Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 191489 φορές)

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1262
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #30 στις: 03 Οκτ 2010, 10:21:08 πμ »
Όπως λέει και ο Mr Takis πιο πάνω, το υπουργείο σίγουρα θα επικαλεστεί το γεγονός ότι η 'Πληροφορική' κατέβηκε στο Δημοτικό (όπως κατέβηκε...) αλλά και το ότι στο Γυμνάσιο τα παιδιά θα αποκτούν ?? κρατική πιστοποίηση. Άρα δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα παραπάνω.

Σε αυτό έχουμε πολλά επιχειρήματα, ότι δηλαδή αυτό που κατέβηκε εκεί δεν είναι πληροφορική, είναι χρήση υπολογιστών. Στο Λύκειο υπάρχει η ευκαιρία για την παρουσίαση της Πληροφορικής ως αυτό που είναι, δηλαδή αυτόνομη βασική επιστήμη. Η γνώση της είναι απαραίτητη αφενός για την εισαγωγή στις σχολές πληροφορικής της τριτοβάθμιας και σε όλες τις τεχνολογικές σχολές (για παράδειγμα καθηγητές του Πολυτεχνείου -πχ. μηχανολόγοι έχουν παραδεχθεί ότι οι φοιτητές που ήξεραν αλγοριθμική είχαν καλύτερα αποτελέσματα σε προγράμματα που κάνουν προσομοιώσεις). Επιπλέον υπάρχουν πολλοί που ισχυρίζονται ότι η οπτική γωνία της αλγοριθμικής έχει αλλάξει όλες τις επιστήμες.. Δείτε για παράδειγμα τον Παπαδημητρίου να το λέει αυτό (http://www.scivee.tv/node/10204) ή εδώ (http://www.cs.cmu.edu/~CompThink/). Και φυσικά επειδή πληροφορική δεν είναι μόνο αλγοριθμική, να μην αναφέρουμε τις τεράστιες κοινωνικές συνέπειες (πχ. ιδιωτικότητα).
« Τελευταία τροποποίηση: 03 Οκτ 2010, 10:36:34 πμ από pgrontas »
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2022
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #31 στις: 03 Οκτ 2010, 10:42:16 πμ »
" Ίσως να είμαστε ο πιο μονοδιάστατος κλάδος, με συναδέλφους επικεντρωμένους στο αντικείμενο τους και μόνο και απόμακρους από οποιαδήποτε πολιτική ή συλλογική δραστηριότητα "

+1
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #32 στις: 03 Οκτ 2010, 10:59:29 πμ »
Το σχεδιο δεν ειναι ραδιο αρβυλα. Παραδεχθηκε και η υφυπουργος σημερα το πρωι , οτι διατηρησε την επιτροπη Μπαμπινιωτη και συνεπως τις προτασεις που ειχε κανει οι οποιες δεν περιλαμβανουν την Πληροφορικη στο Λυκειο.
Δεν ειμαι μελος της ΠΕΚΑΠ γιατι μεχρι τωρα βλεποντας την δραστηριοτητα της ΟΛΜΕ , καταλαβαινω οτι η συνδρομη που δινω σε αυτους παει στραφι και απο φετος σταματω να τους πληρωνω. Γιατι δεν κανουμε ολοι το ιδιο οι πληροφορικαριοι να σταματησουμε την συνδρομη μας στην ΟΛΜΕ και να εγγραφουμε ολοι στην ΠΕΚΑΠ. Εντελως γραμμενους μας εχουν τοσο καιρο και στην πραξη μας χρησιμοποιουν για την γραμματειακη λαντζα των σχολειων. Του χρονου θελω να τους δω πως θα τα βγαλουν περα με ολη αυτη την γραφειοκρατια που εχουν φορτωσει τα Λυκεια.

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #33 στις: 03 Οκτ 2010, 01:21:55 μμ »
464 φορές αναγνώστηκε μόνο αυτό το θέμα μέσα σε λίγες ώρες.
είμαι σίγουρος ότι ένα πολύ σημαντικό ποσοστό των συναδέλφων μας έχει ενημερωθεί για αυτή την εξέλιξη με οποιοδήποτε τρόπο.
τι είναι άραγε αυτό που θα τους κρατήσει μακριά από το να γραφτούν στην Π.Ε.Κα.Π. ?
μήπως αυτό το καταρραμένο "και τι να κάνω εγώ?"

ε, λοιπόν.. ίσως και τίποτα.. αλλά την επόμενη φορά που θα τα βάλεις με τον οποιοδήποτε που κατά την άποψή σου φταίει για την κατάστασή σου, δεν θα έχεις το κούτελό σου καθαρό..
μια ζωή τα βάζουμε με τους άλλους..

οι άλλοι πρέπει να δουλέψουν πιο σκληρά
οι άλλοι πρέπει να ενδιαφερθούν
οι άλλοι πρέπει να πληρώσουν τον φόρο τους
οι άλλοι...

αλλά πολύ φοβάμαι πώς κάποια στιγμή θα ξυπνήσουμε και θα καταλάβουμε ότι οι αυτοί "Οι άλλοι" είμασταν εμείς, όπως στην ομώνυμη ταινία.

δυστυχώς στερούμαστε κοινωνικής νοημοσύνης... για να καταλάβουμε τη συνέπεια μιας πράξης μας πρέπει να την πολλαπλασιάσουμε με το χίλια, και ίσως τότε παίρνουμε λίγο πιο σωστές αποφάσεις..
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

lpap

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #34 στις: 03 Οκτ 2010, 03:19:05 μμ »
Η κατάσταση είναι τραγική ! Το λύκειο του μέλλοντος δε θα περιλαμβάνει Πληροφορική ! Από αυτό να καταλάβετε τι αηδίες σχεδιάζουν. Κολυμένα "θεωρητικά" μυαλά. Το θέμα είναι πως θα αντιδράσουμε ...

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #35 στις: 03 Οκτ 2010, 03:52:47 μμ »
Ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ: http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/AP%2062_03-10-2009.pdf

Συλλογή υπογραφών στο: http://www.gopetition.com/petition/39493.html
(Παρακαλούμε όσοι συνάδελφοι υπογράφουν να σημειώνουν το σχολείο της οργανικής τους θέσης στο πεδίο Comment.)


Περιμένουμε και τις προτάσεις όλων σας για τις περαιτέρω ενέργειές μας.
Αύριο Δευτέρα στις 8.00μ.μ. ανοικτή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ στο 14ο Γυμνάσιο Περιστερίου (Κύπρου & Δ.Φωλόπουλου, Μπουρνάζι)
Χάρτης:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=el&msa=0&msid=112208727204906898063.000457753131ad734340f&ll=38.013882,23.709183&spn=0.012223,0.019226&t=h&z=16
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

AlexandrosK

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 48
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #36 στις: 03 Οκτ 2010, 04:01:33 μμ »
Πιστεύω πάντως πως εκτός από τη διαμαρτυρία πρέπει να έχουμε και ένα έτοιμο σχέδιο προτάσης.
Αν δε κάνω λάθος η πρόσκληση για τη δημιουργία προγράμματος σπουδών στο "Νέο Σχολείο"
παραμένει ανοιχτή
http://www.pi-schools.gr/curriculum_development/

Peandbal

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 48
  • Αρθρο 16
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #37 στις: 03 Οκτ 2010, 05:00:44 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι, επιτέλους κάποτε πρέπει να αντιδράσουμε και μάλιστα δυναμικά για το δικαίωμά μας να είμαστε καθηγητές και όχι ηλεκτρονικοί γραμματείς κάθε σχολείου.
Μία ένωση πληροφορικών και όχι πολυδιάσπαση, μας απογοητεύει και μας κάνει αδιάφορους.
Ένα χρόνο τώρα ακούγετε ότι θα μας πετάξουν έξω από το Λύκειο και εμείς σαν "χαϊβανια" δεν αντιδράμε καθόλου.
Κουβέντα από τους συμβούλους μας, από το υπεύθυνο του ΠΙ, από ......, μόνο η ΠΕΚΑΠ (μέχρι στιγμής) έβγαλε ανακοίνωση.
Προτείνω δυναμική αντίδραση έξω από το υπουργείο π.χ. όλοι ενωμένοι.

Ευχαριστώ πολύ.

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 588
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #38 στις: 03 Οκτ 2010, 05:20:48 μμ »
O μεγαλύτερος υποβιβασμός είναι που νομίζει το υπουργείο ότι σπουδάσαμε Word και Excel, ώστε να τα διδάσκουμε στα παιδάκια του δημοτικού, κάτι που μπορεί να το κάνει και ο δάσκαλός τους. Τα αξιοπρεπή μαθήματα του χώρου μας τα οποία μπορούμε να διδάξουμε με ζήλο και αυταπάρνηση είναι αυτή τη στιγμή τα μαθήματα Λυκείου. Από εκεί και πέρα δεν διδάσκουμε πληροφορική.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

dnekta

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • ND-Informatics
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #39 στις: 03 Οκτ 2010, 06:29:40 μμ »
Θα συμφωνήσω με τον pthomop που είπε "Το σχεδιο το υπουργειου ειναι τα παιδια να μαθαινουν χρηση υπολογιστων απο το δημοτικο και στο γυμνασιο να αποκτουν καποιο πιστοποιητικο γνωσεων(κατι σαν ECDL)." Επειδή είμαι απ' αυτούς που φέτος μετακινήθηκαν στα δημοτικά και εγώ αυτό βλέπω.
Όσο γι αυτούς που πιστεύουν οτι δεν μπορεί να μπαίνεις σε σχολές πληροφορικής αν δεν διδαχτείς ανάλογα μαθήματα στο σχολείο, ας ανατρέξουν στα μαθητικά τους χρόνια για να δουν αν γίνεται η όχι .....
nd :)

black21

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #40 στις: 03 Οκτ 2010, 07:54:52 μμ »
Όσο γι αυτούς που πιστεύουν οτι δεν μπορεί να μπαίνεις σε σχολές πληροφορικής αν δεν διδαχτείς ανάλογα μαθήματα στο σχολείο, ας ανατρέξουν στα μαθητικά τους χρόνια για να δουν αν γίνεται η όχι .....

Έχω την εντύπωση ότι οι συνάδελφοι αναφέρουν τα παραπάνω σε σχέση με το υπο συζήτηση νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια όπου κάθε σχολή / τμήμα θα καθορίζει τα μαθήματα εισαγωγής. Σε αυτή την περίπτωση μια σχολή πληροφορικής (φυσιολογικά) θα έχει κάποιο μάθημα πληροφορικής.

black21

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #41 στις: 03 Οκτ 2010, 07:55:43 μμ »
Έχουμε κάποια στοιχεία ως αντίλογο στη θέση ότι σε καμία ευρωπαϊκή χώρα η πληροφορικής δεν αποτελεί αυτόνομο μάθημα;

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2771
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #42 στις: 03 Οκτ 2010, 08:17:40 μμ »
Ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ: http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/AP%2062_03-10-2009.pdf

Ίσως το αρχείο να μετονομαστεί σε  ********2010.pdf ...

Πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί έμφαση και γενικότερα στις πολυτεχνικές - τεχνικές σχολές, αφού η αιχμή του δόρατος της παρουσίας μας στα ΓΕΛ: η ΑΕΠΠ σχετίζεται με το σύνολο αυτών των σχολών.

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #43 στις: 03 Οκτ 2010, 08:30:20 μμ »
Τα πράγματα είναι δυστυχώς απλά.

Ο απώτερος στόχος τους είναι η μετατροπή μεγάλου μέρους των πληροφορικάριων σε διοικητικούς υπαλλήλους των σχολείων και των διευθύνσεων.

Καλή μας όρεξη...

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #44 στις: 03 Οκτ 2010, 08:56:38 μμ »
Ίσως το αρχείο να μετονομαστεί σε  ********2010.pdf ...

άλλαξε !

Ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ: http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/AP%2062_03-10-2010.pdf
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...