Αποστολέας Θέμα: Πανελλαδικές 2011  (Αναγνώστηκε 7256 φορές)

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #15 στις: 28 Μάι 2011, 10:48:02 πμ »
Αν θυμάμαι καλά και για τις πανελλαδικές του Ενιαίου μετά τις 12:30 λύσεις.

vaggos_7

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #16 στις: 28 Μάι 2011, 10:49:56 πμ »
μπορειτε να πειτε απαντησεις για σωστο λαθος αντιστιχηση κ γνκ για την θεωρεια! ευχαριστω..σχετικα ευκολα μπορει να εχω κ μια μικρη ελπιδα για 100  :D

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2223
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #17 στις: 28 Μάι 2011, 10:53:17 πμ »
Ενδεικτικές απαντήσεις

Από την ομάδα διαχείρισης: απαγορεύεται η ανάρτηση λύσεων πριν τις 12:30

« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μάι 2011, 10:56:34 πμ από pgrontas »
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #18 στις: 28 Μάι 2011, 11:10:09 πμ »
Tα θέματα είναι σχετικά εύκολα (όπως φαίνονται με μια πρώτη ματιά).  Ένας μαθητής που ήταν έστω και λίγο διαβασμένος μπορούσε να ξεκινήσει με τις πρώτες 60 μονάδες χωρίς ιδιαίτερα κόπο (θέματα Α και Β). Από εκεί και μετά τα προβλήματα που έπρεπε να γίνουν αλγόριθμος και πρόγραμμα αντίστοιχα δεν ήταν επίσης πολύ δύσκολα. Μακάρι να πάνε καλά οι μαθητές μας (αν και φέτος δεν είμαι σε ΕΠΑΛ, αλλά μετά από 6 θητείες στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, όλους τους μαθητές των ΕΠΑΛ τους νιώθω σαν δικούς μου).

natso

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
    • user@im.sch.gr
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #19 στις: 28 Μάι 2011, 11:23:36 πμ »
Ενδεικτικές απαντήσεις

Από την ομάδα διαχείρισης: απαγορεύεται η ανάρτηση λύσεων πριν τις 12:30

θα μπορουσατε να μου τις στειλετε με e-mail??
natsoman@live.co.uk

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #20 στις: 28 Μάι 2011, 11:45:55 πμ »

To θετικό είναι ότι έβαλαν 2 προβλήματα φέτος, και τα δύο με επανάληψη

Αρνητικό, για μένα, είναι ότι δεν εξετάζονται καθόλου τα υποπρογράμματα, εκτός από ένα Σ-Λ, παρόλο που αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του προγραμματισμού

Σαφείς εκφωνήσεις, οι 2 απο τις 3 ερωτήσεις ανάπτυξης ήταν απλή αναφορά, τα Σ-Λ σαφώς διατυπωμένα, όλα καλά

Ας μην περιμένουμε πολύ δυσκολότερα θέματα. Στα ΕΠΑ.Λ, παρόλο που υπάρχουν αρκετά αξιόλογα μυαλά, η πλειοψηφία (χωρίς να θέλω να προσβάλλω κάποιο μαθητή που διαβάζει το forum) δεν θα μπορούσε να τα βγάλει εύκολα πέρα με δυσκολότερα προβλήματα (άποψη μου)

Επίσης, σταδιακά ελπίζω να αρχίσει να φαίνεται η λογική του ότι, αν δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται, δεν μπορείς να γράψεις πάνω απο 50,60






papaluk

  • Μηχ. Η/Υ & Πληρ. ΠΕ19
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #21 στις: 28 Μάι 2011, 12:02:54 μμ »
ενδεικτικές λύσεις

Ζητώ συγνώμη.. ο δαίμων του τυπογραφείου ξαναχτύπησε..δυστυχώς μετά τις εξετάσεις δεν κατάφερα να μπω πάλι στο στέκι οπότε δεν είδα ότι στο pdf  που ανέβασα τα Σ-Λ ήταν από άλλο μάθημα.. ίσως από τα δίκτυα :-)!
Ζητώ και πάλι συγνώμη για αναστάτωση.
Τα σωστά
Λ
Σ
Λ
Σ
Λ
« Τελευταία τροποποίηση: 31 Μάι 2011, 11:02:19 μμ από papaluk »

jimmys01

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #22 στις: 28 Μάι 2011, 12:04:50 μμ »

Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.

« Τελευταία τροποποίηση: 29 Μάι 2011, 05:36:36 μμ από alkisg »

jimmys01

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #23 στις: 28 Μάι 2011, 12:05:31 μμ »
A1)

a Λ
b Σ
c Λ
d Σ
e Λ




Α2)

4στ




Α5)
(θελει μονο 5)
Διαδικαστικος
Δομημενος
Παράλληλος
Λογικός
Αντικιμενοστρεφης
Συναρτισιακος
Λογικός

Β1)

Χ Y
1 6
7 3
4 3
12 4
3 3
2 18

7 div 3 = 2 7 mod 3 = 1
12 div 3 = 4 12 mod 3 = 0


B2)

readln(x);

case x of
1:y:=x+5;
2:y:=x*5+8;
3:y:=2*x-x;
4:y:=(x+x*5) div 7;
else  y:=(x div 3)+(x mod 3);
end;

writeln(y);

Γ)
{ΘΕΜΑ Γ
Το σύνολο των σχολείων μιας πόλης αποφάσισε να επισκεφθούν το Ενυδρείο της περιοχής τους. Η χρέωση για την είσοδο των μαθητών ανά σχολείο θα γίνει σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
Τιμή εισιτηρίου ανά μαθητή 10 Ευρώ
1 έως και 20 μαθητές
Κανένα δωρεάν εισιτήριο
21 έως και 40 μαθητές
Δώρο το κόστος 5 εισιτηρίων
41 και άνω μαθητές
Δώρο το κόστος 9 εισιτηρίων
ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΑΠΟ 6 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος:
Γ1. Να διαβάζει το πλήθος Ν των σχολείων της πόλης.
Μονάδες 2
Γ2. Για καθένα από τα σχολεία να διαβάζει το όνομά του και το πλήθος των μαθητών που θα συμμετάσχουν.
Μονάδες 6
Γ3. Να υπολογίζει το πληρωτέο ποσό κάθε σχολείου ανάλογα με το πλήθος των μαθητών του.
Μονάδες 8
Γ4. Να εμφανίζει το όνομα και το ποσό πληρωμής κάθε σχολείου.}

Program G;
var

i,n,PosoMathitwn:integer;
posoPlirwmis:real;
sxolio:string[25];
begin

writeln('Aritxmos Sxoliown');
read(n);

for i:=0 to n do //monades 2
begin
writeln('Onoma Sxoliou');
read(sxolio);
writeln('Posa isitiria');
read(PosoMathitwn); //monades 6

if (PosoMathitwn<=20) then posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10
else if (PosoMathitwn<=40) then posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10-50 //miwn tin aksia twn 5 eisitiriwn diladi 50 eurw...
else if (PosoMathitwn<=40) then posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10-50
else posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10-90; //monades 8

writeln(sxolio,' tha plirwsi ',posoPlirwmis:5:2); //monades 4
end;

end.


{ΘΕΜΑ Δ
Μια εταιρεία παραγωγής γραφικής ύλης που διανέμει τα προϊόντα της μέσω πωλητών της, επιθυμεί στο τέλος της χρονιάς να ελέγξει την απόδοσή τους.
Να γράψετε στο τετράδιό σας πρόγραμμα σε γλώσσα Pascal το οποίο:
Δ1. Να περιλαμβάνει το τμήμα δηλώσεων μεταβλητών.
Μονάδες 3
Δ2. Να διαβάζει το όνομα του πωλητή.
Μονάδες 2
Δ3. Το ανωτέρω (Δ2) να επαναλαμβάνεται έως ότου δοθεί για όνομα πωλητή η τιμή ‘ΤΕΛΟΣ’.
Μονάδες 3
ΤΕΛΟΣ 4ΗΣ ΑΠΟ 6 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 5ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Δ4. Κατά τη διάρκεια της επανάληψης να διαβάζεται το ποσό των ετήσιων πωλήσεων κάθε πωλητή και μετά το τέλος των επαναλήψεων να έχουν υπολογιστεί τα ακόλουθα:
α) Το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις >=50000 Ευρώ.
β) Το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις <50000 Ευρώ.
γ) Το συνολικό ποσό των πωλήσεων όλων των πωλητών.
Μονάδες 8
Δ5. Στο τέλος των επαναλήψεων να:
α) τυπώσει το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις >=50000 Ευρώ
β) τυπώσει το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις <50000 Ευρώ
γ) τυπώσει το συνολικό ποσό των πωλήσεων όλων των πωλητών
δ) υπολογίσει και να τυπώσει το μέσο όρο των πωλήσεων όλων των πωλητών με ακρίβεια ενός δεκαδικού στοιχείου.
Μονάδες 4}

Program d;
var
onoma_p:string; //3is monades
sum,poso,plithosAnwtwn50000,plithosKatwtwn50000:real;
begin

plithosAnwtwn50000:=0;
plithosKatwtwn50000:=0;
sum:=0;
repeat

writeln('Dose to onoma tou pwliti'); //2 monades
read(onoma_p);
writeln('Dose to poso twn pwlisewn'); //2 monades
read(poso);

sum:=sum+poso;
if (poso>=50000) then plithosAnwtwn50000:=plithosAnwtwn50000+1
else plithosKatwtwn50000:=plithosKatwtwn50000+1; //oi tris panw grames 8 monades

until (onoma_p='telos');//3is monades

writeln('plithos Anw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('plithos Katw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('Sinolo',sum:5:1); //to ena einai i akriveia 1 dekadikou.. // oi parapanw 3is grammes einai 4 monades
end.
// Gia to Thema D den leei tipota gia elenxo orthotitas timwn!!!


« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μάι 2011, 04:00:37 μμ από jimmys01 »

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #24 στις: 28 Μάι 2011, 12:15:55 μμ »

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2223
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #25 στις: 28 Μάι 2011, 12:16:52 μμ »
Απαντήσεις (επιτέλους)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ma8hths

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 34
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #26 στις: 28 Μάι 2011, 12:33:31 μμ »






B2)

readln(x);

case x of
1:y:=x+5;
2:y:=x*5+8;
3:y:=2*x-x;
4:y:=(x+x*5) div 7;
else : y:=(x div 3)+(x mod 3);
end;

writeln(y);




Program d;
var
onoma_p:string; //3is monades
sum,poso,plithosAnwtwn50000,plithosKatwtwn50000:real;
begin

plithosAnwtwn50000:=0;
plithosKatwtwn50000:=0;
sum:=0;
repeat

writeln('Dose to onoma tou pwliti'); //2 monades
read(onoma_p);
writeln('Dose to poso twn pwlisewn'); //2 monades
read(poso);

sum:=sum+poso;
if (poso>=50000) then plithosAnwtwn50000:=plithosAnwtwn50000+1
else plithosKatwtwn50000:=plithosKatwtwn50000+1; //oi tris panw grames 8 monades

until (onoma_p<>'telos');//3is monades

writeln('plithos Anw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('plithos Katw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('Sinolo',sum:5:1); //to ena einai i akriveia 1 dekadikou.. // oi parapanw 3is grammes einai 4 monades
end.
// Gia to Thema D den leei tipota gia elenxo orthotitas timwn!!!
Έχεις δυο λαθάκια... στο B2 στο else δεν θέλει " : "
και στο Δ θέμα είναι: until (onoma_p='telos');


Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2784
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #27 στις: 28 Μάι 2011, 12:58:20 μμ »
Πάλι ο 'ΤΕΛΟΣ' μένει τελευταίος!

kavouras

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #28 στις: 28 Μάι 2011, 01:01:32 μμ »
Πανεύκολα τα θέματα παιδιά.....

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #29 στις: 28 Μάι 2011, 01:09:53 μμ »
Ο 'ΤΕΛΟΣ' έχει στοιχειώσει τις πανελλαδικές!  :D
Επίσης, πάλι τι είναι αλγόριθμος...