Αποστολέας Θέμα: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι  (Αναγνώστηκε 36729 φορές)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #90 στις: 21 Μάι 2011, 07:41:12 μμ »
ΠΛ[Στοά] <-- Α_Μ( Μήκος / 10)

την ίδια λύση θα πρότεινα κι εγώ και με πρόλαβε ο papaluk
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

karinakis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #91 στις: 23 Μάι 2011, 04:25:12 μμ »
για άλλη μία φορά αποδείχτηκε ότι το διαγώνισμα το τελικό από το Στέκι δεν είχε καμία μα καμία σχέση με τα θέματα των Πανελλαδικών. Δυστυχώς ίσως κάποιοι απογοητεύτηκαν γιατί έχουν την αίσθηση ότι με δύσκολα θέματα αδικούνται οι μαθητές.... ( η αλήθεια είναι ότι αδικούνται οι ίδιοι από τα φροντιστήρια που κάνουν!!!!)

Άντε και του χρόνου συνάδελφοι!!!!

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #92 στις: 23 Μάι 2011, 04:33:15 μμ »
Ποιο το νόημα να έχουν σχέση τα θέματα?  Σημασία έχει η προετοιμασία.. και το διαγώνισμα ήταν καλό, με διαφορετικές από τις συνηθισμένες ασκήσεις

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #93 στις: 23 Μάι 2011, 04:33:53 μμ »
Εκτός αν δεν κατηγορείς το διαγώνισμα  :P

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #94 στις: 23 Μάι 2011, 04:45:20 μμ »
προσωπικά, δε βλέπω ποτέ κανένα λόγο το διαγώνισμα στο στέκι να θυμίζει των πανελλαδικών. αν τύχει να είναι παρόμοιας δυσκολίας, τότε τόσο το καλύτερο. όμως μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ για την προετοιμασία των μαθητών. πάντα τα θέματα των διαγωνισμάτων είναι πολύ ωραία. είναι ο κόπος μερικών συναδέλφων μας, που πρέπει να σεβαστούμε και που πρέπει πάντα να επικροτούμε. κι αν πιστεύουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα του χρόνου, ας κάνουμε αίτηση συμμετοχής στην ομάδα διαγωνισμάτων 2012!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #95 στις: 23 Μάι 2011, 08:33:42 μμ »
για άλλη μία φορά αποδείχτηκε ότι το διαγώνισμα το τελικό από το Στέκι δεν είχε καμία μα καμία σχέση με τα θέματα των Πανελλαδικών. Δυστυχώς ίσως κάποιοι απογοητεύτηκαν γιατί έχουν την αίσθηση ότι με δύσκολα θέματα αδικούνται οι μαθητές.... ( η αλήθεια είναι ότι αδικούνται οι ίδιοι από τα φροντιστήρια που κάνουν!!!!)

Άντε και του χρόνου συνάδελφοι!!!!

Για άλλη μια φορά είμαι έτοιμος να δεχτώ ως συντονιστής και μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων για 5 χρόνια οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική.  Αυτό που θέλω όμως να γνωρίζουν όλοι είναι ότι τα διαγωνίσματα του στεκιού δεν είχαν και δεν έχουν σκοπό να αποτελέσουν προσομοίωση εξετάσεων τύπου ΟΕΦΕ αλλά ένα εργαλείο - χρήσιμο ή άχρηστο- στα χέρια των συναδέλφων.
Λυπάμαι που ο συνάδελφος karinakis δε βρήκε εδώ την πηγή των θεμάτων των εξετάσεων που αναζητεί με τόση θέρμη. Ίσως του χρόνου συμμετέχει στην ομάδα και μας καθοδηγήσει με φωτεινά παραδείγματα θεμάτων για να λάμψει το επίπεδο των θεμάτων που αξιώνει να βάζουν οι άλλοι και να χρησιμοποιεί αυτός.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Ganian88

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #96 στις: 24 Μάι 2011, 12:46:35 μμ »
Καταρχήν, συγχαρητήρια για την καλή δουλειά που κάνετε στο Στέκι τόσα χρόνια.

Το φετινό διαγώνισμα, όπως και των προηγούμενων χρόνων, πιστεύω ότι ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο με πολλά ενδιαφέροντα σημεία, για όποιον ήθελε να το χρησιμοποιήσει με τη μορφή ασκήσεων στην τάξη και όχι κατ' ανάγκη με τη μορφή "διαγωνίσματος".

Γνωρίζω ότι ίσως είναι κατόπιν εορτής, αλλά επειδή το διαγώνισμα θα μείνει και για τα επόμενα χρόνια, θα ήθελα να επισημάνω ένα σημείο. Στο Α2.4 νομίζω ότι η απάντηση θα έπρεπε να είναι αρνητική, καθώς ναι μεν πρέπει να κρατηθούν τα ονόματα και οι βαθμοί, αλλά αυτό μπορεί να γίνει και με 320 μεταβλητές. Ο μέσος όρος θα υπολογιστεί με μία (μεγαλούτσικη...) εντολή εκχώρησης και μετά χρειάζονται 160 απλές επιλογές του τύπου:

 Αν β1>μο τότε
     Εμφάνισε ον1
 Τέλος_αν   

Συγχαρητήρια και πάλι για την προσπάθειά σας.
 

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #97 στις: 24 Μάι 2011, 12:57:05 μμ »
Στο Α2.4 νομίζω ότι η απάντηση θα έπρεπε να είναι αρνητική, καθώς ναι μεν πρέπει να κρατηθούν τα ονόματα και οι βαθμοί, αλλά αυτό μπορεί να γίνει και με 320 μεταβλητές. Ο μέσος όρος θα υπολογιστεί με μία (μεγαλούτσικη...) εντολή εκχώρησης και μετά χρειάζονται 160 απλές επιλογές του τύπου:

 Αν β1>μο τότε
     Εμφάνισε ον1
 Τέλος_αν   

 ???

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #98 στις: 24 Μάι 2011, 01:19:13 μμ »
Στο Α2.4 νομίζω ότι η απάντηση θα έπρεπε να είναι αρνητική, καθώς ναι μεν πρέπει να κρατηθούν τα ονόματα και οι βαθμοί, αλλά αυτό μπορεί να γίνει και με 320 μεταβλητές. Ο μέσος όρος θα υπολογιστεί με μία (μεγαλούτσικη...) εντολή εκχώρησης και μετά χρειάζονται 160 απλές επιλογές του τύπου:

 Αν β1>μο τότε
     Εμφάνισε ον1
 Τέλος_αν   


:P Αν οι μαθητές ήταν 1600?

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274

Ganian88

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #100 στις: 24 Μάι 2011, 02:25:31 μμ »
:P Αν οι μαθητές ήταν 1600?

Ό,τι δουλειά θα έκανε ένας πίνακας 1600 θέσεων, θα γινότανε με 1600 μεταβλητές.
Στην σελίδα 185 του σχολικού αναφέρει σχετικό παράδειγμα με θερμοκρασίες, όπου αναφέρει ότι η λύση με μεταβλητές είναι (προφανώς) σωστή, αλλά όχι προτιμητέα σε σχέση με τη χρήση πίνακα (επίσης προφανές).
Το ερώτημα, όμως, εδώ ήταν αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα και όχι αν θα ήταν προτιμότερη.

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #101 στις: 24 Μάι 2011, 02:37:39 μμ »
Ναι συμφωνώ αλλά που είναι ο δομημένος προγραμματισμός με τη δομή επανάληψης κτλ? Το σίγουρο είναι πως αν πας σε μια δουλειά και τους δείξεις πρόγραμμα με τόσες μεταβλητές (λέμε τώρα) ενώ μπορεί να γίνει με πίνακα θα το ξανασκεφτούν...  >:D Υπάρχουν περιπτώσεις που κάτι είναι απαραίτητο. Εδώ είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα πρώτα πρώτα λόγω θέματος χρόνου και γραμμών κώδικα

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #102 στις: 25 Μάι 2011, 12:30:52 μμ »
Ό,τι δουλειά θα έκανε ένας πίνακας 1600 θέσεων, θα γινότανε με 1600 μεταβλητές.
Στην σελίδα 185 του σχολικού αναφέρει σχετικό παράδειγμα με θερμοκρασίες, όπου αναφέρει ότι η λύση με μεταβλητές είναι (προφανώς) σωστή, αλλά όχι προτιμητέα σε σχέση με τη χρήση πίνακα (επίσης προφανές).
Το ερώτημα, όμως, εδώ ήταν αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα και όχι αν θα ήταν προτιμότερη.


Απόλυτα σωστό.. μπορείς όμως να σκεφτείς κάποιο παράδειγμα στο οποίο (με βάση την προηγούμενη πρόταση) είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3190
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #103 στις: 25 Μάι 2011, 12:55:05 μμ »
το περσινό (και όχι μόνο) θέμα Γ Sergio  :D

Συγγνώμη για το spam

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι
« Απάντηση #104 στις: 25 Μάι 2011, 12:59:01 μμ »
το περσινό (και όχι μόνο) θέμα Γ Sergio  :D

Συγνώμη για το spam

καλά .. μπάνια Παναγιώτη :P

Συγγνώμη για το .. άσχετο
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)