Γενικό Λύκειο > Γενικά

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< < (3/6) > >>

gpapargi:
Ευριπίδη συμφωνώ στην κεντρική ιδέα αυτών που μου γράφεις, η οποία συνοψίζεται στην παράγραφό σου:
«[...] για να μπορείς να πεις ποιος μπορεί να διδάξει πληροφορική και ποιος όχι δεν αρκεί να δεις το πτυχίο του αλλά και τα μαθήματα που επέλεξε όπως και την απόδοσή του σε αυτά. Ακόμα και τότε όμως θα έχεις μόνο μια ενδεικτική εικόνα.»

angel_ov88:
Σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας και για τις ευχες σας...Να σας πω την αληθεια ποτε στη ζωη μου δεν χωνεψα τα μαθηματικα απλα και μονο επειδη οι καθηγητες που ειχα δεν ενδιαφερθηκαν να ασχοληθουν μαζι μου,αλλα παντα ειχα το "μικροβιο" μεσα μου...και παντα προσπαθουσα μονη μου να μαθω παραπανω πραγματα για τα μαθηματικα!Φετος ελεγα απο την αρχη της χρονιας οτι θα δηλωσω ΤΕΙ πληροφορικης στη Λαρισα επειδη ειχε χαμηλη βαση και δεν πιστευα στον εαυτο μου οτι μπορω να καταφερω κατι καλυτερο αλλα (δοξα τον Θεο) βρεθηκε στον δρομο μου ο Γ.Κ. (ισως ο καλυτερος μαθηματικος που γνωρισα ποτε μου) και μετα απο συζητησεις και μεγαλη προσπαθεια να μου καλυψει τα κενα που ειχα καταφερε να φερει στην επιφανεια την αυτοπεποιθηση μου και συγχρονως το "μικροβιο" που ανεφερα πιο πριν...ετσι κοιταζοντας τα πεδια και τις βασεις καταλαβα οτι τελικα το μαθηματικο ειναι αυτο που ηθελα παντα αλλα δεν ειχα το κουραγιο να το αποφασισω και να πω "ναι μπορεις να τα καταφερεις...!!!" Ετσι βρεθηκα σε εναν "αγωνα" για κατι που πραγματικα ηθελα να αποκτησω...Ισως φανει χαζο αλλα και μονο που σκεφτομαι το μαθηματικο χαμογελαω χωρις να το καταλαβαινω και μια χαρα και ευτυχια με γεμιζει!!! Δεν με ενοχλει το να μεινω μονο στο πτυχιο μου αλλα πιστευα οτι με το μεταπτυχιακο στην πληροφορικη θα ειχα περισσοτερες προοπτικες...Οσο για την θεωρια του χαους δεν γνωριζω πολλα (απλα την εχω ακουστα) ενα θα πω: Αυτη την περιοδο βρισκομαι σε ενα χαος(ψυχικο περισσοτερο) κλαιω χωρις λογο,δεν εχω ορεξη να μιλησω σε κανεναν και ξεσπαω σε ολους και σε ολα...Ξυπναω τις νυχτες και σκεφτομαι οτι με πιεζει ο χρονος και οτι με τον υπνο χανω τον χρονο μου και δεν προλαβαινω να βγαλω την απαραιτητη υλη...Πραγματικα ενα ΧΑΟΣ!!!Παρολα αυτα δεν με νοιαζει αν ειναι δυσκολα τα πραγματα στο πανεπιστημιο γιατι πιστευω οτι μπορω να τα καταφερω αλλα θα δω και πως θα γραψω....
Με εκτιμηση

gpapargi:
Υπάρχουν μερικά πράγματα που δύσκολα τα μαθαίνεις από το σχολείο. Το σχολείο και το οικογενειακό περιβάλλον έχει την τάση να περνάει στα παιδιά την ιδέα ότι ο δρόμος της επιτυχίας στο επάγγελμα και στη ζωή περνάει μέσα από την επιτυχία στις εξετάσεις.

ΛΑΘΟΣ!

ΟΙ πιο πολλές σχολές σε βγάζουν άνεργο ή μισθωτό με λίγα χρήματα.

Ένας χημικός μηχανικός είναι καλός επιστήμονας αλλά  έχει μεγάλη πιθανότητα να μείνει άνεργος ή να βολευτεί με κάτι άλλο. Ένα μέτριος υδραυλικός είναι οικονομικά ανεξάρτητος. Αλλά ποιος καθηγητής και ποιος γονέας θα πει στο παιδί του να γίνει υδραυλικός;

Το σχολείο ίσως το κάνει (υποσυνείδητα) για να συντηρεί το ρόλο του. Οι γονείς ίσως από άγνοια αλλά και από λίγο ψώνιο του στυλ «το παιδί μου θα σπουδάσει».

Άλλο πράγμα οι επιτυχία στις εξετάσεις και άλλο πράγμα η επαγγελματική επιτυχία.

Δώσε τις εξετάσεις σου ήρεμα, κάνε ότι καλύτερο μπορείς αλλά μην τρελαίνεσαι. Από τους παιδικούς μου φίλους, αυτοί που σήμερα πάνε καλύτερα επαγγελματικά είναι αυτοί που απέτυχαν στις εξετάσεις τους. Από αυτούς που πέτυχαν στις εξετάσεις, κανένας δεν είναι πλούσιος.

Προσπάθησε λοιπόν να πετύχεις αυτό που θέλεις αλλά χωρίς ακρότητες. Μια πιθανή αποτυχία δεν είναι καθοριστική επαγγελματικά (αν αυτό είναι το άγχος σου).

Vangelis:
Envy
Σήμερα  πρέπει να υπάρχουν γύρω στα 20 τμήματα πληροφορικής.  Πρίν απο 2 χρόνια ήξερα ότι ήταν 16 αλλά σήμερα πρέπει αν πλησιάζουν τα 20.  Πράγματι σε μερικά χρόνια θα είμαστε η πολυπληθέστερη ειδικότητα.  Με όλα τα προβλήματα που θα φέρει αυτό.  Σήμερα ο κάθε ένας Πρύτανης ανοίγει ένα τμήμα Πληροφορικής ή απλά προσθέτει τον τίτλο Πληροφορική στο όνομα του τμήματος και έχει εξασφαλισμένους φοιτητές.  Αλλά μέχρι πότε;

Αν ανοίξουν ιδιωτικά Πανεπιστήμια βλέπω να κλείνουν όλα αυτά τα περιφερειακά ιδρύματα (Κοζάνη , Γρεβενά, Καβάλα, Λαμία, Ναύπακτος κ.λπ) γιατί τα πρώτα τμήματα που θα φτιάξουν θα είναι σίγουρα οικονομικά και πληροφορικής.
Αυτά που λέει ο Γιώργος για το όποιος δηλώσει άσχετος δεν κάνει τίποτα είναι αλήθεια.  Ας ελπίσουμε ότι κάποτε θα υπάρξει αξιολόγηση για να υπάρχει πίεση.
Πάντως η angel βρήκε κάποιον που θαυμάζει και ακολούθησε το δρόμο της.   Αναρωτιέμαι αν και  εμείς μπορούμε να εμπνεύσουμε τους μαθητές μας.

evry:

  Βαγγέλη μακάρι να ήταν μόνο 20 τμήματα(εκτός αν εννοείς μόνο τα ΑΕΙ). Έκατσα από περιέργεια και ξεχώρισα από τις βάσεις του υπεπθ τα κατ'αρχήν τα ΑΕΙ πληροφορικής. Μαζί με τα τμήματα ΗΜΜΥ είναι ακριβώς 20. Τώρα αν σε αυτά προσθέσουμε τα 2 τμήματα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πολυτεχνείου (που έχουν αρκετά μαθήματα πληροφορικής και καλό γενικά επιστημονικό υπόβαθρο αλλά μηδέν εργασιακά δικαιώματα) και το τμήμα Τηλεπικοινωνιών της Τρίπολης έχουμε συνολικά 23 ΑΕΙ.
   Τα ΤΕΙ τώρα είναι 22 και εντάσσονται όλα στον κλάδο ΠΕ20. Άρα έχουμε συνολικά 45 τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα. (Παρεπιπτόντως τα μισά ΤΕΙ έχουν βαθμολογία κάτω από τη βάση).

Πάντως για την αξιολόγηση ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι καλύτερο. Κάποιος επιστημόνας της Nasa στην ερώτηση αν υπάρχουν εξωγήινοι είπε : "Υπάρχουν 2 πιθανότητες: Να μην υπάρχει κανείς άλλος στο σύμπαν, δηλαδή να είμαστε ολομόναχοι, ή να υπάρχει κάποιος εξωγήινος πολιτισμός. Και τα δυο είναι εξίσου τρομακτικά"

Το ίδιο πιστεύω ότι ισχύει και με την αξιολόγηση. Αν δε γίνει θα συνεχιστεί η κατάσταση όπως είναι τώρα. Δηλαδή θα μπαίνει ο κάθε απίθανος στην τάξη και στην καλύτερη περιπτωση θα αποδείξει στους μαθητές ότι ο ναρκαλιευτής και η πασιέντζα είναι προβλήματα NP και δεν έχουν επιδέχονται πολυωνυμική λύση.
  Στην άλλη περίπτωση το ερώτημα είναι ποιος θα αξιολογήσει ποιόν. Θα μας αξιολογήσουν οι διευθυντές και οι προιστάμενοι ας πούμε, ή κάποιοι παλαιότεροι που θα έχουν γίνει σχολικοί σύμβουλοι; Δεν ξέρω, ίσως και να δουλέψει. Φοβάμαι όμως ότι το να δώσεις τέτοια δύναμη στα χέρια λίγων ανθρώπων σε μια χώρα όπως η Ελλάδα είναι πολύ μεγάλο ρίσκο.


Παρακάτω δίνω τα όλα τα τμήματα γιατί δεν μπορέσα να επισυνάψω το excelaki
HΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩN  MHXΑΝΙKΩN KAI MHXΑΝΙKΩN YΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΜΠ                 
HΛΕΚΤΡΟΛOΓΩN  MHXΑΝΙKΩN & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ         
HΛEKΤΡΟΛOΓΩN MHXΑΝΙKΩN & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΠΑΤΡΑΣ             
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΚΑΙ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ                                                          
HΛEKΤΡΟΛΟΓΩN  MHXΑΝΙKΩN & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΡΑΚΗΣ (ΞΑΝΘΗ) 
MHΧΑΝΙKΩN   H/Y  KAI  ΠΛHPΟΦΟPIKHΣ  ΠΑΤΡΑΣ                                               
HΛEKΤΡΟNIKΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ KAI MHXΑΝΙKΩN YΠOΛ. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΑ) 
EΦAPMOΣMENHΣ  ΠΛHPOΦOPIKHΣ  ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)                     
ΜΗΧ/ΚΩΝ Η/Υ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ   ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ)                        
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ                                   
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                               
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΠΕΙΡΑΙΑ                                                 
ΕΦΑΡ/ΝΩΝ ΜΑΘΗΜ. & ΦΥΣ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΜΠ                                 
ΠΛHPOΦOPIKHΣ   ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                                               
EΠIΣTHMHΣ YΠOΛOΓIΣTΩN  ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)                             
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)                                       
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ)     
EΠIΣTHMHΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ YΠOΛOΓIΣTΩN ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ)           
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚ/ΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ  ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ)     
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΛΑΜΙΑ)     
EΠIΣTHMHΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ)       
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ         
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ  ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)                       
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  TEI ΑΘΗΝΑΣ                                             
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                           
ΗΛ/ΚΩΝ  ΥΠΟΛΟΓ/ΚΩΝ   ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ                           
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ                                             
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ  TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                           
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ   TEI ΛΑΡΙΣΑΣ               
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ  TEI ΧΑΛΚΙΔΑΣ                                           
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ  TEI ΣΕΡΡΩΝ                             
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ TEI ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)         
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ (ΠΥΡΓΟΣ)           
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  TEI ΛΑΜΙΑΣ                   
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ TEI ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΚΑΣΤΟΡΙΑ) 
ΕΦΑΡΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡ. ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ TEI ΠΑΤΡΑΣ (ΑΜΑΛΙΑΔΑ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ TEI ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ(ΣΠΑΡΤΗ)       
ΤΗΛΕΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ TEI ΗΠΕΙΡΟΥ (ΑΡΤΑ)                     
ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ)     
ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ  TEI ΣΕΡΡΩΝ                             
ΕΦΑΡΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ TEI ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ   
ΕΦΑΡΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡ. ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ TEI ΔΥΤ.ΜΑΚ.(ΓΡΕΒΕΝΑ)
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ  TEI ΚΑΒΑΛΑΣ                                   
ΕΦΑΡΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡ. ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝ. TEI ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ(ΛΕΥΚΑΔΑ) 
ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ  TEI ΚΑΒΑΛΑΣ                                   

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση