Αποστολέας Θέμα: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7  (Αναγνώστηκε 1677 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
« στις: 21 Ιαν 2011, 06:59:22 μμ »
1. Πόσοι τελεστές υποστηρίζονται από την γλώσσα προγραμματισμού ΓΛΩΣΣΑ;
α. 3
β. 5
γ. 7
δ. 16
ε. 32

2.Να τους αναφέρετε, κάθε έναν σε ξεχωριστή γραμμή, όπως αυτοί ορίζονται στη ΓΛΩΣΣΑ

(περιέργως, πήρα αρκετές λάθος απαντήσεις από μαθητές)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
« Απάντηση #1 στις: 21 Ιαν 2011, 08:48:50 μμ »
Αριθμητικοί , συγκριτικοί και λογικοί ; Ύπουλη ερώτηση αλλά αν εννοείς όλους τους τελεστές νομίζω ότι θα έπρεπε να το αναφέρεις στην ερώτηση.
Πιθανόν να απαντούσα κι εγώ λάθος Σέργιο  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5021
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
« Απάντηση #2 στις: 21 Ιαν 2011, 09:34:13 μμ »
Κι εγώ λάθος θα απαντούσα... ο μοναδιαίος τελεστής "-" θεωρείται διαφορετικός από τον αντίστοιχο δυαδικό αφού έχει και διαφορετική προτεραιότητα, έτσι; ::)  >:D  ;D

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
« Απάντηση #3 στις: 21 Ιαν 2011, 11:48:30 μμ »
εννοείς όοοοολο τον κόσμο των 16 τελεστών; ε, φανταστικέ κύριε ποιητά;  ;D
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
« Απάντηση #4 στις: 22 Ιαν 2011, 10:45:29 πμ »
Αριθμητικοί , συγκριτικοί και λογικοί ; Ύπουλη ερώτηση αλλά αν εννοείς όλους τους τελεστές νομίζω ότι θα έπρεπε να το αναφέρεις στην ερώτηση.
Πιθανόν να απαντούσα κι εγώ λάθος Σέργιο  :)
Έχω την εντύπωση πως η ερώτηση είναι αρκετά σαφής. Εκτός από άσκηση που βαθμολογεί τη γνώση του μαθητή, ταυτόχρονα νομίζω πως βαθμολογεί και την προσοχή στο πρώτο και βασικότερο στάδιο αντιμετώπιση του προβλήματος (σελ.16), αυτό της κατανόησης της ερώτησης. Και ταυτόχρονα, έμμεσα, εξετάζει την ικανότητα εφαρμογής του δεύτερου παράγοντα για τη σωστή κατανόηση, αυτού περί «σωστής ερμηνείας από τη μεριά εκείνου που καλείται να το αντιμετωπίσει»

Είναι χαρακτηριστικό ότι, μέχρι στιγμής, όσοι από τους μαθητές μου έκαναν λάθος, απάντησαν:

1) 3
2) αριθμητικοί, συγκριτικοί, λογικοί

δηλαδή, σα να απαντούσαν στην ερώτηση:
Πόσα είδη τελεστών ..



Κι εγώ λάθος θα απαντούσα... ο μοναδιαίος τελεστής "-" θεωρείται διαφορετικός από τον αντίστοιχο δυαδικό αφού έχει και διαφορετική προτεραιότητα, έτσι; ::)  >:D  ;D

Αυτό δε μου το απάντησε ακόμα ούτε ένας !!  Ίσως επειδή δεν αναφέρεται πουθενά στο βιβλίο. Νομίζω ότι αυτό θα προβλημάτιζε μάλλον καθηγητές παρά μαθητές. Θέμα παραδοχής στο πλαίσιο του μαθήματος; Διδακτικού συμβολαίου;

Στο πλαίσιο της Γλώσσας, ορίζονται οι:
.- αριθμητικοί (σελ.153)
.- συγκριτικοί (σελ. 165)
.- λογικοί (σελ. 166)

και όμοια σε επίπεδο Ψευδογλώσσας (σελ. 46)



εννοείς όοοοολο τον κόσμο των 16 τελεστών; ε, φανταστικέ κύριε ποιητά;  ;D

ε.. ναι. Αφού η ερώτηση αφορά τελεστές και δεν προσδιορίζει ποιους ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
« Απάντηση #5 στις: 22 Ιαν 2011, 10:53:35 πμ »
είναι γεγονός ότι οι σύγχρονοι μαθητές δε ξέρουν να διαβάζουν σωστά και δυσκολεύονται να αναλύσουν έννοιες στο μυαλό τους. έχουμε περισσότερους μέτριους και λιγότερους άριστους. η τηλεόραση γαρ...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
« Απάντηση #6 στις: 22 Ιαν 2011, 11:33:06 πμ »
είναι γεγονός ότι οι σύγχρονοι μαθητές δε ξέρουν να διαβάζουν σωστά και δυσκολεύονται να αναλύσουν έννοιες στο μυαλό τους. έχουμε περισσότερους μέτριους και λιγότερους άριστους. η τηλεόραση γαρ...

Άσε, άσε.. Νομίζω ότι αυτό είναι ένας από τους βασικότερους λόγους για "περίεργες" αποτυχίες.

Πραγματικά πιστεύω ότι αν μπορούσαμε να κατασκευάσουμε ερωτήματα και ασκήσεις που να στήνουν τέτοιες "παγίδες" θα τους βοηθούσαμε ΠΑΑΑΑΑρα πολύ.  Όσο και αν τους λες να προσέχουν, μονάχα αν βιώσουν ότι την πατάνε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ υπάρχει ελπίδα να μάθουν να προσέχουν όσο και όπως πρέπει στη φάση της ανάγνωσης - κατανόησης του προβλήματος. Και το περίεργο είναι ότι, πιό απρόσεκτοι είναι συνήθως οι πιο "ξύπνιοι".  Ίσως και μεις ως διδάσκοντες κάποιες φορές υπερτιμούμε την εξυπνάδα σε βάρος της προσοχής και της μεθοδικότητας. Στην πράξη όμως, οι έξυπνοι κάνουν τα πιό επικίνδυνα λάθη.

Ίσως θα ήταν σκόπιμο να ανοίξουμε ένα θέμα με τίτλο "Ερωτήσεις παγίδες" και να αρχίσουμε να προσφέρουμε όλοι ώστε να δημιουργηθεί μια καλή συλλογή. Θα είναι χρήσιμη σε όλους..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)