?


Ακριβώς εκεί είναι η διαφορά του τρόπου σκέψης συνάδελφε. Εγώ προτιμώ να μείνουμε όλοι ενωμένοι και να αγωνιστούμε για το αυτονόητο, δηλαδή όλοι στις δουλειές τους. Γιατί να παίρνουμε ως δεδομένο και να δεχτούμε οτι 20.000 εκπαιδευτικοί θα βγουν στην εφεδρεία; Να κάνουμε αλισβερίσι με τα κριτήρια; και έναν αγώνα μόνο για τον εαυτούλη μας; να βρούμε εμείς οργανικές; και αν δεν βρούμε, αν δεν φτάσουν οι μετατάξεις; Να απολυθούν οι υπολοιποι; Όταν αποδεχόμαστε το πλαίσιο συζήτησης που θέτουν κάποιοι (πχ 20.000 στην εφεδρεία ως δεδομένο), τότε με τους δήθεν αγώνες μας τους βοηθάμε να διαχειριστούν καλύτερα το πρόβλημα τους και κυρίως διασπάμε τις δυνάμεις μας σε εκατοντάδες μικρές και αδύναμες να αντιδράσουν συντεχνίες. Έτσι οι 200.000 μαζί με τους κάθε βαθμίδας ωρομισθίους και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, ενώ ενωμένοι είναι μια υπολογίσιμη δύναμη και θα μπορούσαμε να επιβάλλουμε αλλαγές που και το εργασιακό μας μέλλον θα εξασφαλίζαν και την παιδεία θα αναβαθμίζαν, χωριζόμαστε σε ατελείωτες ομάδες και συντεχνίες. Ξεκινάω διαχωρισμούς: διορισμένοι/αδιόριστοι, ειδικότητες, μέσα στην ίδια ειδικότητα και στις υποομάδες διορισμένων και αδιόριστων έχουμε όσους έχουν απλώς προϋπηρεσία, όσους πετύχαν στον ΑΣΕΠ και στον κλάδο μας επιπλέον έχουμε ΑΕΙ/ΤΕΙ και όσους έχουν ΣΕΛΕΤΕ με όσους δεν έχουν. Αν λοιπόν μπούμε στο πλαίσιο που θέτει το Υπουργείο και η Κυβέρνηση, απλά θα βγάλουμε ο ένας οτ μάτι του άλλου και πριν το καταλάβουμε περίπου 30.000 κόσμος (μαζί με τους αναπληρωτές που δεν θα δουλέψουν τα επόμενα χρόνια) θα αντιμετωπίσουν το φάσμα της ανεργίας, ενώ όσοι θα παραμείνουν θα αντιμετωπίσουν νέες μειώσεις μισθών και μεγάλα προβλήματα με απομακρυσμένες τοποθετήσεις. Ως εργαζόμενοι όμως πρέπει να θέτουμε το δικό μας πλαίσιο και να αγωνιστούμε για να αλλάξουμε το πλαίσιο κάτω από το οποίο γίνεται η κουβέντα.  Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν μείνουμε ενωμένοι και αλληλέγγυοι.
« Τελευταία τροποποίηση: 07 Δεκ 2011, 02:33:56 μμ από iliasthes »

Λευτέρης Δουκέρης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 185
  • ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ
    • ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ
φίλε jfk1976

Παράθεση
Να σου κάνω μια ερώτηση: Είσαι σίγουρος ότι μερικοί (όχι όλοι) που "τους δόθηκε η ευκαιρία" και "εκμεταλλεύτηκαν καταστάσεις" δεν δημιούργησαν παρασκηνιακά τις καταστάσεις με το τότε κυβερνών κόμμα? 

Για μένα δεν υπάρχει πιό "τραβηγμένο - " πράγμα απο το να μπλέκω την σκέψη μου και να προσπαθώ να απαντώ σε υποθετικά σενάρια. Δεν είμαι σίγουρος όντος για αυτό που μου λές .. αλλα και τι με αυτό; 

Παράθεση
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΕΡΘΟΥΝ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...
Μια κοινωνία που στηρίζεται στην αρχή «ο καθένας για τον εαυτό του (στην συγκεκριμένη περίπτωση για τον κλάδο του , αφού ξεκαθαρίσουμε τους παρείσακτους ) » σπρώχνει στα έσχατα όρια τον αχαλίνωτο ατομικισμό, τον εγωκεντρισμό, την ιδιοτέλεια, την αμοιβαία εχθρότητα. Δεν είμαι λοιπόν υπέρ του να σωθούν κάποιοι . Η θα σωθούν όλοι η κανένας και μόνο με την αλληλεγγύη και τους κοινού αγώνες παλεύεται η κατάσταση

ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

jfk1976

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
ilias kai leuteris έχετε δίκιο ότι πρέπει να επικρατήσει αλληλεγγύη. Εγώ το είπα στην περίπτωση που πάνε τα πράγματα προς εκείνη την κατεύθυνση που θέλει το υπουργείο.
Περιμένω την αλληλεγγύη και από τους συναδέλφους που νιώθουν "βολεμένοι" (οι έχοντες οργανική,αυτοί που είναι στη διοίκηση της εκπαίδευσης κτλ).

leyteris ατομικισμός υπάρχει και τώρα! Εγω π.χ περίμενα περισσότερους να κινητοποιηθούν πέρυσι με το λεγόμενο σχέδιο κατάργησης της Πληροφορικής από το Λύκειο...

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Δε ξέρω για εσάς, αλλά εγώ αγωνίζομαι μόνο για τους συντρόφους, τους όμορφους, γεροδεμένους, με υψηλό I(E)Q, απόφοιτους απο το ΤΕΙΘ Πληροφορικής, το σωτήριο έτος 1994, που η καταγωγή τους είναι από το Νευροκόπι της Δράμας και γεννήθηκαν το 1972 στο τέλος του Δεκέμβρη.

Σύντροφοι, ας αναφωνήσουμε με πάθος όλοι μαζί: "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ, ...ΜΠΟΡΟΥΜΕ"!
Τι να μας κάνει εμάς μια αγέλη λυσσασμένων νεοφιλελεύθερων καπιταλιστών, που μπροστά στο χρήμα, μπορούν να βγάλουν στο κλαρί, ακόμα και τη μάνα τους.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Παναγιώτη σε κόβω για φαλλοκράτη αναφέρεις μόνο τους άνδρες  :).  Καλά γυναίκες όμορφες (έστω και μη γεροδεμένες) δεν υπήρχαν καθόλου στη σχολή;

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Τι να κάνω, είμαι ένας ακατέργαστος αριστερός χωριάτης.  :P
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Μπα δε σε κόβω για χωριάτη (τα πόδια στη φωτο του facebook δεν έχουν κάλους!!!)