Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 213527 φορές)

mour

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 179
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #255 στις: 12 Οκτ 2010, 03:40:38 μμ »
Είδα αυτό και "ψάχνομαι"
Έχει κατατεθεί το πρόγραμμα για το νεο σχολείο?


http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9629:anatheseis-mathimaton-gimnasiou-genikou-likeiou-epal-kai-epas&Itemid=1796

Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.
Με απόφαση που υπέγραψε η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου:

1. Το μάθημα ≪Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών≫,που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις της Β΄ Τάξης

 Γενικού Λυκείου, του Πίνακα (β) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γενικού Λυκείου και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης, ορίζεται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

2. Το μάθημα ≪Διαχείριση Φυσικών Πόρων≫, που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις της Β΄ Τάξης Γενικού Λυκείου, του Πίνακα (β) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γενικού Λυκείου και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης, ορίζεται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

3. Το μάθημα ≪Διαχείριση Φυσικών Πόρων≫, που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής της Γ΄ Τάξης ΕΠΑ.Λ., του Πίνακα (γ) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του ΕΠΑ.Λ. και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης,ορίζεται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

4. Τα μαθήματα ≪Έλεγχος και Διαχείριση Αποβλήτων≫ και ≪Περιβαλλοντική Χημεία≫, που προβλέπονται στην ειδικότητα 24: Χημικών Εργαστηρίων και Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών της Β´ τάξης ΕΠΑ.Σ. του Πίνακα (δ) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων των ΕΠΑ.Σ. και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης, ορίζονται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17−09−2008 (ΦΕΚ 1984 Β΄) απόφαση του Υφυπουργού ΥΠ.Ε.Π.Θ., όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Gnirut

  • Επισκέπτης

Gnirut

  • Επισκέπτης

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 395
    • DTsilog
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #258 στις: 12 Οκτ 2010, 06:50:30 μμ »
Σε 5 χρόνια απλά θα προσπαθήσουμε να μηδενίσουμε το έλλειμμα, όχι το δημόσιο χρέος που θα έχει γιγαντωθεί, ήδη είναι πολύ πάνω από 300 δις...

Να επισημάνω για άλλη μια φορά ότι πέρα από το ΑΕΠΠ που πολύ σωστά υπάρχει τόσο μεγάλη αντίδραση και συμμετοχή, θα πρέπει να τεθούν στο υπουργείο το σύνολο των προβλημάτων που υπάρχουν στην μέση εκπαίδευση και αφορούν την Πληροφορική και όλους τους συναδέλφους μας.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

dimitra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #259 στις: 12 Οκτ 2010, 11:38:56 μμ »
Συνάδελφοι, ωραίες οι κινήσεις που έχουν γίνει, αλλά προσοχή μην πέσουμε στη συντεχνιακή λούμπα και πάμε να βγάλουμε ο ένας το μάτι του άλλου. Το σχολείο είναι πρώτα για τα παιδιά και μετά για τους καθηγητές και ένα σχολείο που δεν έχει Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική υποχρεωτικά μαθήματα είναι ένα σχολείο “αποηλιθιοποίησης”, όπως το οραματίζονται. Ενωτικά (όχι μόνο οι Πληροφορικοί, αλλά όλες οι ειδικότητες) πρέπει να μιλήσουμε γι' αυτό, έτσι θα πείσουμε π.χ. τον εργάτη για το πώς πάνε να κάνουν το παιδί του και έτσι θα έχουμε την κοινωνία με το μέρος μας.
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

akpa

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 47
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #260 στις: 13 Οκτ 2010, 09:38:05 πμ »
καλό θα ήταν κατά την άποψή μου, να συνταχτούν 2 διαφορετικά κείμενα (ο πυρήνας τους μπορεί να συνταχθεί από την ΠΕΚΑΠ σε ένα wiki, και μετά από σύντομο διάστημα όπου ο κάθε συνάδελφος μπορεί να επεμβαίνει, να καταλήξουμε στα τελικά κείμενα) που θα είναι ο οδηγός ενημέρωσης από τους συναδέλφους, 1 για τους μαθητές γυμνασίου και 1 για τους μαθητές λυκείου.

που μπορούμε να βρούμε ένα wiki; υπάρχει χώρος-τεχνογνωσία να στηθεί ένα εδώ;

Εγώ ξέρω ότι αν ανοίξεις ένας project στο sourceforge, σου δίνουν και ένα wiki δώρο.
Αν θέλει κάτι quick'n'dirty η ΠΕΚΑΠ, ας ανοίξει ένα project εκεί και ας ανακοινώσει ότι είναι το (προσωρινά) επίσημο wiki της , για να βάλει το αρχικό κείμενό της - προσχέδιοα, και να αρχίσουμε και εμείς να γράφουμε και να κάνουμε τις διορθώσεις-επισημάνσεις  μας.

1 για τους μαθητές γυμνασίου και 1 για τους μαθητές λυκείου.

και 1 για το δημοτικό.
people are motivated by profit.

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4879
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #261 στις: 13 Οκτ 2010, 09:54:45 πμ »
που μπορούμε να βρούμε ένα wiki; υπάρχει χώρος-τεχνογνωσία να στηθεί ένα εδώ;

Για την ομάδα διαγωνισμάτων είχαμε δοκιμάσει δύο εναλλακτικές, μία να στήσουμε το mediawiki εδώ (μια χαρά έπαιξε) και μία να ανοίξουμε ένα google site (sites.google.com) όπου τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούσαν να επεξεργάζονται τις σελίδες σε στυλ wiki. Τελικά όμως δεν χρησιμοποιήθηκε καμία από τις δύο μεθόδους αλλά ένας κρυφός πίνακας εδώ στο φόρουμ, οπότε και διαγράψαμε τις σχετικές προσπάθειες.

Μια τρίτη μέθοδος είναι και τα google docs, νομίζω ότι υποστηρίζουν history: http://docs.google.com/support/bin/answer.py?answer=190843
Και επίσης αν δεν κάνω λάθος αρκετές υπηρεσίες προσφέρουν free wikies, νομίζω κάπου πήρε το μάτι μου και κανά δυο ειδικά για θέματα σχετικά με την εκπαίδευση...

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #262 στις: 13 Οκτ 2010, 10:01:04 πμ »
1. googledocs με ανοικτή πρόσβαση
2. το mediawiki στήνεται στο ΠΣΔ (μεγάλη η χάρη του)
3. Υπάρχει και το free μέρος του http://www.wikispaces.com

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #263 στις: 13 Οκτ 2010, 12:47:16 μμ »
στήνεται στο ΠΣΔ (μεγάλη η χάρη του)

Γιατί το στέκι και ό,τι σχεδιάζεται πρέπει να είναι οπωσδήποτε στημένο στο ΠΣΔ;
Για παράδειγμα η συμμετοχή στο στέκι σε σχέση με τον αριθμό των ΠΕ19-20 είναι ελάχιστη. Μήπως το ΠΣΔ ενεργεί ανασταλτικά για πολλούς συναδέλφους;

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4879
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #264 στις: 13 Οκτ 2010, 12:53:21 μμ »
Γιατί το στέκι και ό,τι σχεδιάζεται πρέπει να είναι οπωσδήποτε στημένο στο ΠΣΔ;
Γι' αυτό υπάρχει σχετική ψηφοφορία εδώ: http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=288.30

Για παράδειγμα η συμμετοχή στο στέκι σε σχέση με τον αριθμό των ΠΕ19-20 είναι ελάχιστη. Μήπως το ΠΣΔ ενεργεί ανασταλτικά για πολλούς συναδέλφους;
Δε νομίζω ότι παίζει ρόλο ο πάροχος για τη συμμετοχή, υπάρχουν ΠΕ19-20 που δεν μπαίνουν καν στο Internet ή γενικότερα δεν συμμετέχουν σε κοινοτικές δραστηριότητες.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #265 στις: 13 Οκτ 2010, 01:05:02 μμ »
Γιατί το στέκι και ό,τι σχεδιάζεται πρέπει να είναι οπωσδήποτε στημένο στο ΠΣΔ;

Τα 1, 2, 3 υποδηλώνουν εκτιμώμενες εναλλακτικές επιλογές (πιθανώς με σειρά προτεραιότητας) και φυσικά όχι τις αποκλειστικές λύσεις

Για τη συμμετοχή σίγουρα δεν εμποδίζει ο παροχέας που λέγεται ΠΣΔ, το καλοκαίρι η συμμετοχή στο στέκι ήταν σε καλά επίπεδα

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2778
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #266 στις: 13 Οκτ 2010, 02:08:39 μμ »
Οι υπογραφές έχουν αγγίξει τις 1000...

http://www.gopetition.com/petition/39493/sign.html

Συγκριτικά οι υπογραφές που είχαν συγκεντρωθεί για τις αλλαγές στις αναθέσεις κλπ ήταν 1748 αλλά δεν ξέρω σε πόση χρονική διάρκεια επιτεύχθηκε...

Πάντως μου φαίνονται λίγες!

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #267 στις: 13 Οκτ 2010, 02:15:06 μμ »
Το λάθος Πληροφορική=χρήση Υπολογιστών μας οδηγησε μέχρι εδώ...

Σωστή κουβέντα είπες συνάδελφε.
Πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμη τη διαφορά και δυστυχώς αρκετοί και από εμάς....
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #268 στις: 13 Οκτ 2010, 09:38:35 μμ »
Σωστή κουβέντα είπες συνάδελφε.
Πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμη τη διαφορά και δυστυχώς αρκετοί και από εμάς....
http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1707.msg12160#msg12160

Παιδιά μήπως είναι ώρα να μπει το "μετά το λύκειο" που βρίσκεται στην κατηγορία γενικά, ως ξεχωριστή κατηγορία; Ίσως και με κάποιον άλλον τίτλο ώστε να μπαίνουν στο στέκι και περισσότεροι φοιτητές και ίσως και καθηγητές της τριτοβάθμιας. Εκεί μου φαίνεται λίγο στην αφάνεια. Μπορεί να φαίνεται λίγο άσχετο με την κουβέντα αλλά καμιά φορά κανείς δεν ξέρει.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

akpa

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 47
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #269 στις: 13 Οκτ 2010, 09:44:06 μμ »
Οι υπογραφές έχουν αγγίξει τις 1000...

http://www.gopetition.com/petition/39493/sign.html

Συγκριτικά οι υπογραφές που είχαν συγκεντρωθεί για τις αλλαγές στις αναθέσεις κλπ ήταν 1748

Δεν πα να ήταν και 50748 οι υπογραφές για τις αναθέσεις.
Τι καταφέραμε τελικά συνάδελφοι; τίποτα, μια τρύπα στο νερό.
Απλά τους διευκολύνουμε να μας καταγράφουν και να ξέρουν ποιούς έχουν απέναντί τους.

δεν είναι οι υπογραφές τρόπος δράσης. πρέπει να σκεφτούμε άλλους τρόπους.
people are motivated by profit.