Αποστολέας Θέμα: C#  (Αναγνώστηκε 923 φορές)

dimitras

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
C#
« στις: 10 Νοέ 2010, 09:37:27 μμ »
Γεια σας!Χρειάζομαι την βοήθειά σας. Έχω ένα παιχνίδι σε c# και θέλω να καταγράψω κάποια χαρακτηριστικά.Το παιχνίδι είναι πολύ απλό, με έναν βάτραχο που προσπαθεί να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο.Ο δρόμος είναι χωρισμένος σε πολλές λωρίδες και σε κάθε λωρίδα παράγονται τυχαία εμπόδια με την μορφή αυτοκινήτων.Στόχος του παιχνιδιού είναι να περάσει απέναντι ο βάτραχος χωρίς να τον ακουμπήσει κανένα εμπόδιο.Αν τον ακουμπήσει σκοτώνεται.Τα χαρακτηριστικά είναι τα εξής:Τι πλήκτρα πατάει ο χρήστης;Το χρονικό διάστημα ανάμεσα στα πλήκτρα.Θα ήθελα όταν ένας παίκτης παίζει το συγκεκριμένο παιχνίδι να καταγράφονται τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε ένα αρχείο txt. Όποιος μπορεί να με βοηθήσει θα του ήμουν ευγνώμων.Ευχαριστώ!!

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1317
  • There are always possibilities...
Απ: C#
« Απάντηση #1 στις: 10 Νοέ 2010, 09:55:25 μμ »
Αν και έχω καιρό να ασχοληθώ, με μια πρώτη ματιά για την καταγραφή του χρόνου μεταξύ των πλήκτρων μπορείς να χρησιμοποιήσεις το αντικείμενο StopWatch (στο namespace System.Diagnostics). Θα φτιάξεις ένα αντικείμενο στην ΄φόρμα' του παιχνιδιού. Κάθε φορά που θα πατιέται το πλήκτρο θα το σταματάς , θα κοιτάς πόσος χρόνος πέρασε (στο πεδίο elapsed) και θα το ξαναξεκινάς (οι σχετικές μέθοδοι πρέπει να είναι Stop,Start/Restart).
Για να καταγράψεις πια πλήκτρα πάτησε ο χρήστης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το KeyUp event και για το αρχείο το αντικείμενο StreamWriter.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing