Αποστολέας Θέμα: Δυσκολίες - Προβλήματα στη Διδασκαλία των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμερα με Ε.Α.Ε.Π.  (Αναγνώστηκε 18556 φορές)

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5059
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
β) σε φορητο υπολογιστη που θα τον χειριζονται ταυτοχρονα 3 μαθητες (....Ουτε να δουν την οθονη ταυτοχρονα και οι 3 δεν θα μπορουν.)
Αρκετά ΣΕΠΕΗΥ αναβαθμίζουν τις CRT οθόνες τους σε TFT και πετάνε τις παλιές.
Ίσως σε συνεννόηση και με τα ΠΛΗΝΕΤ να μπορούσατε να πάρετε μερικές και να συνδέσετε σε κάθε φορητό μια CRT οθόνη σε clone mode, ώστε να μπορούν τουλάχιστον να βλέπουν και 4 μαθητές, δύο σε κάθε οθόνη, κι ας χειρίζεται το φορητό μόνο ένας...

Με την ευκαιρία να θυμίσω ότι εδώ για Windows και εδώ για Linux υπάρχουν μερικά εκπαιδευτικά λογισμικά για Δημοτικό, ίσως κάποιο φανεί χρήσιμο.

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
οταν λεω δεν βρηκα εννοω οτι δεν υπαρχουν πουθενα τα παραπανω στο ΑΠΣ φια την β' δημοτικου

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
alkisg  , το τραγικο ειναι οτι δεν προβλεπεται υπευθυνος εργαστηριου ουτε εργαστηριο
Αυτο που λες εφαρμοζεται εαν υπαρχει εργαστηριο
Η σκεψη ειναι οι φορητοι να μεταφερονται απο ταξη σε ταξη .ετσι το μαθημα να γινεται σε ταξη και οχι σε εργαστηριο πληροφορικης
Οποτε να μεταφερεις τους φορητους αλλα να μεταφερεις και τις crt ΟΘΟΝΕς ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Σεπ 2010, 12:41:53 μμ από atogia »

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
οταν λεω δεν βρηκα εννοω οτι δεν υπαρχουν πουθενα τα παραπανω στο ΑΠΣ φια την β' δημοτικου
Κάποια είπαμε είναι για την Α' αλλά τα παιδιά της Β' δεν θα τα ξέρουν, οπότε καλό είναι τα ακούσουν.
Τα δύο τελευταία είναι εκπαιδευτικά λογισμικά δεν υπάρχουν στο Α.Π.Σ.

Έχεις την τελευταία έκδοση του Α.Π.Σ. που βγήκε τον Ιούλιο;
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Συμφωνα με το σεμιναριο που παρακολουθησαμε πριν απο 2 χρονια στην επιμορφωση πληροφορικων δοθηκε εμφαση στα παρακατω...

Οι εκπαιδευτικες τεχνικες που ενισχυουν τη ενεργητικη μαθηση
(Ερωτησεις - απαντησεις
Συζητηση
Καταιγισμος ιδεων
Ασκησεις
Επιδειξη
Ομαδες εργασιας
Παιχνιδι ρολων
Λυση προβληματος
Συνεντευξη απο ειδικο
Εκπαιδευτικη επισκεψη
)
Τονιστηκε λοιπον  οτι αυτη που ενδεικνειται για μαθημα πληροφορικης ειναι η Επιδειξη



atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Οσο για το Α.Π.Σ. νομιζω οτι το εχω και μπορω να το διαβαζω σωστα
Επεισεις φροντιζω να μην παρεκλεινω ποτε απο το ΑΠΣ της εκαστοτε ταξης για ευνοητους λογους
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Σεπ 2010, 02:32:53 μμ από atogia »

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Οσο για το Α.Π.Σ. νομιζω οτι το εχω και μπορω να το διαβαζω σωστα
Επεισεις φροντιζω να μην παρεκλεινω ποτε απο το ΑΠΣ της εκαστοτε ταξης για ευνοητους λογους
http://1grpe-anatol.att.sch.gr/announce/law/2010-07-20-f12-879-88413-progr-spoyd-eaep.doc
Είσαι σίγουρος ότι έχεις αυτό;

Να θυμάσαι ότι όλα αυτά που σου λέμε όλοι είναι για να σε βοηθήσουμε.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

ed

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 18
Συνάδελφοι για μένα το πρόβλημα έγγυται κυρίως στην έλλειψη εξοπλισμού και εν συνεχεία στον μεγάλο αριθμό μαθητών στο εργαστήριο που καλείται να ελέγξει ένας καθηγητής χωρίς παιδαγωγική εκπαίδευση τουλ. για τόσο μικρές ηλικίες.
Είμαι σε ένα σχολείο που νομίζω ότι το παιδιά έχουν ήδη αρκετές γνώσεις και ίσως θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε και σε Logo like γλώσσες αλλά για την ώρα το μεγαλύτερο ποσοστό του κόπου καταβάλεται στην προσπάθεια διατήρησης της τάξης στο εργαστήριο... Ελπίζω να μπορέσω να βρω μια λύση και να μάθω στα παιδιά όσα περισσότερα μπορώ...

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
tom, υποθετω οτι προσπαθουμε να βρουμε μια λυση για τα προβληματα που αντιμετωπιζουμε.
Μια και φανταζομαι οτι εφαρμοζεις οτι προειπες εχω να σου προτεινω το εξης
Μπορουμε σε συνενοηση με τον Συμβουλο πληροφορικης, και με τον διευθυντη του σχολειου σου φυσικα, να ερθουμε στο Δημοτικο Σχολειο που διδασκεις και να παρακολουθησουμε μια διδακτικη μερα, τα διδακτικα μοντελα που εφαρμοζεις στο δημοτικο Σχολειο σου,ωστε να παρουμε ιδεες και εμεις.
Ευχαριστω....

peter13

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 49
Χαίρετε!
Νομίζω κάπου διάβασα στο φορουμ ότι το μάθημα στο δημοτικό δεν είναι εργαστηριακό! Υπάρχει κάποια εγκύκλιος; Και αν δεν υπάρχει δεν είναι προφανές ότι το μάθημα είναι εργαστηριακό;;; Δηλαδή πάνω από κάποιον αριθμό μαθητών πρέπει να μπαίνει και 2ος πληροφορικός; Κάποιος δε πρέπει να κινηθεί για να πει το αυτονόητο;;; Το θέμα είναι ποιος όμως... Από προσωπική πείρα πέρυσι έκανα σε τάξη με 16 παιδιά και 7 υπολογιστές (ολοήμερο). Δε μπορώ ούτε καν να διανοηθώ μία τάξη με 27 παιδιά δημοτικού σε αίθουσα με 10 υπολογιστές και έναν καθηγητή πληροφορικής... Είναι εξωφρενικό!
(Αλήθεια έχουμε κανένα νέο για το πότε θα φωνάξουν στα ολοήμερα;;; )

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Χαίρετε!
Νομίζω κάπου διάβασα στο φορουμ ότι το μάθημα στο δημοτικό δεν είναι εργαστηριακό! Υπάρχει κάποια εγκύκλιος; Και αν δεν υπάρχει δεν είναι προφανές ότι το μάθημα είναι εργαστηριακό;;;

Βάλε Link το μήνυμα που το διάβασες να δούμε τι ακριβώς λέει...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

peter13

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 49

ed

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 18
Δε μπορώ ούτε καν να διανοηθώ μία τάξη με 27 παιδιά δημοτικού σε αίθουσα με 10 υπολογιστές και έναν καθηγητή πληροφορικής... Είναι εξωφρενικό!

Αυτή δυστυχώς είναι η πραγματικότητα που ζω εγώ όπως και πολύ συνάδελφοι. Και ειναι όντως εξωφρενική. Μήπως πρέπει όντως να οργανωθούμε και να κινηθούμε για το αυτονόητο;

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
tom, υποθετω οτι προσπαθουμε να βρουμε μια λυση για τα προβληματα που αντιμετωπιζουμε.
Μια και φανταζομαι οτι εφαρμοζεις οτι προειπες εχω να σου προτεινω το εξης
Μπορουμε σε συνενοηση με τον Συμβουλο πληροφορικης, και με τον διευθυντη του σχολειου σου φυσικα, να ερθουμε στο Δημοτικο Σχολειο που διδασκεις και να παρακολουθησουμε μια διδακτικη μερα, τα διδακτικα μοντελα που εφαρμοζεις στο δημοτικο Σχολειο σου,ωστε να παρουμε ιδεες και εμεις.
Ευχαριστω....

Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό...  :D

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Αυτο που συζητησα ειναι μια δειγματικη διδασκαλεια στο Δ.Σ. του Tom, οπως συμβαινει συνηθως στον χωρο της εκπαιδευσης οταν συμβαινουν αλλαγες...Εδω βεβαια μιλαμε για νεο μαθημα....Οποτε σιγουρα κατα την διαρκεια της επιμορφωσης μας θα γινουν δειγματικες διδασκαλειες. Προτεινω λοιπον, αν και ο ιδιος φυσικα δεν διαφωνει, να μας κανει μια δειγματικη στο Δημοτικο Σχολειο πυ διδασκει ....Αληθεια το Δ.Σ. βρισκεται ενος Αττικης ???
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Σεπ 2010, 04:03:21 μμ από atogia »