Αποστολέας Θέμα: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - Με την ύλη τι κάνουμε  (Αναγνώστηκε 1411 φορές)

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - Με την ύλη τι κάνουμε
« στις: 24 Απρ 2006, 11:36:16 μμ »
Συνάδελφοι χρόνια πολλά.  Ελπίζω να περάσατε καλά.  Σιγά -σιγά μαζευόμαστε και αρχίσαμε να σκεφτόμαστε τα δικά μας.  Με την ύλη του μαθήματος τι κάνετε;
Εγώ έχω τελειώσει και απο δώ και πέρα θα τους πηγαίνω εργαστήριο να δούμε (με΄όσου έρχονται) μερικά πράγματα και στην πράξη.
Πάντως είναι μερικά σχολία που δεν έχεουν τελιώσει θεωρητικά. Λέω θεωρητικά γιατί του έχει μείνει το 6ο κεφάλαιο που είναι  θεωρητικό άρα όχι τόσο βασικό.
Αντε ακόμα λίγο και τελειώσαμε και αυτή τη χρονιά.

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - Με την ύλη τι κάνουμε
« Απάντηση #1 στις: 25 Απρ 2006, 03:30:24 μμ »
Χρόνια πολλά και καλή δύναμη για τη συνέχεια...

Η ύλη καλόν είναι να έχει τελειώσει από τα τέλη Μαρτίου.  Ο μήνας που μένει στη συνέχεια μέχρι τις εξετάσεις (αφού δεν μένει περισσότερο από μήνας αν εξαιρέσουμε τις ημέρες των εορτών) είναι σκόπιμο να αφιερώνεται σε επαναλήψεις τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο και σε επίπεδο ασκήσεων.

Τα περισσότερα παιδιά πλέον "αναλώνουν" τις απουσίες τους διαβάζοντας στο σπίτι αλλά και για όσα μένουν, δεν είναι πολύ καλή πρακτική να παρουσιάζονται νέα πράγματα τόσο όψιμα... Υπάρχει και το άγχος που μεγενθύνει τις δυσκολίες.

Το εργαστήριο είναι πολύ καλό εργαλείο στο πλαίσιο του μαθήματος αλλά είναι αρκετά αποδοτικότερο οταν "επιστρατεύεται" στην αρχή της χρονιάς για ενίσχυση της διαδικασίας κατανόησης βασικών αλγοριθμικών εννοιών (σε συνδυασμό, όπου αυτό είναι δυνατόν) και με την ΠΔΣ.

Βέβαια ιδιαίτερα αποδοτική είναι η χρήση του εργαστηρίου όταν γίνεται από τις προηγούμενες τάξεις στο πλαίσιο του μαθήματος επιλογής και ιδιαίτερα στην τελευταία τάξη του Γυμνασίου.  Η διαφορά μαθητών που έχουν πάρει βασικές γνώσεις αλγοριθμικής από τις προηγούμενες τάξεις είναι εμφανέστατη.